Épített, csak a váz gyári, minden alkatrész más bicikliből van. Nagyon könnyű a váz, kényelmes tekerni, a monoblokk jó helyen van. Szép a matricázása.
Nincs. A festék se pattog le könnyen.
Trekking, városba
Épített, csak a váz gyári, minden alkatrész más bicikliből van. Nagyon könnyű a váz, kényelmes tekerni, a monoblokk jó helyen van. Szép a matricázása.
Nincs. A festék se pattog le könnyen.
Trekking, városba
Ár érték aránya és kinézete verhetetlen. Jó felszereltséggel edig mindent tud, amit egy évi 2-4000 Km letekeréséhez kell. A régi fajta váz ugyan nekem eggyel jobban tetszett, de más tekintetben verhetetlen gép.
Márka-kiegészítők nem túl jó minőségűek, epedig formatervezés szempontjából azok is kiválóak.
Belépő szintű terep/városi tekerés nem túl nagy távokra és terhelésre
A kerékpár kíváló minőségi alkatrészekkel van felszerelve. Pontos váltók , kíváló fék. 1 év elteltével semmilyen nagyobb alaktrészt nem kellett cserélni, kivéve egy lánc és egy pedál volt ami cserére szorult. Városi és hosszabb túrára egyaránt kiváló kerkékpár.
nem találtam rajta igazán szembetűnő negatívumot
Kedvenc márkám,ezért elfogult vagyok.Előző bringám/kellys salamander-2006-os/,szerintem az eddigi legszebb festés/szürke-fekete/és a legszebb váz.
Használattól fűgg,és attól ki hogy gondozza.
Saját készítésű.Az alap:GENESIS GRAB.
Az Axis szerintem is egy nagyon jó kis túra, illetve munkába járós bringa.
A súlya, a váz alakja, és erőssége kiemelkedő/105 kg/ Kisebb tréningek után egyenes terepen a 30 km/h könnyedén tartható. Túrák során 20-25 csomagokkal együtt kivitelezhető. Nem feltűnő de egyben nagyon szép festéssel rendelkezik ez a Kellys trekking /fekete/.
Az elején nagyon sokat kínlódtam a ducnival, mivel elég sokat kattogott. Erősen meg kell húzni a csavarokat + zsírspray kell neki. Az ülés elég nehéz volt megszokni, de egy idő után elviselhető,.A tavaszra lecserélem, mert a crossline nem az én alakomnak való. A pedálok voltak a leggyengébb alkatrészek az Axis-on. 500 km után folyamatosan kattogtak./csere/
Hosszabb túrák során a markolat se kényelmes, ezért azt is cserélni fogom ergonómikusra.
Nekem nagyon bejött a Kellys Axis, de azért egy két alkatrészt majd cserélek rajta,mivel így még jobban illeszkedni fog hozzám.
Nagyon tuti kis gép az Axis. A festése /axis yellow/ nagyon szép. Mindenki megbámulja, szerintem a Kellys gyártja a legszebb bringákat. A váz geometriája, merevsége nagyon jó. A felni is strapabíró, még nem volt vele gondom. Gyors, a 30-as tempót simán lehet vele tartani. Én egy pár dolgot kicseréltem rajta. Octalinkes alivio hajtóművet és alu pedált rakattam rá. Az új hajtómű kissebb áttétellel van szerelve, ez nekem nagyon bejött. A kormány stucni nekem is kattogott, de befujtam wd 40-el azóta jó. Én főleg városban használom, de könnyebb terepre is tökéletes. Pár alkatrész cseréje után, drágább gépekkel is felveszi a harcot.
Nálam a pedál azonnal csere. A teleszkóp nem a legjobb, de meg lehet szokni.A gyári gumi kicsit csúszik, főleg nedves úton kell vigyázni vele.
Aki megbizható jó ár/érték arányú gépet keres. Városba,laza terepre, hosszabb túrákra tökéletes.
Nagyon klassz kis bicó az Axis, városban, túrára, és terepre is használtam, sose volt semmi bajom vele. Nagyon szép, gyors, megbízható.
Én lecseréltem az eredeti gumit, mert terepen, és nedves időben eléggé csúszott, és a nyerget, mert az rettentő kényelmetlen volt. Más hátránnyal nem találkoztam, a láncot, és hátsó fogaskereket kb 8-9000 km-nél kellett cserélni.
Bátran merem ajánlani mindenkinek ezt a Kellys trekkinget, nagyon nehezen váltam meg tőle.
Nagyon jó kis gép a Kellys Axis, nekem nagyon bejött, főleg, hogy ez az első ilyen komolyabb bringám, ugyanakkor nagyon meg is vagyok vele elégedve...
A 25Km/h, simán tartható, de ha kicsit megerőltetem magam, akkormég a 30-is meglehet.
Megbízhatónak nagyon megbízható az Axis, nekem még nem fordúlt vele olyan esetem, hogy cserben hagyott volna...
Én próbáltam már mindenhol, hóban, jégen, dagonyában-na jó, ott talán nem- de erdőben... szóval majdnem mindenhol, az én meglátásom szerint az aszfalt azért jobban megy neki, de ettől függetlenűl bárhol elmegy (valahogyan), ha máshogy nem legfelljebb háton, mert hát a súlya sem a legnagyobb, legalábbis szerintem nagyon könnyű,(13Kg) és a kidolgozásnak hála, egész egyszerűen vállra lehet kapni. A dombok nem jelentenek akadályt, bárhol felmegy, legalábbis ahol én eddig használtam...
Mindenkinek nagyon ajánlom!!-jó gép a Kellys Axis, és nem utolsó sorban nagyon szép is.
Vízes úton nem tulságosan jó a Kellys Axis tapadása (emiatt estem egyet), de egyéb esetekben eddig megfelelt (na jó jégen nem igazán :D)...
A fékek azok amik szerintem nagyon gyorsan fogynak, nekem most kellett lecserélnem nemrég, mert úgy elkopott (első+hátsó), hogy valamelyik fékpofából már a fém is kilátszott... Ezen kívül a középcsapággyal van most bajom, ugyanis terhelésnél hallani, ahogy surlódik az átdobóhoz.
Még rögtön az első hetekben volt olyan bajom, hogy a kormányszár-ami állíthatós, de minek, mert ha át van állítva magasabb hajlásszögbe, akkor hülyén néz ki, ha nem akkor jó, de így meg pont elveszti a lényegét...-szóval az első hetekben igencsak nyikorgott, aztán visszavittem az üzletbe, ahol vettem, ott szétszedte kipucolta, azóta jó, csak kicsit mozog, de ettől még jó-főleg a magyar utakra nem árt egy kis plussz mozgás a teleszkóhoz, mert az nem a legjobb, oké, hogy lokalizálható, ez nagyon tetszik is benne, de minek rá a másik állító (amivel a puhaságot lehet beállítani) amikor a legpuhábbra van rakva akkor sem mozogja ki rendesen amit kéne... -De ez nem a Kellys hibája, ugyanis RST :D
Túrázásra, hosszú távra nagyon jó ez a Kellys trekking. Én a gyári dolgaival használom, még nem nagyon volt vele gondom. A teleszkóp úgy működik ahogy az tőle elvárható, a nagyobb dolgokat nem mozogja ki rendesen. A felni nagyon jó, egy pár dologt már túlélt amit a belső nem és még csak nyolcas sem lett benne, ez az egyik erős pontja a Kellys Axis gépnek. A hajtókarok kellően merevek, jó a váz geometriája, 200km-ert simán le lehet tolni vele egy nap. A szarvak hosszú emelkedőkön és egyeneseken kényelmesebbé teszik a tekerést. Jó a duplán szőtt futófelület, eddig még nem volt defektem tüske miatt. (Csak a felni vágta szét egy padkánál)
A Nyereg kényelmetlen, töri amit nem kéne, minimum biciklis gatyó ajánlott. A középcsapágy elég gyenge, kattogott, meg küszködött, de betörtem már nem morog. A teló elég kemény ezen a Kellys trekkingen, ezért a TnL funkciót nem használom rajta (emelkedőn), nem nyel annyit mint kéne. A kormány az elején nyikorgott, de az idővel bekopott. A gyári gumi vizes sima aszfalton elég veszélyes sikeresen estem vele első esős utamon, mert nem úgy tapad ahogy kéne.
Én meg vagyok elégedve vele eddig 2 esésen és egy defekten vagyunk túl több mint 2000 km után. Megmásztam vele kékestetőt, Balatont is körbe. Sehol nem hagyott cserben, hűséges drótszamár. Én felszereltem teljesen túrázáshoz, zsákkal, csomagtartóval és minden földi jóval. Támasztót érdemes rá venni, bár nincsenek túl erős darabok jelenleg a piacon. Én a külsőket fogom lecserélni, meg a fékeket, idővel az agyakat is, esetleg a monoblokkot, de míg 1 éves nem lesz addig tuti hajtom, hogy ami gariba hal meg, az még tovább élhessen :)
A Kellys Ismét kitett magáért, nagyon jó gépet alkotott.
Kényelmes, jó a geometriája, fürge, fordulékony, nagyon stabilan megy a Kellys Axis, könnyebb terepen is jó vele menni, pontos és gyors váltók, blokkolható teleszkóp
Kb. 2000-2500 km normál használat után szalajtott a racsni. Javítgatás helyett inkább lecseréltem az agyat. Az első csapágy is elkopott, ami egy teljesen alap agy. Inkább ezt is lecseréltem Author ipari csapágyas agyakra, amikkel meg vagyok elégedve.
Összességében egy nagyon jó bicikli az Axis. Nekem tetszik az RST teleszkópja is, jól kisimítja az úthibákat. Piros-fekete színben tényleg nagyon szép.
A teleszkóp egy idő után nehezen működött, bekeményedett, de fújtam bele szilikont, és teljesen megjavult.
Nagyon szép (Grey), nem nehéz, kényelmes, gyors ez a Kellys trekking.
A teleszkóp (RST Neon TnL) nem valami érzékeny, nagyobb hibákat nem mozogja ki rendesen. A gajtómű csapágyazása nemaz igazi. A gumi aszfalton jó, de kicsit vizes földúton már szörnyű (persze nem arra való). A nyereg nem igazán kényelmes.
Igaz, hogy a hátrányok felsorolása hosszabb volt, de csak azért mert sok előny evidens. :-) Az eddigi legjobb bringám az Axis, de a leg drágább is. Ár/érték aránya kitűnő. És tényleg nagyon jól néz ki ez a Kellys trekking. Talán túl jól is, ezért nem árt rá egy vastag láncos vagy U-lakatos zár!
Nagyon szép kerékpár, árához képest kiváló minőségű,pontos váltók,blokkolható teleszkóp ,stabil menet,gyors haladás.
A teleszkóp túl kemény, nem reagál a hirtelen jött akadályokra.
Volt már több bringám ,de árhoz képest talán nekem ez vált be legjobban.
Az árához képest meglepően jó felszereltség. A váz strapabíró, a fékek jók (Irottkő - Kőszeg lejtőt simán bírták gond nélkül). Kényelmes és könnyű tekerés, viszonylag jó utazótempóban (20-25km/h).
- Terhelés alatt zajos hajtómű - Gyenge kínai gyári gumi (az első pár kavicsos útra tévedés mindig a gumisnál ért véget)
AXIS Rulez ;)
Irtó jól néz ki az idei piros! :) (a fenti képhez képest elég sokat változott!)nem akartam ennyit rákölteni (94e), de annyira megtetszett, hogy el volt döntve. jó felszereltség, 600 Km után is megbízható, masszív gépnek tűnik, tényleg simán bírja a könnyebb erdei strapát is. A fékek vizesen is meglepően jól fognak.
600 Km-nél lecseréltem a nyerget, mert nem tudtam megszokni, de lehet hogy másnak bejön. Szerintem a bicó leggyengébb pontja a teló.. RST T'n'L, elég gyengécske, kotyog is az elejétől fogva, és nekem úgy tűnik, a csillapítás megadta magát, mert képtelen volt reagálni a gyorsabb behatásokra. ezért nemrég egyszerűen kiszereltem belőle a csillapítórudat, és most így használom. így már betölti a feladatát.
A 7005-ös váz iszonyat merev, ezért is veszek rá eggyel vastagabb gumikat (47-es még szerintem belefér a vázba, de nem mertem azt rendelni, mert a fékek miatt csak leeresztve lehetne betenni, meg aztán hátha..) - nomeg a sok aszfalt miatt slickesíteni akarom. szerintem aki megveszi, az élvezni fogja, feltéve ha arra használja amire tervezték: igazán sportos túrabicaj, haladós gép, stb.. durva terepen vadulni félteném, de egy csomagos túrán nem kell nézni vele, hogy meddig van az út. 4 répa csak a teló miatt.
Cool a vázgeometria szerintem nem csak trekking a váz lazán lehet cc-re is használni. A teló is cool, de elég puha. Full Shimano Alivio szett. A felnik is bírják a strapát. :-)
Még nem szűrtem le olyat.
Úgy jó a bicó, ahogy van. De azért én még veszek majd rá még két olajos tárcsát is és slick gumit.
Kellys Crosslite 6061
14 kg (17")
„A Kelly's a szabadidő kihasználása. Minél kevesebb szabadidővel rendelkezel, annál jobban megfontolod, hogyan használd ki - minél örömteljesebben és minél aktívabban.”
A Kelly's, mint kerékpár és kiegészítők márkája 1994-től létezik és jelenleg a világ 29 országában van bejegyezve.
A kerékpárokat a Szlovák MAMA társaság gyártja, mely a New York-i Cycle Source Group tagja. Az Európa-szerte évente eladott 50.000 Kelly's kerékpár a Cycle Source Group gyártásának 10%-át képviseli.
A név mögött amerikai és szlovák know-how, tervezés, logisztika, műszaki fejlesztés, divat, és precizitás egyesítése áll. Széles skálában kínál szabadidő, sport és verseny kerékpárokat, melyek terepen és aszfaltúton egyaránt használhatóak.
A Kelly's kerékpárokra 2 év teljes körű és 3 év vázgarancia vonatkozik.
Kérdések | Statisztika |
---|---|
Kellys Axis eladó bringát keresek 90ezer alatt. |
22 válasz
utolsó: 2013. aug.
|
180cm/110kg-os 'adottságokhoz' milyen városi/túrázós? Kellys Axis |
1 válasz
utolsó: 2012. júl.
|
Kellys Axis Classic 2011 vagy Merida Crossway 20-V 2011 ? |
11 válasz
utolsó: 2011. nov.
|