
Igényes kidolgozás (pl. hegesztések), gusztusos részletek (pl. gyorszárak), az árhoz képest jó felszereltség (szinte full Shimano, Alivio hátsó váltóval). Könnyen hajtható, fürge, relatíve jó mászóképességű. Első úton is fenékbarát nyereg, elpusztíthatatlan felnik, kézreeső kormányszarv, biztonságos pedál. Viszonylag magas utazósebesség (sík úton >25 km/h).
Terhelés alatt (enyhén) zajos hajtómű, nehezen beállítható mellső fékek (Apse), terepre alkalmatlan gyári szerelésű gumik. Értékelhetetlen teló (Suntour NEX4000) -- a súlyt növeli, gyakorlati haszna kevés.
Egy belépő-kategóriás monti (Gepida Mundo) után valóságos szupergép, pláne ha csak aszfalton használod. Kényelmes testtartásban is hatékonyan hajtható, igazi kilométerfaló. Piros színben, a sok krómos alkatrésszel egyszerűen gyönyörű -- a Bem rakparton minden andalgó turista jóóóól megnézi magának. Más gyártók hasonló kivitelű és felszereltségű bringái egy (de inkább két) tízezressel feljebb kezdődnek.