Túrázásra, hosszú távra nagyon jó ez a Kellys trekking. Én a gyári dolgaival használom, még nem nagyon volt vele gondom. A teleszkóp úgy működik ahogy az tőle elvárható, a nagyobb dolgokat nem mozogja ki rendesen. A felni nagyon jó, egy pár dologt már túlélt amit a belső nem és még csak nyolcas sem lett benne, ez az egyik erős pontja a Kellys Axis gépnek. A hajtókarok kellően merevek, jó a váz geometriája, 200km-ert simán le lehet tolni vele egy nap. A szarvak hosszú emelkedőkön és egyeneseken kényelmesebbé teszik a tekerést. Jó a duplán szőtt futófelület, eddig még nem volt defektem tüske miatt. (Csak a felni vágta szét egy padkánál)
A Nyereg kényelmetlen, töri amit nem kéne, minimum biciklis gatyó ajánlott. A középcsapágy elég gyenge, kattogott, meg küszködött, de betörtem már nem morog. A teló elég kemény ezen a Kellys trekkingen, ezért a TnL funkciót nem használom rajta (emelkedőn), nem nyel annyit mint kéne. A kormány az elején nyikorgott, de az idővel bekopott. A gyári gumi vizes sima aszfalton elég veszélyes sikeresen estem vele első esős utamon, mert nem úgy tapad ahogy kéne.
Én meg vagyok elégedve vele eddig 2 esésen és egy defekten vagyunk túl több mint 2000 km után. Megmásztam vele kékestetőt, Balatont is körbe. Sehol nem hagyott cserben, hűséges drótszamár. Én felszereltem teljesen túrázáshoz, zsákkal, csomagtartóval és minden földi jóval. Támasztót érdemes rá venni, bár nincsenek túl erős darabok jelenleg a piacon. Én a külsőket fogom lecserélni, meg a fékeket, idővel az agyakat is, esetleg a monoblokkot, de míg 1 éves nem lesz addig tuti hajtom, hogy ami gariba hal meg, az még tovább élhessen :)
A Kellys Ismét kitett magáért, nagyon jó gépet alkotott.