Schwinn-Csepel Adrenalin LX mtb

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.03.)
  • Listaár: 199.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




Marosffy Dániel avatar
Marosffy Dániel
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1999, több mint 1 évig, versenyzőként használtam
Előny
Magyar termék (ez nálam számít). Legalább is a váz... Jó felszereltség (nagyrészt LX-ek, + Judy XC teló)
Hátrány
Kicsit súlyosabb a mai átlagnál (12.2 kg).
Tapasztalat
"Light" versenyzők számára, akik ráadásul nem akarnak nagy összegeket költeni, remek megoldás. Hasonló kategóriában még egy a Trek 6500 van a családban, azt felszereltségben leveri, de hát a Trek mégiscsak nagyobb név :-)
Erre ajánlom
Élversenyzőknek azért nem. Maratonra pl. kiváló.
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Adrenalin


anyag:

Alumínium


méretek:
  • 16
  • 18

 
színválaszték:
  • Ezüst - Kék
  • Szürke - Grafit

villa (teló):
Suntour XCM-V3 HLO,

120 mm rugóút


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Deore,
  • FC-M590
  • 44-32-22T
  • 175 mm

fogaskoszorú:
Shimano CS-HG50 (Deore, Sora, Claris),
  • 9S
  • 11-32T

első váltó:
Shimano Deore LX
 
fokozatok száma:

3×9


Kerék

felni:

Vuelta

  • Szegecselt
  • Duplafalú

külső gumi:
Schwalbe Racing Ralph,

26×2,25"


Irányítás

váltókar:
Shimano Deore,

SL-M590


kormány:

Promax

  • Alumínium
  • 620 mm széles
  • 40 mm emelés

kormányszár:

Promax

  • Alumínium
  • 110 mm

nyeregcső:

Promax alumínium 27,2×350 mm


Fék

tárcsafék:
Shimano Deore,

BR-M595


 
féktárcsa:
  • 160 mm (első)
  • 160 mm (hátsó)

fékkar:

Shimano BR-M595


 
fékváltó kar:
Shimano Acera
Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Adrenalin LX termékkel kapcsolatban: