- Jól kanyarodik ez a Kona mtb
- Jól lehet vele mászni
- Aránylag megbízható alkatrészekből van összerakva
- Amikor elkedztem építeni a mostani paripámat ebből a bicikliből kiindulva, szinte semmit nem azért cseréltem le mert rossz volt vagy idő előtt elhasználódott.
- Az alkatrészei amit eladtam, még a mai napig is szolgálják jelenlegi gazdájukat (Rigida felni, Kona kormány és kormányszár,Dart 1-es teló, Shimano hátsó agy, Wtb nyereg,Kona váz, MX4-es fékek,Avid fr5-ös fékkarok)
- Jó áron sikerült hozzájutnom, 120-ról le volt árazva 80-ra a Kona Fire Mountain
- A lánc is meglepően sokáig bírta, nem úgy mint a hátsó sor. 2 kazettát is cseréltem mire láncot is kellett
- az első agy nem tudom miből van de immáron több mint kb.10000 km van benne és még mindig bírja! Néha persze ezt is szét kell szedni egy kis zsírozásra de egyáltalán nem kotyog
Van az is neki sajnos: pedál, gumik, festés A pedál az első ugratónál reccsent alattam, a gumik olyan 1000km-t bírtak és a festése... ha az nem volt valami jó. Nem volt más választásom, így a km óra kábelét szigszalaggal rögzítettem a vázhoz, s mikor lehúztam jött vele a festés is. Ennyit erről.
Nagyon jól összerakott és eltalált kerékpár ez a Kona. Mikor megláttam az üzletben először, eldöntöttem: ez nekem kell, mert biztos nem fogok csalódni benne. Így is lett. Mindent amit az idő folyamán cseréltem rajta,( kivéltel a pedál és a gumik és persze 1,5 év!!! után a Suntour hajtókar és monoblokk,) azért tettem, mert vagy jó áron meg tudtam vállni tőle, vagy jó áron tudtam helyette komolyabb alkatrészt beszerezni. Eleinte városban lankás földutakon nyüstöltem, majd ahogy megismerkedtünk kivittem komolyabb terepekre is és bírta tisztességgel. Nekem nagyon jó "alap" bringa volt, ahhonnan már volt értelme fejlesztegtni, tovább építeni.
Túrázgatni, városba szaladgálni vagy amire akarod. :D

