- Jól néz ki a Narancs KTM szineivel.
- Könnyű, de erős szép heggesztések a vázon, bevonattal szépen csillog.
- Első teleszkóp eddig jól adja, nem olajos ilyesmi.
- A fékek eszméletlenül jól harapnak és nagyon könnyű kezelhetősége első osztályú.
- Hátsó váltó az idő haladtával hangosodik, de szépen vált.
- Lockoutot sosem használtam, de van rajta.
Igazi séta/kiránduló bringa, aki komoly hegymászást szeretne az csalódott lesz, nem neki való az. Kicsit lehet karcolni, de inkább aszfalt és pici föld út, de semmiképpen nem terep.
- A Continental Race King csak úgy gyűjti a defektet. 40 kilóméter alatt 2 defekt, ugy, hogy nem mentem ki a városból. A gumi puncture protection resze egy kalapot nem ér.
- Első váltó hiába kerül állitgatásra 2 - 1 váltásnál néha nem vált le, csak recseg, vagy ledobja a láncot.
- Az ülés atomisztikus tempóban kopik. 2-300 kilóméter megtétele után már a szinek egyenletes masszaként terülnek el az ülés felszínén. Hosszútávon kényelmetlen, már 1 óra után zsibbaszt.
- Hátsó váltó áttételei kicsit elmértek, túl nagy ugrások vannak nekem, pld. a 4 és 5 közé valamint az 5 és 6 közé hiányzik egy fokozat nagyon.
- Felnikre vigyázni kell nem nagyon bírja a terepet a festés.
Teljesen látszik, hogy ultra széria belépő modelje. Pont annyit is tud, szép lehet vele tekerni, itt is ott is, de igazán egyik sem fekszik neki. Kényelmesen használható városban, de akkor érdemes aszfalt barát gumit azonnal feltenni. Élménybiciklizésre, kezdőknek, vagy hosszú kihagyás után jó bemeleghítő gép a KTM Ultra Fun, de nem hosszútávra és komoly felhasználóknak.
Gyereknek, nőknek kellemes hétvegi kis élménytekerő gép. Pár kilómétert letekerni, parkig, piknikig, strandra, etc... nagyjábol erre való.