Neuzer Ravenna N3 trekking

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2015
    (frissítve: 2015.05.)
  • Listaár: 80.900 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK




Vidékisuhanc avatar
4 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-Imádom! :D

 

-Na, az egyenes futása fenomenális, nem is gurul, inkább hasít!

 

-Az egyszerűsége,

 

-Talán a dizájnt is ide tudom sorolni,

 

-A festés minősége abszolút,

 

-A gyári elemes lámpák egész pöpecek. (Sokat megyek sötétben, úgyhogy kapott agydinamót, de az első lámpát föltettem édesanyám bringájára, neki pl. tökéletes.)

 

-Az agyváltó egy áldás, a benne levő kontrafék pedig a 100 Kg-om + egy kb 7Kg-os táska alatt is lazán blokkolja a kereket, ugyanakkor gyönyörűen adagolható a fékerő. A váltókar jól olvasható, könnyen tudja tekerni az ember. Elvileg vált terhelés alatt is ez a Nexus, ez így is van, de én inkább nem erőltetem.

Síkvidéken hajtom, itt bőven tökéletes az áttételezés, de még a gátoldalon is fel lehet tekerni (bár ez talán fizikum kérdése is, nyilván nem egy 3×7/8/9 kiosztás).

 

-Igazából még tudnám sorolni a végtelenségig, kishíjján a tökéletes számomra.

Hátrány

Azért ezt a mezőt sem tudom üresen hagyni, de semmi megbocsájthatatlant nem követ el ellenünk (főleg, ha szem előtt tartjuk az árát).

 

-Az első fék elég hangyafing. (Ezt cseréltem, volt itthon egy Shimano Acera V fékem, hát feldobtam rá.)

 

-A kormányszár egy picit ropog, de egyáltalán nem vészes.

 

-A gyári gumik vizen csúszkálnak (Kenda)

 

-A lánc menhetetlenül hajlamos rohadni.

 

-A súly... Szerintem 17Kg fölött van. Igazából engem hidegen hagy, de eddig ez a legnehezebb gépem.

Tapasztalat

Használtan jutottam hozzá az újkori ár kb. 3/5-ért. Igazából a cél az volt, hogy a montim mellé szerezzek egy bicajt, amivel suliba, boltba, meg úgy mindenhová eljuthassak vele, tehát mint közlekedési eszközt használjam. Ha valaki egy éve azt mondja nekem, hogy az egyedileg épített montim "egyeduralmát" egy 17Kg-os, agyváltós, acél vázas, city/trekking kerékpár fogja megtörni, azt nem csak kiröhögtem volna, de tán' még jól meg is vertem volna. Erre mit ad Isten?

Rájöttem, hogy imádom az ilyesmi bringákat. Tetszik az egyszerűsége, imádom minden grammját.

Szóval kezdődtek a fejlesztések.:

 

-Először is kapott egy agydinamót, mivel sokat közlekedek sötétben.

 

-Kicseréltem a kormányt (egyenes kormány + kormányszarv buzi vagyok).

 

-Kapott egy jó kis SKS aluplasztik sárvédőt (ez még egy 1000 éves KTM kerékpáron volt).

 

-Első fék csere (szintén az előbb említett KTM-ről származik).

 

-A csomagtartót csak azért cseréltem, mert a táskámhoz nem volt frankó.

 

-Kapott egy jó kis Sturmey Archer hajtóművet, így a gyári "fullburkolt" láncvédőt elhagyhattam.

 

-Illetve kapott két Schwalbe Range Cruiser külsőt. Na, erről még fogok véleményt írni, és nem feltétlen túl pozitívat.

 

Ezen kívül még tervezem a lánc cseréjét a fent említett probléma miatt. És valószínű a gumik is mennek majd a szögre, de erről még fogok írni.

Még az előző tulaj cserélte benne a monoblokkot, egy frankó Shimano bb-un55-re. Piszok jó darab, még erről is fogok írni.

Erre ajánlom

Igazából ha kicsi a büdzsé, egy remek alternatíva lehet. Aki meg városban használt mountiról ül át, az piszok mód élvezni fogja a hasítást. 

Néhány dolgot kicserélve akár hosszabb túrák is teljesíthetők vele, de a teljesítménycentrikus bringázás felejtős. Én újabban szívesebben megyek tekerni ezzel, mint az épített hegyibringámmal.

Csatolt képek
Neuzer Ravenna N3  2016 trekking
Napi 16Km ingázásban,
Neuzer Ravenna N3  2016 trekking
délutáni pár Km-es laza tekerésekben,
Neuzer Ravenna N3  2016 trekking
és hosszabb túrázásokban is hű társam.
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Hi-Ten acél


méretek:
  • 19"
  • 21"

 
színválaszték:

Fekete


villa (merevvilla):

Acél


Meghajtás

hajtókar:

Prowheel alu 42T


 
fokozatok száma:

3


Kerék

felni:

Warrior 28"


első agy:

Assess alu


külső gumi:

Kenda k192 700x35c


Irányítás

váltókar:
Shimano Nexus

Fék

 
féktest:
  • Logan V-fék (első)
  • Kontrafék (hátsó)

fékkar:

Logan


Kiegészítők

 
első lámpa:

Dinamós


 
hátsó lámpa:

Dinamós


 
sárvédő:

van


 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Csomagtartó
  • Láncvédő

Neuzer logó

Neuzer márka bemutatás

„Egyébként: mi is a különleges a bringáinkban? Menjetek egy kört velük, érezni fogjátok!” (Neuzer András)

A magyar Neuzer Kerékpár Kft. – melynek jogelődje 1987-ben alakult meg - Magyarország vezető kerékpárgyártó üzeme és forgalmazója. A saját gyártmányú, Neuzer (régebben Altrix) márkanevű kerékpárok választéka szinte valamennyi felhasználási igényt- hegyi, országúti, trekking, verseny, városi, BMX, illetve gyermek- kielégít. A céget megalakulása óta a cég fő tulajdonosa, Neuzer András vezeti.

A Neuzer kerékpárok többek közt kitűnő ár-érték arányuk folytán komoly piaci elismerést vívtak ki. Az Esztergomban gyártott évi mintegy 100,000 kerékpár közel 50%-a exportra kerül, az Európai Unió számos országába.

A cég kínálatában Altrix márkanéven kerékpáros alkatrész és kiegészítő család is helyet kapott, mely két szintre oszlik: Premium és Basic. A kerékpárok gyártásán kívül a cég a GT és Giant kerékpárok, UVEX, SUN Ringlé, TACX, Michelin, Suntour, Velo, Alligator, Lookin, Polisport, Novatec, és Alhonga termékek kizárólagos magyarországi terjesztőpartnere.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Neuzer Ravenna N3 termékkel kapcsolatban: