KTM Life One női trekking

Ezt a terméket még nem véleményezték! véleményezd »
  • Modellév: 2014 (frissítve: 2014.04.)
  • Listaár: 145.000 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK



Még nem véleményezték a KTM Life One női terméket!
Légy TE az első!
A KTM Life One női termékhez hasonló KTM Life One véleményei:
1-15 (30 vélemény)
Rendezés

Takács1 avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-szép

-jól összeszerelt

-kényelmes

-megbízható

-jók a felnik

 

Hátrány

-nehéz (bár telepakoltam mindennel: kosár, zár, csengő, lámpák)

-vonzza a tolvajokat a látványa

-a festéke hajlamos a kopásra ha mechanikailag sérül

-üléséről kopik a festék

Tapasztalat

Több mint 3 évig használtam, nagyon megbízható. Sajnos ellopták a héten:( Abus Bordo zár volt rajta, a zár abszolút helytállt, azt fűrészelték el, amihez ki volt kötve.Aki találkozik a képen látható bringával, írjon rám! Hátha meglesz...

 

Első pár használatkor még törte a fenekem mert a gyári ülés elég kemény, de megszoktam és utána már kényelmes volt a használat hosszú távon is.

Váltója néha akadt, de használható. Fékei hamar koptak, cserélni kell időközönként.

Őszinte leszek: Annyira nem értek a bicajokhoz, de annyit el tudok mondani hogy megbízható és szép.

 

Csak jó zárral érdemes használni mert a tolvajokat vonzza a márka és jó kinézete.

Erre ajánlom

Túrázásra, inkább aszfaltra. Kavicson, homokon nem annyira biztonságos.

Ennyiért vettem
100 000
Mért tömeg
220 g
Csatolt képek
KTM Life One  2014 trekking
KTM Life One  2014 trekking
KTM Life One  2014 trekking
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

torrentcsk avatar
33 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Lehet 60-as méretben kapni.

Szép kék színe van.

A váz igényes.

DT küllők.

Swalbe defektálló gumik.

Hátrány

Nem lockolható teleszkóp.

Macerás garancia.

Nagyon alap hajtás.

Nehéz, lehetne könnyebb.

Egy év után lötyögnek a fékkarok.

Tapasztalat

A Hugóban vettem, ott is állították be. Azért erre esett a választásom, mert ebben az ár kategóriában ez volt a legjobb ár-érték arányú trekking amiből volt 60-as váz.

Elsőre szép igényes. Főként rakparton használtam Árpád híd-Petőfi híd inga. Napi 25 km, 2014 03-2015 10 = 3800 km

Tapasztalataim:

A gumik olyan 1500 km után a hátsó tükörre kopott, pedig nem volt valami esős idő és még a tél előtt és nem vagyok az a driftelős...

A monoblokk (Sh-26) kb egy év után 2000 km kattog, recseg. Gariba nem foglalkoznak vele..

1200-nál (fél év) lánccsere, 3000-nél (másfél év) lánc és sor csere.

A markolatok másfél év alatt 2000 km tükörre koptak, lecsúszkálnak oldalra, csúsznak, főleg ha izzadsz vagy esik.

A láncfeszítőből kétszer rejtélyes módon kiugrott a lánc menet közben.

A hátsó felnim egy bő év után hosszába végig repedt. A boltban nekem estek, biztos azért mert nehéz vagyok és gyerekülésezek. Legalább 30 nap ügyintézést mondtak gariba, míg elküldik és vissza, de asztal csapkodásomra, kicserélték egy szegecselt mavic felnire, egy hét alatt.

Amúgy jó és könnyű a felni, csak nem erre a testsúlyra. A KTM is gondolhatott volna arra, hogy magas biciklishez tömeg is jár, így masszívabbra kellett volna venni a felniket és a hajtást erre a vázméretre.

 

Amúgy nem egy rossz bicikli, de egy integrált hajtómű mindenképpen dukálna hozzá.

 

 

Erre ajánlom

Város, túrák, de csak óvatosba.

Ennyiért vettem
145000
Mért tömeg
14000 g
Csatolt képek
KTM Life One  2014 trekking
24 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

chester27 avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

KTM
Gyönyörű kék szín.
37-622 külső

Hátrány

pedál

Tapasztalat

2 évig MTB (Trek 3500) után határoztam el, hogy beszerzek mellé egy trekkinet hosszú túrákra.
3-4 megjelölt kerékpár mellett ez lett a befutó, volt szerencsém egy üzletben hozzá jutni utolsó darabként 20% akcióval és felszerelve kitámasztóval, csengővel. Amit cseréltem az a pedál volt, mert feltűnően gagyinak tűnt rajt. Hosszabb utakra használom, eddig leghosszabb 80 km volt, amit már azért megérez a fenekem a nyereg alatt. Jó zár kell hozzá, mert lopós színe van és márkás is.

Erre ajánlom

Hosszú túrákra, gyenge terepen is.

Ennyiért vettem
120000
Csatolt képek
KTM Life One  2014 trekking
KTM Life One  2014 trekking
KTM Life One  2014 trekking
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

B4nshEE1 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 96%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Merev váz
Szép matt festés (szürke-fekete)
Nagyon jól gurul (hármat tekersz és csak gurul gurul és gurul :D )
A vázon nagyon gyönyörűek a hegesztési "nyomok" (minősített hegesztők mikor ránéztek csak lestek)
És minden egyéb amit lentebb írtak, az mind igaz rá

Hátrány

Fékkar (2013as modellnél műanyag)
Fékpofák (600 Km után elég drasztikusan csökkent a fékerő)
Váltó (majd kitérek rá)
Markolat
Szelepek (ez amolyan fél hiba, nem autószelepes)

Gumik

Tapasztalat

Sziasztok!

Előre közlöm, h nem vagyok nagy bringás, és 16 éve ültem utoljára biciklin. Így 33 évesen gondolva az egészségre, meg munkába járás "megolcsósítását" akartam kettő az egyben megoldani. Szóval így az 1000 Km-en túl megírom a véleményem szeretett trekkingemről.

2012 július óta szemezgetek mindenféle biciklivel. Van pár budapesti nagy bringás ismerősöm, és ők ajánlották a trekking bringákat. Utána jött a márkák körének leszűkítése. KTM (gyerek korom óta vágytam egy ilyen márkájú biciklire), Trekk, Caprine, Cube. A legelső nyert, h miért részben szín, kinézet, ár, illetve hallottak alapján. Így 2013 február 26.-án megvettem.

Ennyi volt a bevezetés. 

Nézzük a bringát: 

-kényelmi pontok:

Nos 16 év no biciklizés után, amíg hazatekertem rajta a cirka 3 kmt a sejhajomat fel is törte. Itt szögezzük le, nincs olyan bicikli ülés ami nem törné fel annak az ülepét aki még soha nem ült/rég ült montin/trekkingen. Hozzá kell szokni, minden nap kell 1 picit tekerni vele.

Mostanában tettem meg vele "nagyobb" távokat (nagy bringások biztos elmosolyognak majd) 50-60Km-t. Nos az első 50 Km-emnél jöttem rá, h basszus nem szoktam meg az ülést. 40 Km után már fájt. A következő 50 majd 60 Kmeknél már már semmi gond nem volt, de azért éreztem picit.

Egyébként jól be lehet állítani az ülést, nem kell aggódni.

Markolat: nos ez egy nagyon fájó pontja lesz mindenkinek! Ez valami borzadály! Ezt aki tervezte tuti nem tekert 5 Km-nél többet. Sűrű kis pontokból áll, amik úgy merednek fel (nem tudom jobban megfogalmazni sry :D ), amit 5 Km után úgy fogsz érezni mintha 1000 pici tűt markolnál. Sokan mondták, h húzzak kesztyűt stb. De ez akkor is abszurd, h valami ennyire kényelmetlen legyen. Tervezek kesztyűt venni, de csak a nagyobb távok miatt, illetve szarvat rá. 

-Hajtás:

Pedál: ez is vicces dolog :D Mindenkinek tudnia kell, h a fejlett nyugati országokban nem árulják pedállal a bicikliket, legalább is ezeket a kategóriákat. Ott neked kell kiválasztani, h mire fogod használni, milyen anyagból legyen stb. Minden kereskedő az egyik legolcsóbb műanyag pedált teszi fel a bringákra. Szóval amit nekem rátettek, szerintem kicsi a felülete. Nyikorog kb 500Km után, illetve műanyag. Szóval ezt nem lehet hibának felróni!

Középagy: talán ide tudom besorolni, állandóan meg kell húzni mert nyikorok-nyöszörög kb 500 Km után. Nem találnak rá megoldást, csak azt h húzzak mindig utána. De jelzem mindig mikor 1 bizonyos állásba ér a hajtókar akkor kattan egyet. Illetve ha terhelés alatt van. Értem ez alatt, ha valami "állat gyalogos" miatt lassítanom kell a bicikli úton és nem sikerül időben visszaváltanom, és úgy kezdem taposni akkor nyikorog. Mikor kérdem, h másnak volt ilyen baja? Válasz: basszus senkinek nem volt.

 

-Váltó: ettől se estem hasra, most fogom sokadjára visszavinni. Egyszerűen állandóan elállítódik. És az első váltóba úgy érzi a lánc h bele kell érnie egy idő után. Nagyon dühítő, rendesen ciki, h már havonta hordom vissza :( Egyébként a hátsó váltó nagyon jól szuperál, halálpontosan vált, nem késik, nem csattog fél percig mire vált.

 

-Fék

Fékkar: mivel a 2013as modellt vettem biza ez műanyag. Elég negatív egy ilyen árkategóriás biciklinél... Nem probléma, mivel meg sokan írták itt is, eleve úgy terveztem h 1 év után csere.

 

Féktest: szerintem hibátlan, egyelőre nem vágyom jobbra, de majd egyszer egy deore be fog ficenni :D Úgyhogy ez a Tektro 836-AL V-Brake teszi a dolgát. (2014es modell már Tektro 837-AL, h mi a differencia passz)

Fékpofa: Újabb rossz pont. Hihetetlenül gyorsan kopik. Kb olyan 400Km után éreztem a fékerő csökkenést. A szervizben fel is cserélték nekem. Egyébként halk, nem nyikorog, nem nyöszörög.

 

-Kerék:

Felni: nagyon szép. Fekete felni, és fehér szöveggel hirdeti h Dragon (Remerx) típusú a felni. Nagyon illik a bicikli matt szürke fényezéséhez. Sokan kérdezték, h nem sérül könnyen a városi patkára fel-le ugratásoknál, nincs benne nyolcas? válaszom: NEM Nagyon bírja a gyűrődést, pedig nem kímélem.

Első-hátsó agy: no comment, egyszerűen tökéletes arra amire használom.

Gumik: eléggé megviseltek így 1000Km után, látszik, h itt is spóroltak a 2013as évben. A 2014esekre bezzeg Schwalbe Tyrago gumikat tettek. Az enyémre még valami gagyi kínai jutott.

 

Összegezve:

Lehet, h túl kritikus voltam. Ennek ellenére nagyon szeretem, és meg vagyok elégedve vele. Eleve egy kritikus ember vagyok ami nagyon jó abban is találok hibát, nem szeretek semmitől elszállni. Teszi a dolgát, tényleg tekersz hármat és ki akar gurulni a világból, szoktam másokkal is tekerni, és mindig mikor megyünk rendesen fékeznem kell gurulás közben mert mindig lemaradnak, pedig nem vagyok egy sportos alkat. Tekernek mellettem én meg csak gurulok és így is bele kell fékeznem. Mikor kipróbálták akkor csak ennyit mondtak: Basszus Pisti ez egy álom! 

Szóval a biciklit a Hervisben vásároltam 114.000 Ftért. Normál ára kereskedésekben 135-150k között van. A Hervisben a normál ár 189k! De mivel 2014 februárban vettem és a bicikli 2013as modell volt így 40% kedvezmény volt rá. És inkább megvettem ezt és költöttem a biztonságra (U lakat és gyorszár, ezekről is írok majd)

A másik, h mivel Hervis-es bringa, a KTM direkt nekik fújt csak ilyen matt szürke-fekete kombinációban, illetve az ülés is fekete-fehér. Ütősebben nézne ki a gyári matt szürke-zöld kombinációval, de időközben rájöttem, h ez legalább nem oylan feltűnő, illetve az ülés nem fogja be a nadrágom (lentebb jelezték, h a fekete-zöld ülés zöld része befogja a ruhát).
Nekem a nyeregcső nem kopott meg, illetve a váz se sérült. Igaz vigyázok rá. Mindenki írja, h sérülékeny a matt fényezés, igen az! Vigyázni kell rá, de aki nem tud annak tudom ajánlani a fóliázást. Bármelyik autó fóliásnál lehet kapni/kérni oylan matt átlátszó fóliát amit a kocsik küszöbére szoktak tenni, h cipővel ne koptassuk le a festéket. Én is tervezem a beszerzését.

Ahogy elnéztem a 2014es modellek már lakkozottak.

De pár tanács azoknak akik vásárlás előtt állnak, a biztonságon kívül amire költsenek:

Markolat, valami kényelmes, vagy szarval együtt pl: Ergon GC2 vagy GP3 ezekben gondolkodok.

Fékpofa, valami jobb minőségű-re cseréljék ki. Ritchey V-fékes, BBB BBS-14T TriStop ,BRAKCO M-L55D 72 MM (ebben gondolkodok)

A féket talán ráér később is, de a markolatot feltétlen cseréltesséttek!

2014.08.31. 1200Km után:
 

Garanciában megint visszavittem, 3 napja előjött a nyöszörgő, recsegő hang a "középrészből". Előtte egy kisebb zuhiban tekertem haza az kb 3 km. Utána jött elő durvábban ez a hang. Kiszedték és megállapították, h ez a baj.
http://www.testbike.hu/velemeny/kozepresz/shimano-bb-un26
Sokan írják, h milyen megbízható, h bírja a sarat mikor terepen mennek stb. Nos már 3 hónapja bringás haverjaim megmondták, h azzal lesz a baj. És most kiderült, h nekik volt igazuk. Semmi extra terhelést nem kapott, napi használatban volt. 90 Kg vagyok, ne mondja nekem senki, h ezt a súlyt nem kellene kibírnia. Igaz patkára fel/le ugratást kapott, de könyörgöm, mások extrémebben megterhelik. Plusz se nagyobb dzsuvás sáros terepen nem tekertem, szigorúan városban, és ott elkapott párszor kisebb nagyobb zuhi. Még egy esélyt kap, és amint lesz pénzem kap valami komolyabbat, egy Shimano Acera hajtókarral ( http://www.testbike.hu/velemeny/hajtokar/shimano-acera )
Még mindig imádom ezt a biciklit, ha megoldódik ez a probléma akkor már nyugodt leszek. De szerintem 2 éven belül beújítok erre a 2 "alkatrészre".

Valamint lecseréltem a pedálokat egy BBB BPD-32 MountainHigh -ra, bakker iszinyatosan tapad bele a cipőm, valamint a nagy felületnek hála iszonyat jó tekerni. Majd az első kisebb túrám után írom a véleményt.

2014.09.05. Fékpofa csere

BRAKCO MTB M-L55D 72 MM -re esett a választás. Több bringás haver ajánlásával ugrottam bele. Felszerelés után pár száz méteren tesztelve ennyi jutott az eszembe: OMG! Érzem, h újból fog a fék :D Pár száz km után írom a véleményt.
 

Erre ajánlom

Városi közlekedés (patka le-fel, meg a csodálatos magyar minőségi utakat simám bírja)

Illetve túrázásra, többen írták, h hegyre fel. Egyszerűen fel akar menni rá, lehet igaz de még a bükkben nem próbáltam, még nem érzem magam annyira jónak :D

Az se probléma, ha elfogy az aszfalt, zúzottkő, földút simán megbirkózik vele.

Ennyiért vettem
114.000
Csatolt képek
KTM Life One  2013 trekking
Mikor elhoztam
KTM Life One  2013 trekking
Az 1000. kmnél
KTM Life One  2013 trekking
Life One
50 olvasó 96%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Balki avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

KTM.... könnyű-gyors-szép...
A 2012 es modellhez hasonlítva több véleményben olvastam, h itt már spóroltak sokmindennel. Műanyag kat stb stb... A műanyag fékkarral semmi probláma! teljesen megfelelő minőségű!!!

Hátrány

2 hátrány van sajnos + 1 fél;
fékpofák! egyből cserétem... 
nyeregcső festése hamar kopik. Vigyázni kell rá. 
és a plussz fél a gumi minősége... Nem tudom milyen márka de nem a legjobb. Maga a gumi teljesen jó de kínai. Még csak párszáz km óta van meg így csak fél rossz pont emiatt. 

Ennyiért vettem
108000
Csatolt képek
KTM Life One  2013 trekking
NEW
KTM Life One  2013 trekking
Felszerelve
14 olvasó 79%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tobzos avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 97%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

+ Szép és merev váz

+ Jó fék és váltó

+ Összességében minőségi alkatrészek

+ Könnyen megy és gurul

+ Jó értéktartás (ha el nem lopják)

Hátrány

- Gagyi markolat

- Ócska nyereg

- Zajos középpagy

- Nem elég merev hajtómű

- Extra sérülékeny matt-metál fényezés

Tapasztalat

Először is szeretném leszögezni, hogy az alábbiak egy laikus véleménye, aki 20 éve ült utoljára kerékpáron, és azóta csak olyasmikkel foglalkozott, amit kőolajszármazék hajt. Szóval egy igazi kocabringás vagyok, nem tudom, hogy a problémáim az összeszerelés vagy a gyártás következményei, de végül is engem ez nem is érdekel, hiszen egy összerakott kerékpárt vásároltam.
 

Abban biztos voltam, hogy trekking bringát szeretnék, mert zömében a városban használom, de néha azért szívesen letérek az épített utakról. Sok új márka jelent meg azóta, hogy én utoljára a bringák iránt érdeklődtem, de én egy régebbi márkára vágytam. Végül az ár-érték versenyben egy Trek és egy KTM maradt versenyben. 2013 elején sikerült kedvezménnyel megvenni egy 2012-es KTM Life One kerékpárt. Nekem színre jobban tetszett a 2013-as egyszerű fekete, de az drágább is volt, illetve lett rajta néhány olcsósítás. A 2013-as műanyag fékkarja a gagyik közé sorolja szegény bringát, és akkor még az állítható teleszkópot is fontosnak éreztem. Azóta is boldogan tekergetem, de nem történik semmi. Most nem akarom itt fényezni a bringát, nem egy rossz darab, de szerintem aki itt olvasgat, az inkább a kifogásokra kíváncsi, úgyhogy azokról fogok regélni.

Tehát akkor jöjjön mindaz, ami nekem nem jött be:
1. A matt szürke fényezés nagyon mutatós. A probléma vele az, hogy nagyon sérülékeny, a sérülések eltüntetésére pedig abszolút zéró az esély. Eddig kétszer járt szervizben a gép, mindig újabb karcolásokkal kaptam vissza. Emiatt egyrészt az idióta matt fényezésre is dühös vagyok, de a szervizek igénytelenségére is, akik tojnak a bringád (sz)épségére.
2. A vázon a matricákat egy vékony lakkréteg védi, de a villa készítőjének elfelejtettek szólni, hogy ugyanígy járjon el. Ott csak simán rányalták a festésre a matricát, ami már attól is hámlik, ha erősebben ránéz az ember. Mondhatnánk, hogy ez apróság, de nekem aki 20 évente vesz egy bringát nem az. Inkább bosszantó ökörség.
3. A hátsó gumi új korától kezdve ereszt – erre természetesen nem terjed ki a garancia. Az első benzinkúton való megállásomnál ért a felfedezés, hogy valamilyen elmebeteg okból a gyártó bicikliszelepes belsőt választott. Köszönjük Emese.
4. A gyári markolat katasztrófa. A kéznek sem kellemes, cserébe viszont új korától kezdve forog a kormányon, mint majom farkán a stanecli.
5. A bovdenek elől a kormánynál nagyon hamar, szinte hetek leforgása alatt kopásnyomot hagynak a vázon. Ez nyilván normális, de én hajlamos vagyok ezt is az extra érzékeny matt-metál csodafényezés számlájára írni.
6. A teleszkóp lakréteg nélküli matricáit már említettem. Szintén említettem az állítónak álcázott dizájnelemet, ami szerintem csak az ilyen kezdő-újrakezdő hobbibringások beetetésére szolgál, amilyen én is vagyok.
7. A nyereg szerintem borzalmas. És itt most nem csak arról van szó, hogy nekem már fél óra után is kényelmetlen, van egy sokkal érdekesebb feautre is beépítve. A KTM szakemberei valamiért úgy gondolták, hogy a nyereg oldalára kell egy kis UV zöld színezés. Ebből ugyan semmi sem látszik, ha ül valaki a kerékpáron, viszont legalább kellően ocsmányul néz ki. A fő baj viszont az, hogy ez a látványos UV festék néhány nap alatt elkezd az ember gatyájába diffundálni, amitől aztán A: randa kopott lesz a nyereg és B: létrejön egy sárgászöld prizma az ember valagán.
8. A matt fekete nyeregcső nagyon szép. Egész addig, amíg egyszer állítás közben be nem csúszik, mert akkor csupa karc lesz. Ha szervizbe viszed, akkor ott hivatalból fel le húzkodják, hogy ritka okádék kinézetű legyen. Kinek jó ez?
9. A kerékpár gyenge pontja szerintem a középagy. Egyrészt két naposan vissza kellett vinnem, mert recsegett, és ezt nem is tudták helyben elhárítani. Következett egy két napos szerviz látogatás (újabb karcok), de legalább megszűnt a csúnya recsegés. A középagy azóta sem hangtalan, de már kezdem megszokni. Ami viszont nagyon idegesít, hogy ha jobb lábbal erősebben odalépek, akkor a hajtómű láthatóan deformálódik. Ehhez nem vagyok hozzászokva, elképeszt a dolog.
10. A pedálok lehetnének kicsit masszívabbak. Ebből is recsegett az egyik új korában, de ezt is megoldotta a szerviz. Új korában még a racsni sem akart rendesen működni, ment a pedál néha, ha toltam a bringát, de ez aztán bejáródott. A hátsó gumi új korában kegyetlenül ütött, a bolt kerek perec megtagadta a cserét garanciában, meggyőztek, hogy 120 ezerért csodát ne várjak.
 

Összességében viszont egyáltalán nem rossz a KTM Life One. Talán máshogy tűnhet a fentiek alapján, de én már csak ilyen kritikus vagyok – talán csak azért, mert a pénzt nem a fáról szedem. A váz szerintem gyönyörű és jó is, a váltók és fékek nekem megfelelnek, sajnos a hajtómű, de pláne a középagy nekem nem jött be. A teló nekem tulajdonképpen megfelel, de az állítgatást el kell felejteni, meg hamarosan a matricázását is. A felnik szépek és jók is, a gumik már nem annyira – belsővel együtt fogom őket elhajítani. A stucni és a kormány okés, a fogantyú gyalázat. A nyereg és nyeregcső szintén nem a kedvencem, de minden nem lehet tökéletes. Maga a bringa többek szerint könnyű – szerintem nem annyira, de erről leginkább a teló tehet. Egy dolog viszont biztos: jól megy és jól is gurul, meg úgy ahogy van, remekül néz ki! :)

Erre ajánlom

Annak ajánlom, aki egy szép és megfelelő minőségű, valamint értéktartó kerékpárt szeretne, de elképesztően fog rá vigyázni, mert kissé kényes darab.

Ennyiért vettem
120000
Csatolt képek
KTM Life One  2012 trekking
30 olvasó 97%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Epres Oscar avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 95%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Sok van már leírva, mind igaz is...

Hátrány

Talán a monoblokk...Meg lopós...

Tapasztalat

Amit közölni szeretnék a márkahű vásárlókkal:

 

  2012-es , 56 cm-es férfivázas aranyszínű KTM Life One-t vettem a barátnőmnek tavaly. 100 %-osan bejött tényleg minden. Nagyon jó bringa és pont arra való, amire használta / használja. 5000 km-t ment egy év alatt vele mindenféle úton.Most, hogy kicsit megkoptak a gumik, a markolat lánccsere is esedékes lassan,meg van némi pakolásból, meg tárolásból, meg lopási kísérletből származó felületi karc a biciklin, gondoltuk maradva a márkánál és a típusnál, ugrunk előre egy modellévet.

 

  De ez a fránya marketing-politika közbeszólt.Mivel ugyanez a szín nincs sajnos 2013-asban, a fényes fekete alapon szürke-piros berakás jött szóba.Boltba be, tapizni szagolni miegymás...Már az első benyomás sem hozta amit kellett volna és ami volt egy éve ugyebár, de alaposabban átvizsgálva elég nagy csalódás lett a vége.

 1:  A fékek egybeöntve a váltókarokkal megváltoztak és elfelejtették őket megtervezni vagy mi... Ahhoz képest, hogy férfivázas bringáról van szó, a mutatóujjas karocska és fékkar között nincs annyi hely, hogy beférjen a pógár ujja, ráadásul jó magasra kell tornásztatni ehhez, hogy szinte a szembejövő azt hiszi rá mutogatsz...Ha összejött,akkor érzékelhetsz egy kis fika műanyag sz@rt, ami semmi esetre sem sugallja a tartósság érzetét.Meg randa is.

   2: A KTM Life One fékkarjai idénre műanyagra változtak, a frankó alumíniumról és valahogy a formájuk sem lett szebb, ellenben gagyi.

  3: A teleszkóp már nem állítható, legalábbis nem csak úgy kézzel, mint eddig, hanem k....va nehezen lehámozod valami izéval a kupakot, ami a harmadik alkalommal már látható csúnya nyomokat hagy ráadásul ki is tágul és elhagyhatod és ha sikerült, akkor vedd elő a spéci kulcsodat és állíts valamennyit , aztán ha nem lett jó (és miért lenne elsőre...) akkor kezd előlről. Menet közben pedig felejtsd el a mutatványt...

   4:Volt korábban a homlokcsövön egy nagyon szép kis fém táblácska, ami büszkén de mégis szerényen mutatta a KTM három betűjét és az egyetlen kicsi narancssárgára fényezett felület volt, ráadásul dombornyomásban...Mára egy olcsó matricázás váltotta fel...

Az pedig csak személyes véleményem, hogy vannak olyan lányok, akik nem feltétlenül szeretnének női vázas bringát, de megjelenésben azért kicsit kecsesebb, elegánsabb, vagy csajosabb színűt választanának.A fehér berakás és a fehér teleszkóp akár pont erre is jó lehetett, most ez sem volt, mert csak két szín vana palettán és ebben az összeállításban már túl sok lett volna a kompromisszum.

 Maradt a "régi ", amit egyébként imád és már előre sajnálta eladni.Motorknál és autóknál is tapasztaltam már hasonló lebutítást azonos ár mellet, egy évvel újabb modellnél, hát most sem esett jól ezzel szembesülni.

 Hallottunk már olyan dumát, hogy "azok még jók voltak, de az az utániakkal csak a baj van..."

  Na hát így....

 

   Köszi: Oscar

 

Ennyiért vettem
130 000
Mért tömeg
1300 g
20 olvasó 95%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

irdalmatlan avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Még csak pár százast hajtottam bele, de imádni fogom a KTM Life One-t. Nagyon jó választásnak tűnt, és beváltotta a hozzá fűzött reményeket. Rendesen körbejártam előtte a témát, egy használt, komolyabb vasat szerettem volna venni, de rettentően körülményesnek bizonyult. Ezért döntöttem egy új KTM mellett, úgy érzem így jobban is jártam.
A bringa felszerelésével tökéletesen meg vagyok elégedve. A markolatot rögtön cseréltem, a pedált pedig minden bizonnyal le fogom. Fogaskerekek, csapágyak, váz és alapanyag maximálisan megfelelnek, külön tetszik a váz kialakítása: a bovden nagyon szépen illeszkedik a váz mélyedéseiben, külön kis öröm:) A zöld-zürke verziót sikerült beszerezni, szerintem nagyon szép színezés!
Az elvárásaimnak maximálsan megfelel, szerintem a legjobb ár-érték arányú bringát sikerült beszereznem.

Hátrány

Egyelőre nem tapasztaltam, nem is úgy tűnik, hogy lenne neki. Csak a pedál nem illeszkedik a designba, túl egyszerű.

Erre ajánlom

Hétvégi kiruccanásokra, balatonozásra, 50-100 km-es túrákra szuántam, szerintem tökéletesen megfelel. 

Ennyiért vettem
135 000
Csatolt képek
KTM Life One  2013 trekking
KTM Life One 2013
12 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bencyca avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-Gyönyörű, esztétikus ez a KTM trekking

-Könnyű

-Tekerni élvezet, rendkívüli módon áramvonalas és gyors, szinte siklik.

-A fékek szuperek, könnyen állíthatóak, és jól fognak

-Én az ülést kifejezetten szeretem.

Hátrány

-Túlhasználom sajnos, 1 év alatt 3-szor volt külsőcsere, úgy látszik még több pénzt kellett volna biciklire költenem.

-A középcsapágy az agyamra megy, kattog, recseg, és nem találnak rá permanens megoldást.

-Gumik gyorsan kopnak.

-Pedál ramaty minőség.

-Kormány nem az igazi, bár még azóta sem cseréltem le.

-Mindkét váltót Deore XT-re cseréltem.

Tapasztalat

Összességében a KTM egy nagyon jó márka, nem döntöttem rosszul, de kinőttem a biciklit. Ez elsősorban hobbikerékpár, sőt, azok között is a kocabringásoknak ajánlanám. Akkora megterhelést amit én ráróttam, nem nagyon bír el, ezért adtam neki csak 4 csillagot az ár érték arányra, mert az árát viszont megkérik. Voltam már vele 500 kilométeres túrán is, és nagyon a szívemhez nőtt, de amint lesz pénzem, lecserélem.

Alapfelszereltséggel is bátran használható, nagyon könnyű tekerni, iszonyú jó a geometriája. A KTM-ben nem csalódtam, kicsit többet vártam azonban a Life One-tól, a következő kerékpárom remélem egy Sprinter lesz.

Erre ajánlom

-Közepes méretű túrákra(max 200 km)

-Városon belüli szupergyors használatra

-Nagyon nem ajánlom a terepet, szétrázza a biciklit, aki kitalálta, hogy ezzel ott is lehet menni, üljön le. Mindent megérez, gyengéden kell vele bánni.

-Mindenkinek ajánlom, hogy sokat tekerje hegynek felfele, esetleg társaságban, jókat lehet nevetni a többiek szenvedő arcán, ez a bicikli hegynek felfelé minden másikat megver.

Ennyiért vettem
77000
Mért tömeg
12900 g
14 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

testbike2013 avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 93%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Pontozás szubjektív és a belépő kategóriához mért!

Teljesítmény:

Anyaghasználat: Minőségi aluváz, kormány, kormányszár  szintén alu 5/5
Összeszerelés minősége: Nem nyekereg-nyikorog ez a KTM trekking 5/4
Kényelem: A nyereg saját márka, nagyon kényelmes a puha és kemény között van, jó kopásellenállóság, 14kg alatt     5/5
Alkatrészek A nyereg, a marakolat és ami a ktm-hez tartozik, hibátlan. 5/4
Megbízhatóság: Az összeszerelés/anyaghasználat mindent elmond róla, festék kopások lehetnek és lesznek is 5/5
Extra: -

Hátrány

Összeszerelés: Forrasztások valakit zavarhatnak, motornál szétjött a gumi markolat itt is ettől félek.
Alkatrészek: Impac StreetPac, pedál csere
Extra: Semmi lámpa, sárvédő, tárcsakfék nem fért bele az árba


Egyéb: A KTM márkát meg kell keményen fizetni, az Apple márkához lehetne hasonlítani. Minőség kiváló az ár meg kíválóan magas.  Modell frissítése esetén sok változtatás nincs és 20.000-30.000Ft-ot rászámolnak.
 

Erre ajánlom

Városi közlekedés/túra

Mért tömeg
13700 g
Csatolt képek
KTM Life One  2013 trekking
KTM Life One  2013 trekking
14 olvasó 93%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Lynx avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 95%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A kerékpár nagyon meglepett az első használat után, előtte egy Neuzer Altrix összteleszkópos bicaj tulajdonosa voltam, amit nagyon szerettem!

A KTM Life One kerékpár viszonylag könnyű az összteleszkópos régi bringámhoz képest, tetszik a váz szép kivitelezése és geometriája! A Tektro fékek nagyon jól fognak, persze száraz útviszonyok között és jó beállítás után. Az első fék nem blokkol hirtelen és elöl-hátul jól adagolható a fék intenzitás! A váltórendszer gyári, a hátsó Shimano acera váltó szépen, gyorsan teszi a dolgát, nekem megfelelő, nem cseréltem le!!

Tetszik a 24 sebesség és a minőségi lánc! Nagyon jó az alumínium hajtómű, ami szintén Shimano, minőségi hatást kelt, a Shimano első-hátsó kerékagyakkal együtt.  Alkatrészt eddig nem cseréltem a bringán, a Suntour első teleszkóp is nagyon szépen elnyeli az út egyenetlenségeit, én legtöbbet városban használom és meglátogatom a közeli falvakat is egy kisebb túrázás alkalmával, de ebben sem találok kivetnivalót!

Az egyenesfutás is lenyűgöző, szerintem, fordulékony bicaj a Life One, még ezzel a 60 cm-es vázzal is. A váz geometriája, minőségi kidolgozása el fogja kápráztatni a cross-trekking kedvelőket!!

Minőségileg, nagyon jól összeszerelt kerékpár, ez a KTM belépő szintű kerékpárja ebben a kategóriában, mégis az utolsó kis alkatrésze is valamely nagy, megbízható gyártó nevét viseli. Ez is jó pont a bicaj mellett!

A gumi: az Impac Streetpac külső gumik, keskeny futófelületük ellenére nagyon jól bírják a kanyarokat, mintája miatt nedves úton sem csúszik! A duplafalú alu felnik és a gyári alu küllőkkel nagyon az úton van a bringa!!!! A gumik oldalán szép a reflexcsík, hangtalan a gyári gumikon a canga! A csapágyazása is elég jól sikerült és a 28-as kerekekkel három tekerés után 30 m gurulás érhető el! :) 

A wellgo pedálok alumíniumból vannak tetszetősek és nagyon jól tapadnak a cipőm talpához, ha jól tudom "csúszásmentesek". Esőben, azért csúszkáltam rajtuk egyet-kettőt, de ez nem hátrány, a vizes pedálnál nincs rosszabb bringás szempontból, talán a defekt :)! A Kormány pontos precíz és nagyon jó a formája! 

Hátrány

A nyereg 40 km után nem kényelmes, túl sportos. A gyári kormánygumi lassan lecsúszik, forog, nem vészes! A festék hamar lekopik! Hamar felkelti az emberek figyelmét  ezért erős zárat igényel! Esőben csúszós pedálok! A gumik oldalfala vékony könnyű a defekt beszerzése!

A márka presztizse miatt magas a vételár! 

Tapasztalat

Ajánlom a Life One-t minden olyan kerékpáros társamnak, aki szeretne egy jól összeszerelt, gyors, jól guruló, szép bringát használni! 

Erre ajánlom

Országúti tekerésre, városi használatra

Könnyebb terepre

Finom általános használatra városban. Túrázgatni is kiváló! Enyhe terep, kisebb földút is a bringa pályálya!  

 

Ennyiért vettem
50 000
Mért tömeg
13700 g
Csatolt képek
KTM Life One  2012 trekking
KTM Life One
KTM Life One  2012 trekking
KTM Life One
KTM Life One  2012 trekking
KTM Life One
22 olvasó 95%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pettyo avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Hosszabb turakra is hasznaltam (120km) a Life One-t folduton es orszaguton egyarant. Mindennel megvoltam elegedve. A valto gyors es pontos, a fokozatok megfeleloek szaguldozasra es maszasra is. A fekek erosek. Az ules es markolatok kenyelmesek. A valtokarok, fekkarok kezre esnek.

Hátrány

A lancfelverodestol a festek konnyen kopik, erdemes ra vedot venni. A terepet birja, de gumikat cserere szorulnak, ha tenyleg akarjuk terepen hasznalni. Az utobbi idoben suliba jartam vele, de mivel eleg feltuno, igy hamar elloptak.

Tapasztalat

Az arahoz kepest egy nagyon jo kerekpart kapunk, ami egyarant megallja helyet orszaguton, es enyhebb terepen is(gumi csere utan).

Erre ajánlom

Orszagut, enyhebb terep.

Ennyiért vettem
120000
Csatolt képek
KTM Life One  2012 trekking
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vincent2 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Könnyű tekerés, jó ár/érték arány, megbízható, minimális gondozást igényel a KTM Life One

Hátrány

Aszfalt nélkül csak döngölt földúton biztonságos.

Könnyen defektes kerekek.

Figyelemfelkető (lopásbarát) színek.

Tapasztalat

Mivel a korábbi lomis Active MTB-m már recsegett-ropogott, 2 havonta jártam centiroztatni, így elhatároztam, hogy veszek egy "igazi" bringát.

Egy hónapos kutatómunka eredményeképp 3 trekking gép maradt: Gepida, Merida, KTM.

A három vas mindegyike megfelelt az elvárásaimnak:

-első villa legyen teleszkópos,

-kb 80%-ban aszfalton fogom használni,

-könnyebb legyen hajtani, mint egy MTB-t,

-elég a V-fék, nem kell tárcsa,

-megbízható, jó minőségű anyagok

-ne legyen drágább 120 e Ft-nál

A három közül, végülis a színkompozíció döntött: nagyon bejött a KTM Life One fekete festése ordító, narancs csíkokkal és felirattal!  2011.  májusában vettem meg a ebike.hu-n postai utánvéttel, ingyenes szállítással. Mikor megjött csak a kormányt, ülést kellett beállítani, meghúzni, pedálokat felszerelni és kész.

Minőségi ugrás ezt tekerni egy MTB után. Szinte suhan az úton, nagyon halk a lánchajtás, fokozatokat szépen veszi, pontosan vált, akár hegynek felfele is. 2000 km-et már biztos belehajtottam (nem mérem, csak saccolom), nagyon megbízhatóan teszi a dolgát, pedig nem kímélem. Még csak az eső mosta, a láncot, váltót kb félévente olajzom, zsírzom. Nyáron elkezdett kattogni a pedálagy, az alján lévő kis lyukon benyomtam pár fecskendőnyi gépzsírt és elmúlt a zaj, azóta simán jár. A külső gumik fala sajnos elég vékony, kisebb tüskék is átszúrják. Több defektem volt elöl-hátul is, mikor mentem vele füves-földes utakon. Mondjuk nem ilyen helyekre készült. Kerekek bírják a kisebb járdaszegélyeket, 1 év után csak minimális ütés észlelhető. Kormány, fékek: megbízhatóak és hibamentesek. Ülés: hosszútávon már kényelmetlen (>70km).

Pont ilyen gépet akartam, teszi a dolgát, nem igényel túlzott gondozást.

Erre ajánlom

országúti, városi kerekezés, néha megbolondítva pár földúttal

Ennyiért vettem
107000
Csatolt képek
KTM Life One  2011 trekking
10 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

holczer@ avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Váz szerkezetnek köszönhetően nagyon könnyű, ezért ajánlanám nőknek is.
  • Váltó pontos .
  • Fékkel rendkívül jól működnek.Ha hírtelen meg kell állni és teljesen behúzod első hátsót egyaránt másodpercek alatt meg fogsz tudni állni.
  • A teleszkóp jól belőhető, hogy milyen erős legyen a rugózás
  • Rendkívül divatos a KTM Life One kinézete.
  • A gyári gumik fekszenek és tapadnak az  utra.

 

Hátrány
  • Az ülés 50 km után nem a legkényelmesebb.
  • Sajnos nem adnak hozzá kitámasztót (http://ebike.hu/termekek/kereses/?c=1597&b%5B%5D=90) . 
  • A festék borzasztó egyszerűen lejön.
  • És a legnagyobb hátránya, hogy felhívja az emberek figyelmét ezért jó ha beszerzünk egy két U-lakatot hozzá vagy egy jó zárat legalább.
Erre ajánlom
  • Országúti tekerésre 
  • Könnyebb terepen 
Ennyiért vettem
120000
Mért tömeg
13 g
Csatolt képek
KTM Life One  2012 trekking
KTM Life One
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Manwolf007 avatar
9 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Belépőszinthez képest elég megbízhatóan teljesít.

Könnyű, ezért nem gond a cipelése.

Kényelmes, masszív a váz.

Jól lehet vele gyorsulni, dombnak felfelé nagyon megy a KTM Life One.

A váltó nagyon pontos.

Hátrány

Furcsamód nem autoszelepes belsővel kaptam, ez szerintem nem méltó hozzá.

Nagyon tetszetős darab, otthagyni nem szabad sehol.

 

Tapasztalat

Három hónapja nyúzom, eddíg semmi probléma nem volt vele. Igazi minőséget képvisel a kerékpárok között a KTM. A nyerget lecseréltem kímélőre, de erre én különösen érzékeny vagyok, nem mondanám hátránynak.

Úgy érzem nagyon jól választottam, mikor megvettem. Újfent ilyen biciglit vennék.

Erre ajánlom

Munkába járás, túrázás. Főleg városi terep az Ő területe.

Ennyiért vettem
109e Ft
Csatolt képek
KTM Life One  2012 trekking
KTM Life One  2012 trekking
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (30 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Life Alloy T: 1217 Cross


anyag:

6061 Alumínium Cleanshape


méretek:
  • 43 cm
  • 46 cm
  • 51 cm

 
színválaszték:

Szürke-fehér-lila


villa (teló):

Suntour SF14 NEX 700C


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Tourney,

FC-M131 48-38-28/CG


első váltó:
Shimano Altus,

M190


hátsó váltó:
Shimano Altus,

M310


 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

VP 810 Trekking


Kerék

felni:

Remerx Dragon L719 700C


első agy:

Formula


hátsó agy:

Shimano RM30-8


külső gumi:
Schwalbe Tyrago,

37-622


Irányítás

kormány:

KTM Line HB-KT3 Lowrizer 25.4/620


kormányszár:

KTM Line AS-009 A-Head, 17°


kormánycsapágy:

Ritchey OE Logic Zero Drop-In


nyereg:

KTM VL-3257


nyeregcső:

KTM Line SP-620 350/27.2


Fék

 
féktest:

Tektro 837-AL V-fék


fékkar:

Tektro


 
fékváltó kar:
Shimano Altus,

ST-EF51


Kiegészítők

 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Láncvédő

tömeg:

13,5 kg


KTM logó

KTM márka bemutatás

A cég eredete egészen 1934-ig nyúlik vissza, ekkor alapított Hans Trunkenpolz Mattighofenben, Ausztriában. A KTM név 1953-tól ismert, Ernst Konkreif és Trunkenpolz az alapítók, valamint Mattighofen város nevének kezdőbetűjeiből. Kerékpárgyártással 1964 óta foglalkoznak.

1989-ig már 1.000.000 KTM kerékpár hagyja el a gyárat, 2004-re ez a szám 2.500.000-re nő. A márka első világbajnoki győzelmét Yader Zoli, olasz Cross-Country kerékpárversenyző szerzi 2005-ben. Ugyanebben az évben készül el a márka első full-karbon váza.

A kerékpárvázak porfestést kapnak, melyhez a KTM csakis vízoldékony, tehát környezetünkre káros oldószerektől mentes anyagokat használ. 2009-ben elkészül egy több mint 200.000 euróba kerülő teszt-berendezés, melyen 70 óra alatt a kerékpár teljes élettartama szimulálható. Ennek köszönhetően a KTM ellenőrizni tudja új modelljei tartósságát. Az alumínium vázakra 5 év, a karbon vázakra pedig 3 év garanciát vállal, ami bizonyítékul szolgál a kiváló minőségre.

A gyár körülbelül 150 különféle modellt kínál, mtb, országúti, cross, városi és trekking, valamint elektromos kerékpárokat is magába foglaló választékában, mely világszerte 30 országban elérhető.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű KTM Life One női termékkel kapcsolatban: