- Erős és formás acélváz
- Erős duplafalú felnik
- Gyárilag csomagtartó és világítás ( bár dinamós ), valamint pálcás sárvédők
- Kontrafék
- Agyváltó
- Emelkedőn eléggé nehéz mászni a Ravenna N3-mal
- A monoblokk és a hátsó agyváltó néha furcsa hangokat adott ki
- Gyenge lánc, könnyen nyúlik
- Kavicson csúszik, homokban pedig szinte használhatatlan
- Matricázás az én esetemben könnyen feljött
- Műanyag pedál
Nekem a férfi vázas verzió volt, alapvetően jó kis gép a Neuzer Ravenna N3, érdemes kicserélni rajta a láncot és az első monoblokkot, valamint előre komolyabb fékpofákat betenni. Ellenben sík terepen főként aszfalton brutál jól és gyorsan lehet vele haladni. Én azt mondom érdemes rá építeni és pár dolgot kicserélve brutál jó gép lehet belőle, én azért váltam meg tőle mert elég nagy emelkedőt kell leküzdenem és ahoz a 3-as agyváltó nem volt partner.
- Városi és sík uton kerékpározni
- Emelkedőmentes túrákra