Btwin, Csepel, Scott, Sunday kerékpár
Valós felhasználók által ajánlott kerékpár termékek
váz (országúti): Alumínium 6061 T6 sloping félintegrált kormánycsapággyal. Kényelmes vázgeometria magas homlokcsővel és rövid felső vázcsővel, amely egyenesebb tartást biztosít, mint a hagyományos országúti váz. Az M-es méretű váz súlya: 1830 g. | hátsó váltó: Shimano Altus | féktest: Promax RC 482
váz (trekking): Budapest “A” acél | anyag: acél | villa (merevvilla): Budapest “A” acél | hajtókar: Acél 170 mm 44T 6/7S négyszög | féktest: “V” alu Saccon | tömeg: 16.3 kg
váz (mtb): Csepel Woodlands Pro 29 | anyag: 7005 alu | villa (teló): Suntour XCT MLO Lock-Out, 100mm | hajtókar: Csepel WAK Alu, négyszögtengelyes, 175mm, 42/32/22T | hátsó váltó: Shimano Alivio Shadow RD-M4000 | tárcsafék: Shimano BR-M355 tárcsafék | tömeg: 14,5 kg
váz (trekking): Kényelmes uniszex 6061 alumínium váz A felszállást könnyítő süllyesztett vázforma. Levehető hátsó váltóláb | anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): KOGEE ODESSA OS állítható rugós felfüggesztett villa (1 hüvelyk 1/8 acél tengely) 63 mm-es rugóút | hátsó váltó: BTWIN RD M46-L
váz (trekking): Hi-Ten acél váz. Az oldalirányban összecsukott kerékpár kis helyet foglal: otthon, irodában, személygépkocsi csomagtartójában, lakókocsiban -észre sem veszed, hogy ott van! | anyag: Hi-Ten | villa (merevvilla): Hi- Ten acél villa: tartós használat. | hajtókar: 44T | féktest: V-fék
váz (trekking): Magas, alumínium váza merev és stabil. A 6061 alumínium szerkezet hőkezeléssel készül, hogy nagyobb legyen az ellenállása.
anyag: 6061 Alumínium | villa (merevvilla): Hi- Ten acél villa: tartós használat. | hajtókar: Shimano Tourney, 44T | hátsó váltó: Sunrace
váz (trekking): Magas, alumínium váza merev és stabil. A 6061 alumínium szerkezet hőkezeléssel készül, hogy nagyobb legyen az ellenállása.
váz (mtb): A süllyesztett vázcső megkönnyíti az átlépést le- és felszálláskor. | anyag: Acél
váz (országúti): SingleSpeed / Fix, 4130 duplán húzott CroMo | anyag: Duplán húzott CroMo | hajtókar: Csepel Teta 44T | féktest: Csepel Stupor | fékkar: Csepel Piton | tömeg: 9,9 kg












