Magellan Polaris Sram V mtb

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.11.)
  • Listaár: 150.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




nonolada avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Az akció keretében vásárolt Magellan Polaris jó ár/érték arányt képvisel szerintem.

Terepen van igazán elemében.A természetbe tervezték :)

Erős,feltűnő,merev váz.

Megfelelő minőségű kiegészítők.

Hátrány

A Rock Shox Dart 2 teleszkóptól mozgásban és állíthatóságban többet vártam.

Ami biztosan cserés lesz rajta: pedálok,ülés,kormánymarkolatok.

2014.05.01.

Eddig meglepő módon jól bírja a hajtómű és a pedálok is :)

A teleszkóp mintha lágyulna,finomabban csillapít.

 

Tapasztalat

Hosszú idő után ismét nyeregre pattantam.Eredetileg egy használt bringa vásárlása volt a cél,de mivel hosszas keresgélést követően beláttam,hogy jobban járok,ha keresek vmi akciós bicajt,így erre esett a választásom.Néztem ilyen bringát használtan is,de mivel költeni kellett volna rá és ahhoz képest azt drágán adták,így úgy ítéltem meg,jobb,ha egy új,garis kerékpár mellett teszem le a voksom.

Rögtön egy 25 km-es úttal kezdtem a bringabolttól a lakásomig,amiben volt aszfalt,macskakő,villamossín,kátyú,földút,erdő és egyértelműen az erdőben élt igazán,ott érezte jól magát :) .

A váz nagyon merev,nem recseg,nem ropog,biztos alapja a bringának.A teleszkóptól kicsit többet vártam.A feszesség állítása nem hoz nagy változást és a rugóút,valamint a csillapítás sem eget rengető,de persze a semminél azért többet ér.Jó pont viszont a kormányról való lockolási lehetőség.Az út során rögtön három alkatrész,amin érzem,hogy cserés lesz: pedálok,ülés,kormány markolatok. Az ülés nekem nagyon kemény,akár csak a markolatok,a pedál pedig érzem,hogy nem lesz egy tartós darab.A hajtómű azonban egész jónak tűnik,a fékek teszik a dolgukat.A hátsó váltó terheléskor időnként lejebb teszi a láncot eggyel,amúgy határozottan működik.A gumik jól tapadnak,igazán terepen vannak elemükben,akárcsak az egész bringa.

Összességében masszív benyomást kelt,feltűnő.A váz jó alap a bővítésre.Tárcsafék előkészítések megvannak rajta,így a fékek esetleges korszerűsítése megoldott.Idővel bizonyos komponensek cserére szorulnak az biztos,de egyelőre megfelelő társnak bizonyul majd a kirándulások és túrázások alatt.

 

2014.04.

Lekerült a bringa a tatai albérletembe,így végre van időm arra használni,amire való,azaz tekerek vele :) Ezen a környéken nagyon jó túrákat lehet tenni.Sok a tó,jó minőségű kerékpárúton közelíthető meg Tatabánya,amely út mentét tavak tarkítják,szóval kellemes környezetben használható a kerékpár.Eddigi tapasztalataim vele: a váltók beállítást követelnek,el lehet velük szórakozni egy darabig,de aztán szépen teszik a dolgukat.A teleszkóp mintha kezdene lágyabban csillapítani.A bowdenek sajna rossz minőségűek,nagyon nyúlnak,érdemes azokat cserélni.A hajtómű és a pedálok meglepő módon eddig jól bírják a strapát,pedig az elején azt gondoltam tuti cserés lesz.A megfelelő és kényelmes tekerési helyzet(ülés,kormány,stucni)megtalálása is időt vesz igénybe legalábbis nálam.Amúgy egyre nagyobb élmény vele a tekerés.A váz nagyon merev,aszfalton nagyon durva,egyértelmű,hogy jobban kedveli a földutat,erdei ösvényeket,terepet.Ott éli igazán ki magát és ott számomra nagyobb komfortot is nyújt.

Erre ajánlom

Laza erdei túrák.

Ennyiért vettem
120000
Csatolt képek
Magellan Polaris Sram V  2010 mtb
hazaúton
Magellan Polaris Sram V  2010 mtb
pihenő
Magellan Polaris Sram V  2010 mtb
erdei út
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 16
  • 18
  • 20
  • 22

villa (teló):
Rock Shox Dart 2

Meghajtás

hajtókar:
Truvativ Blaze
fogaskoszorú:

Sram PG950


első váltó:
Sram X5
hátsó váltó:
Sram X5
 
fokozatok száma:

3x9


pedál:

BTS XC Comp alu


Kerék

felni:
WTB DX23
külső gumi:

WTB Weirwolf 2,1 comp


Irányítás

váltókar:
Sram X5 Trigger
kormányszár:
BTS XC Comp
nyeregcső:

B+ Ride


Fék

 
féktest:

Avid Single Digit 3


fékkar:
Avid FR 5

Magellan márka bemutatás

A CSEKE Zrt-t két család alapította 1990-ben Apostagon. A Csere és Kele családnevek összevonásából jött létre a CSEKE név.

A cég Bt-ként kezdte meg, az akkor még kiskereskedelmi tevékenyégét egy dunaújvárosi kerékpárüzletben. 1991-től áttért a nagykereskedelmi tevékenységre, majd 1997-ben a Bt. Rt-vé alakult.

A 90-es évek második felétől a CSEKE Zrt. a hazai kerékpár-nagykereskedelemben piacvezető szerepet tölt be. A cég mintegy száz főt foglalkoztat budapesti és apostagi kereskedelmi telephelyein. A céghez kizárólagosan kötődő alvállalkozók biztosítják a gyártási hátteret.

Termékeiket elsősorban mintatermünkön és terítőhálózatunkon keresztül, a szakkereskedések számára értékesítjük. Fokozatosan fejlődik export tevékenységünk elsősorban Szlovákiában, Romániában és Ukrajnában erősítjük piaci jelenlétünket.

Kezdetektől fogva kiemelt figyelmet fordítottunk a gyerekek, mozgáskorlátozottak, sportközösségek, és alapítványok támogatására.

Versenysportolóink a Magellan Team (MTB) tagjai, akik országos és nemzetközi viszonylatban már eddig is kimagasló eredményeket értek el mind a Cross Country (CC), és a Down Hill (DH), mind a Dual Slalom (DS) versenyágakban.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magellan Polaris Sram V termékkel kapcsolatban: