Schwinn-Csepel Adrenalin LX mtb

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.03.)
  • Listaár: 199.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

pengexd avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Nagyon jó bicikli jó váz geo. jó felszerelés és még sorolhatnám.

Hátrány

Sajnos a hajtókar nekem tönkrement de más baja nincs.

Tapasztalat

Nagyon jó bicikli ár és minőség mértékben ajánlom mindenkinek.

Erre ajánlom

Turázgatás egy kis átalakitással dirt vagy XC

Ennyiért vettem
120000
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Adrenalin LX  2009 mtb
Görögország,Parga
Schwinn-Csepel Adrenalin LX  2009 mtb
Szolnok
Schwinn-Csepel Adrenalin LX  2009 mtb
Szolnok
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Manyó avatar
Manyó
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
nagyon szép a színe, fasza középütt az öntvény
Hátrány
kopik a matrica mint az állat
Tapasztalat
9rogyért használtan egy sulijárós lánytól szerintem a legjobb vázat venni! Fasza középen az az alu öntvény
Erre ajánlom
vitrin bicóstól a lájt cc-sek ig
8 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Krisztián1978 avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1998, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Jól mászik. 10 év vázgarancia. Amit a cég tejesít is. (legalábis 2000-ben a blackwood vázamat kicserélték)gyárilag patentpedál.
Hátrány
lejtőn nehezen irányítható.
Tapasztalat
Ezért az árárt jobbat nem találtam.
Erre ajánlom
XC
3 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Marosffy Dániel avatar
Marosffy Dániel
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1999, több mint 1 évig, versenyzőként használtam
Előny
Magyar termék (ez nálam számít). Legalább is a váz... Jó felszereltség (nagyrészt LX-ek, + Judy XC teló)
Hátrány
Kicsit súlyosabb a mai átlagnál (12.2 kg).
Tapasztalat
"Light" versenyzők számára, akik ráadásul nem akarnak nagy összegeket költeni, remek megoldás. Hasonló kategóriában még egy a Trek 6500 van a családban, azt felszereltségben leveri, de hát a Trek mégiscsak nagyobb név :-)
Erre ajánlom
Élversenyzőknek azért nem. Maratonra pl. kiváló.
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Adrenalin


anyag:

Alumínium


méretek:
  • 16
  • 18

 
színválaszték:
  • Ezüst - Kék
  • Szürke - Grafit

villa (teló):
Suntour XCM-V3 HLO,

120 mm rugóút


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Deore,
  • FC-M590
  • 44-32-22T
  • 175 mm

fogaskoszorú:
Shimano CS-HG50 (Deore, Sora, Claris),
  • 9S
  • 11-32T

első váltó:
Shimano Deore LX
 
fokozatok száma:

3×9


Kerék

felni:

Vuelta

  • Szegecselt
  • Duplafalú

külső gumi:
Schwalbe Racing Ralph,

26×2,25"


Irányítás

váltókar:
Shimano Deore,

SL-M590


kormány:

Promax

  • Alumínium
  • 620 mm széles
  • 40 mm emelés

kormányszár:

Promax

  • Alumínium
  • 110 mm

nyeregcső:

Promax alumínium 27,2×350 mm


Fék

tárcsafék:
Shimano Deore,

BR-M595


 
féktárcsa:
  • 160 mm (első)
  • 160 mm (hátsó)

fékkar:

Shimano BR-M595


 
fékváltó kar:
Shimano Acera
Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Adrenalin LX termékkel kapcsolatban: