KTM Ultra Flite mtb

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.06.)
  • Listaár: 279.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

meriva avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

2 éve keztdtem picit komolyabban bringázni ,heti 50-100km.( jó későn 47 vagyok :) 187 cm magas vagyok és 75kg. 52 est választottam, számomra TÖKÉLETES monti.Nagyon megbízható.Lejtőn, nagyon stabil ez a KTM mtb.A fékek nagyon tutik, bár már cseréltem betétet. A váltok tökéletesen műkdnek zaj nélkül, persze szervizelni azért vinni kell. Az új gumik nagyon jóók!  ( X King sportot raktam fel 2,2 180tpi ). Mindenkinek csak ajánlani tudom az Ultra Flite-ot!

Hátrány

Ahogy olvasgattam a hozzászólásokat, szinte mindennel egyetértek.Felfelé menet emelkedik az eleje. A pedálokat én is lecsréltem SPD-re az eredeti használhatatlan erdei tekerésekre. A fék tényleg kattog nekem is ,először zavart próbáltam szerviben megjavítatni, de nem lehetett. 2 éve nyomom erőből most már észre sem veszem. A gumik nem a legjobbak nagyon gyorsan kopnak és sok defektem volt...már a második szettet használom. A láncból is a másodikt használom.

Erre ajánlom

Hobbi kerékpárnak, minden terepen megállj a helyét, még amatőr maraton versenyre is simán be lehet vele nevezni-ahogy én is tettem...

Ennyiért vettem
200000
Csatolt képek
KTM Ultra Flite  2011 mtb
A GÉP
12 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gborh avatar
8 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

2008-as modellt hajtottam, a KTM azóta változtatott az alkatrészeken és a vázgeometrián is - gondolom, előnyére, - de már akkor is jó volt a gép, nekem tökéletesen megfelelt. Lejtőn és kanyarodáskor is stabil volt. 184 cm magasságomhoz 48 cm-es vázat választottam, szintén jó döntés volt.

Az alkatrészei egy lelkes kezdőnek tökéletesek. Jól összerakott, megbízható gép, sokáig nem kellett hozzányúlni semmihez.

Hátrány

Mászásnál rakoncátlan volt az eleje, az első kerék könnyen elemelkedett a talajtól, gyári pedál botrányos, spd-re cseréltem (Shimano XT), markolat sem az igazi - de ezek apróságok.

Erre ajánlom

Első komolyabb bringám volt, kezdő XC-snek és túrázáshoz tökéletes választás.

Ennyiért vettem
210000
Csatolt képek
KTM Ultra Flite  2008 mtb
KTM Ultra Flite  2008 mtb
KTM Ultra Flite  2008 mtb
11 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

algoflex avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Hol is kezdjem? :) Szerintem egy kifejezetten jól eltalált bicó, mint felszereltségben, mint vázgeometriában. Az ára elsőnek talán kicsit borsos, de ha a felszereletséget nézzük akkor szerintem a "vetéjtársakhoz" képest jó árban is van. Persze nem kell össze hasonlítani egy autóval megeggyező árban lávő biciklivel, de ha az alapnál egy... vagy inkább két fokkal jobb kerót szeretne az ember és nem egy ócskavasat, akkor ez mindenképp jó döntés. :)

 

A Deore váltókarok és a Deore első váltó szépen muzsikál az XT hátsó váltóval. Váltásnál nem dobálja a láncot és nem csörög-csattog. A hajtómű is szépen dolgozik, bár a pedál nem valami "fényes", de ezt majd lejjebb.

 

A Rock Shox Tora villát pedig kifejezetten szeretem. :) Össze sem hasonlítható ez, előző bicómon lévő Suntour-al, igaz nem is ugyanaz a kategória. Most örömmel megyek egy hepehupás földúton, mert öröm "nézni", ahogy dolgozik.

 

A fékekkel sincs semm gondom, elől 180-as, hátul 160-as tárcsa van amik egész szépen megfogják a 100 kilóm. Kellemes meglepetés ért először, amikor a hülye nő kilépett elém és satuzni kellett. Meglepően jól teljesített. Valahol olvastam, hogy egy közepes V-fék teljesítményével egyezik meg a "Shimano M445 Disc"... hát azért ez nem teljesen helytálló. :) Azt viszont én is tapasztaltam, hogy amikor a fékpofa ráfog a tárcsára ad egy kattanó hangot. Ez valakit zavar, valakit nem... én konkréten le se xarom. :)

 

A felniről sokat nem tudok írni, mert még nem vertem oda, a Race King gumikról is olvastam hideget-meleget, de eddig azzal se volt semmi gond, igaz a sarat szépen össze szedi.

 

Váz mérete 53 cm-s (21") és a 190 cm-s magasságomhoz tökéletesen megfelel, szerintem amit általában a MTB vázmérettáblazatokba szoktak írni kb. ahoz a magassághoz meg is felel. A fekete szín pedig sokkal szebb, mint a képeken. :) Jó arányban van a fekete, a zöld és a szürke kombinációja. A zöld pedig annyira feltünő, amennyire kell... csak úgy szolidan. :) Szerintem sokkal szebb, mint a trendi fehér.

 

Hááát... hirtelen ennyi. :) Ha majd eszembe jut még valami, akkor bővítem.

Hátrány

Csak néhány apróság. Először is a pedál, amit fentebb írtam is. Gondolom a súlyom miatt és, hogy viszonylag sokat állok rajta, de még ha ákármilyen gagyi is, két napnál többet kéne bírni. Nem a legjobb az össze csavarozott megoldás és kinek van kedve óránként megállni meghúzni a csavarokat. Szóval az csere (nekem). A markolat pedig nem a legkényelmesebb.

 

Bár ez nem igazán hátrány, de azért ebbe az árba belefért volna egy Ritchey nyeregcső a Kateem helyett és a küllők is lehetnének feketék. Szerintem sokkal jobban nézne ki, de ez az én egyéni problémám. :) Lehetséges, hogy valakinek ez teljesen jelentéktelen de azért én mégis szívesebben látnám ezeket a biciklin. :)

 

Azt mondják, hogy a KTM sznob márka. Hahaha :DD

Erre ajánlom

Szerintem vadabb durvuláson kívül mindenre. Egy kellemes, megbízható társ akár a városban, ahol a padkára le-föl kell menni, vagy akár túrázni dombra-völgyre.

 

Kicsit drágább, mint mondjuk egy Caprine és ezzel nem szeretnék senkit bántani, de ha valaki egy normális montit szeretni, minőségi cuccokkal (márkától függetlenül) az valahol itt kezdődik és szerintem érdemesebb egy kicsit többet áldozni rá. Megéri!

Csatolt képek
KTM Ultra Flite  2011 mtb
KTM Ultra Flite  2011 mtb
18 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Jaszay79 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny

Minőségi alkatrészek. Jól összeszerelt. Nem Tesco bájk :-)

Hátrány
Nem a legolcsóbb márka, vannak olcsóbbak is ugyanolyan szinten (sztem).
Tapasztalat

Szia!


Nagyon faja bringa,meg szép is. Mondjuk a külső gumit érdemesebb mielőbb lecserélni, mert a defektvédelme nulla. MÁsodik nagyobb turámnál már defektet kaptam hátulra, azóta lecseréltem őket Schwalbe Black Jackre (olcsó és jobb is) .
Amúgy a bringa nagyon egyben van, én használtam vettem Hibátlan állapotban persze. Bár tul sokat még nem mentem vele, de elég massziv jól összerakott gép. Nem a legolcsóbb márka, lehet hogy pl. egy magellánt olcsóbban megkapsz ugyanilyen felszereltséggel (juj most ezért mit kapok) :-). De rosszat nem tudok mondani a bringáról. Bár nekem eleinte a váltóezelése  szokatlan volt.  a villa középszíntünek mondható, eddig azzal sem volt gondom.
Ha lesz pénzem rá (talán jövőre) lecserélem majd egy REBA-ra.

Na hello.

Erre ajánlom

Bringásoknak turázgatásra, hegyre fel völgybe le. Azt bírja...

Ennyiért vettem
sokért
18 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Ultra 29" M:1442


anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 17" (43 cm)
  • 19" (48 cm)
  • 21" (53 cm)

 
színválaszték:
  • Matt fekete-neonsárga
  • Matt titánszürke-neonzöld

villa (teló):
Rock Shox XC 30,

29" TK Coil 100 mm


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Deore,

M612 40-30-22


középrész:
Shimano SM-BB51,

BSA


első váltó:
Shimano Deore,

M611


hátsó váltó:
Shimano SLX,

M670 Shadow


 
fokozatok száma:

3x10


pedál:

Wellgo C127


Kerék

felni:

Ryde Taurus 21 29"


hátsó agy:
Shimano FH-M435,

CL


külső gumi:
Schwalbe Rapid Rob,

29x2.1" 54-622


Irányítás

váltókar:
Shimano Deore,

M610 3/10


kormány:

KTM Line HB-FB12L egyenes, 700 mm


kormányszár:

KTM Line AS-021 -7°


kormánycsapágy:

Ritchey OE Logic Zero


nyereg:

KTM Line


nyeregcső:

KTM Line SP-612 350 mm / 27.2 mm


Fék

tárcsafék:
Shimano BR-M395,

hidraulikus


 
féktárcsa:
Shimano SM-RT54,

180 mm


fékkar:

Shimano BL-M395


tömeg:

13,6 kg


KTM logó

KTM márka bemutatás

A cég eredete egészen 1934-ig nyúlik vissza, ekkor alapított Hans Trunkenpolz Mattighofenben, Ausztriában. A KTM név 1953-tól ismert, Ernst Konkreif és Trunkenpolz az alapítók, valamint Mattighofen város nevének kezdőbetűjeiből. Kerékpárgyártással 1964 óta foglalkoznak.

1989-ig már 1.000.000 KTM kerékpár hagyja el a gyárat, 2004-re ez a szám 2.500.000-re nő. A márka első világbajnoki győzelmét Yader Zoli, olasz Cross-Country kerékpárversenyző szerzi 2005-ben. Ugyanebben az évben készül el a márka első full-karbon váza.

A kerékpárvázak porfestést kapnak, melyhez a KTM csakis vízoldékony, tehát környezetünkre káros oldószerektől mentes anyagokat használ. 2009-ben elkészül egy több mint 200.000 euróba kerülő teszt-berendezés, melyen 70 óra alatt a kerékpár teljes élettartama szimulálható. Ennek köszönhetően a KTM ellenőrizni tudja új modelljei tartósságát. Az alumínium vázakra 5 év, a karbon vázakra pedig 3 év garanciát vállal, ami bizonyítékul szolgál a kiváló minőségre.

A gyár körülbelül 150 különféle modellt kínál, mtb, országúti, cross, városi és trekking, valamint elektromos kerékpárokat is magába foglaló választékában, mely világszerte 30 országban elérhető.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű KTM Ultra Flite termékkel kapcsolatban: