ja és van ahol meg behorpadt a váz....
Mongoose Fireball freeride
-
Modellév:
2012
- Listaár: 140.000 Ft
nagyon jo bike megfelel
háááát van neki néhány:) :váz qva erőss és jó geó,duplafalu acél felni amik ugyszint kinyirhahatlanok(legalábbis nekünk még nemsikerült) kormány erőss, tengelyek zsír, ülés minősége is jó, fékek aprócska házilagos karbantartással tökéletesen működnek, teleszkóp szentem szépen mozog(gyárilag kicsit kemény de az állítható)(van aki szidja a suntour durot pedig nem(olyan)rosz)
lényegében aminek jónak kell lenni rajta az jó
(kivétel a váltócuccok)
na azis van neki de nem sok: az alap váltócuccok a gépen egy nagy kalap wc töltelék ( szószerint darabjaira hullik) beleértve a váltókart is, a kenda gumik úgy kopnak mintha smirdlipapiron kerekeznél, aluminium váztol kisseb sulyt várnék(bár ez nemigazán nagy hátrány), a fékek párás időben néha csikorognak de ez mellékes és kb 3 hónap után agresszív kopásba kezdenek a fékbetétek,az alap hajtás monoblokkostol hajlik :S
a váltót és a hajtókart vegyétek komolyan ha nem divatbicósok vagytok
jha és a markolat egy picit csúszik de erőssebben kell megmarkolni vagy egy kesztyű és kész
- A váz kegyetlen merev és nagyon jó a geometriája
- A fékek kis beállítás után fognak mint az atom
- Nagyon szép a színe
- Az ülés mint a smirgli!nem mozdulsz el róla, de a gatya is bánja:D
- A hajtókar nagyon ott van!
- Ár/minőség arányban nagyon megéri a bringa
- Kotyog a kazetta tok...és nem cserélhető
- promax fékek és agyak...nincs hozzájuk alkatrész
- kotyognak a fékbetétek
- a teló sok ápolást igényel ha azt akarokd, hogy működjön
Viszont az is van a hajtókar 2 hét alatt elkezdett kotyogni a váltó kettétört a fékek is szarok a tárcsában alapból nyolcas volt az agyak sem a legjobbak
Szerk.:Na amióta írtam azóta eltelt pár hónap és most ott tartok és a lánc SS- miatt nagyon elnyúlt, a hátsó agyban elszálltak a csapágyak már használhatatlan végre megjött az új hátsó kerék legközelebb az elsőt fogom cserélni:D
Hát eltelt fél év mióta megvettem és ma észrevettem hogy az üléscsőnél úgy néz ki megrepedt a váz is de remélem hogy amíg lesz énzem másik vázra addig kitart :S Hajtókar is meghajlott kicsit :S
Talán a hátránya a gyorsan kopó tekerő agyak de azt nemtöb mint
8000 ft bol meg lehet oldani !
A gyári tárcsafék borzalmas, alig használtam fél évet le kellett cserélni mert a rugók úgy elgyengültek hogy anyám tescos bicaján jobban foktak a v fékek, a hátsó papucs képes elhajolni és eltörni, a váltó egy nagy rakás ...,a külsők kb 1-2 hónapot bírtak (nem farolgattam és nem satufékeztem vele) a markolat is egy nagy rakás, a kockapedálok borzalmasak ,ja és majd elfelejtettem hogy az szétlazul midnen benne :O
szériahibára gyanakodtam de mivel mindennap meghúztam és haverom fireballja szintén ezeket produkálta ezért nemtudom biztos bennünk van a hiba a stucni a hajtókar a rockring a fékek szinte midnen kilazul rajta
Csáó!
Hát összességében nagyon jó bicó a teleszkóp nekem nagyon jól bírja, pedig kínzom rendesen. Szerintem a fékek is jók és a hajtókarral sincs semmi bajom. Megéri a pénzét talán még többet is, vegyétek nyugodtan!!
jó váz erős
kormány erős szép és még a színe is jo
váltó hát ez olyan necces dolog de minden bicónál!
meg minden
kereket majd 1 év használat után cseréld le!
még minden rajta van a képen igy cakli pakli igy vettem!
majd télen még kialakitom
nekem a csontszínü(vajszínü) van... ennek a bicónak sokkal jobb a váza mint a narancsé... az enyémbe hátra a 2.7 gumi is belefér... még annyi hogy ennél a színnél ha megkarcolódik az nem nagyon látszik
nem tom... lehet én vagyok a gyilkos... megvettem.. eb*** rajta valami... és vettem egy jobb valamit rá...
most ott tartok hogy ami a gyári az a:
váz, nyereg,geregcső,elsőfelni,kormánycsapágy,váltó(csak a hátsó) őőő és asszem ennyi... jaaa még az egyik szelepsapi :D
Végre hozzájutottam ma, nagy nehézségek árán ehhez a bicajhoz! Nem mondok róla vélaményt mert még nem volt időm menni vel annyit hogy tudjak róla valamit is mondani előnyt vagy hátrányt!
Fék jó, teló is, váltó jó, váz merev és fasza szép sárga:D:P
Strapabíró váz,
a teló is jól bírja,
gumik lassan kopnak,
a felni is elég jól bírja az ugratásokat
és szerintem a fékek is jók
A Mongoose-t 1974-ben alapította Skip Hess, ekkor még BMX Products, Inc néven. Motomag One néven futó egybeöntött alumínium BMX kerekével rögtön sikeres lett. Ekkor még otthon dolgozott, de másfél év múlva kinőtte otthoni bázisát, mivel ekkor már vázakat és komplett kerékpárokat is gyártott. A cég 2001-től a Pacific Cycle-hez tartozik.
A Mongoose fő profilja a BMX gyártás, de MTB, városi és fixi kerékpárok gyártásában is jelen van. 2001 óta gördeszkákat és elektromos robogókat is gyárt. A kezdetek kezdetén voltak motorkerékpár-vázas kísérleteik is, de ezek kudarcba fulladtak. A Mongoose két vonalon mozog egyszerre: gyárt belépő kategóriás kerékpárokat is, melyek az USA-ban még nagyáruházakban is megtalálhatóak, és felsőkategóriás, high-end modelleket is.
A cég fő arcai Steve „Romo” Romaniuk az élő freeride legenda, és Chris Akrigg, aki a féktelen fixitől a triálbringán át bármivel ami Mongoose hatalmasat alkot.
Kérdések | Statisztika |
---|---|
Mongoose Fireball-ra lehet első váltót szerelni? |
4 válasz
utolsó: 2014. márc.
|
Mongoose Fireball 2007 milyen láncfeszítőt vegyek? |
1 válasz
utolsó: 2012. jún.
|
Mongoose Fireball vagy UMF Hardy 5 Disc? |
5 válasz
utolsó: 2011. dec.
|
Mongoose Fireball 2011-be belemegy egy Marzocchi Fifty Five? |
6 válasz
utolsó: 2011. nov.
|
Mennyi a Mongoose Fireball súlya? |
1 válasz
utolsó: 2011. nov.
|
Mongoose Fireball bírná-e a 200 mm-es DH teleszkópot? |
7 válasz
utolsó: 2012. aug.
|