- Még csak a teszt körökön vagyok túl 200km-rel
- Kezdjük a vázzal, a jól meg szokott 6061 aluváz igényes hegesztésekkel. A fényezések is szépnek mondhatóak. Fényezési hibát nem találtam.
- WTB Felnik fekete küllőkkel B+ agyakkal, az utóbbi egy kicsit gyenge.. A külső úgy szintén WTB.
- A teló az egyik erőssége. ROCK SHOX Dart2. RST után ég és föld a különbség.
- Első, hátsó váltók Sram X5. Csak ajánlani tudom. Tökéletesen szép a váltás a sram karokkal.
- Még egy amit említenék, Avid Sigle Digit3 FR5 karokkal. TÖKÉLETES. Föleg az elözöekhez képest.
- Mit Fogok legközelebb cserélni? Talán az első hajtóművet,de majd idővel
- Semmi.. Talán B+ agyak és hajtómü
- Féltem Sram cuccoktól, mert eddig nem volt hozzáljuk szerencsém. Hosszú utánaolvasgatásnak és kipróbálásnak Sram lett a vége. Jól döntöttem. Nagyon szépen és csendben vált. Akár egyszerre hármat is lehet vele váltani.
- Már sikerül hóban is ki probálnom a brinyot, ezek a WTB papucsok valami eszméletlen. terepen,aszfalton de hogy hóban is ilyen jó tapadása legyen.
- Hasonló felszerltségü bringák 170Eft körül vagy felett vannak. Persze ez már 2010es gép. Ezért is lehet jó áron ki fogni,
Ahogy a gyártó is, én is XCre. Azért csak ovatosan!!!