|
|
|
| Giant Reign X 0 2013 | Giant Reign 0 2013 | |
| Ár | 1.050.000 Ft | 1.050.000 Ft |
| Értékelés |
még nincs vélemény
|
még nincs vélemény
|
| Váz | ||
|---|---|---|
| anyag |
ALUXX SL-Grade Aluminium, 6.7" Maestro Suspension |
ALUXX SL-Grade Aluminium, 6" Maestro Suspension |
| méretek |
|
|
| színválaszték |
fehér-fekete-világoskék |
alumínium-fekete-világoskék |
| villa (teló) |
Fox 34 TALAS CTD Evolution w/ 20mm átütőtengely, OverDrive 2 Steerer, 160/120mm rugóút |
Fox 32 Talas 150 RLC, CTD Factory w/ 15QR Thru-Axle és OverDrive 2 Steerer, 150/120mm rugóút |
| hátsó rugóstag |
Fox DHX Air 5.0, Factory Air shock w/ Boost Valve |
Fox FLOAT CTD Factory w/ Boost Valve |
| Meghajtás | ||
|---|---|---|
| hajtókar |
SRAM S2210 22/36, carbon w/ MRP 2x Guide |
SRAM S2210 24/38 |
| lánc | Sram PC-1091 | KMC X10 |
| fogaskoszorú |
Sram PG-1070, 11-36, 10-Speed |
Sram PG-1070, 11-36, 10-S |
| középrész |
SRAM GXP |
SRAM GXP |
| első váltó | Sram X9 |
Sram X9, Direct Mount for 2x10 |
| hátsó váltó |
Sram X0, Type 2, 10-S |
Sram X0, Type 2, 10-Speed |
| fokozatok száma |
2x10 |
2x10 |
| pedál |
nem tartozék |
nem tartozék |
| Kerék | ||
|---|---|---|
| felni |
Giant P-AM2 |
Giant P-TR 1 Wheelsystem |
| első agy |
Giant Tracker 20mm-es átütőtengelyes |
Giant P-TR 1 Wheelsystem |
| hátsó agy |
DT Swiss 350 12mm-es átütőtengelyes |
Giant P-TR 1 Wheelsystem |
| külső gumi |
Schwalbe Hans Dampf, 26x2.35 folding |
Schwalbe Nobby Nic, 26x2.25 TL Ready EVO hajtogatható |
| komplett kerék | DT EX 1750 |
Giant P-TR 1 Wheelsystem |
| Irányítás | ||
|---|---|---|
| váltókar |
Sram X9 Trigger, 2x10 |
Sram X9 Trigger, 2x10 Speed |
| kormány |
Giant Contact AM, 750mm, 31.8 |
Giant Contact, Low Rise 31.8 |
| kormányszár |
Giant Contact AM, OverDrive 2 |
Giant Contact OverDrive-2 |
| nyereg |
Fi'zi:k Nisene K:ium Rails |
Fizik Gobi XM, K:ium Rails |
| nyeregcső |
Giant Contact Switch-R, 30.9 |
Giant Contact Switch-R, 30.9 |
| Fék | ||
|---|---|---|
| tárcsafék |
Avid Elixir 9 |
Avid Elixir 9 |
| féktárcsa |
|
|
| fékkar |
Avid Elixir 9 |
|