Első ránézésre 1 elég masszív gépezetnek tűnik, ami egy kicsit keményebb tereptől sem retten meg, maga kis sötétzöld színével nem épp az a kihívó színárnyalat, de az ember szemét megakasztja a látványa.
A váz kialakításából fakadóan jó kanyarodási tulajdonságokkal rendelkezik 6061-es alu.
Suntour XCR 32 LO-R 100mm teleszkóppal van szerelve, a kerékpárral eddig kb 200 km-ert mentem ebből 50-60 hegyi terep volt, tapasztalataim: 80 mm-ert kimozog, szépen egyenletesen szorulást nem érzékeltem, sem koppanást, 180 as tárcsát bírja nem csavarja.
Fék rendszer teszi szépen a dolgát, ahogy kell. 1 Tektro HDC-M290 előre 180-as hátulra 160-van szerelve.
Ahead-es.
Kazettás.
Shimano Altus váltóval szerelték.
WTB SX19 felnit kapott Kenda Slant Six 27.5/26x2.1 tappancsokkal.
Hátsó váltó akárhogy állítgatom nem akarja feszíteni a láncot terepen neki neki csapódik a váznak, és mintha ezt a gyártó tudta volna rakott is oda 1 kis fóliát ami picit pozitívum, de szerintem ez gyors csere lesz+ lassan vált.
Kenda gumik nem voltak nálam sose hosszú életűek, amint elhasználódik csere.
Összetéve 1 megbízható masszív strapabíró gépezetet kap az ember ezért a pénzért. amit akár tovább építeni fejlesztgetni is megéri.
város, xc


