Trek 3500 mtb

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2015
    (frissítve: 2014.10.)
  • Listaár: 129.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




Szásaaa avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon kényelmes, könnyű vele tekerni országúton és könnyű terepen verhetetlen. Jól bírja azért a nehezebb terepet, meredek ereszkedéseket. Leszoktam vele menni a köves, sáros, gyökeres ösvényről be az erdőbe. A legkisebb "terep" fokozatban lazán elmegy a vad erdőben is, egészen addig, amíg egyszerűen már nem férek el az ágaktól. Aszfalton is nagy király a városban 25 km/h lazán megy vele. 

Mivel a bicajt a mindennapi teendők mellett (munkába-boltba járás, barátnőhöz tekerés, kocsmába be, onnan haza) komolyan nyúzom terepen is heti több alkalommal. Sokat gondolkoztam rajta, hogy eladom, hozzácsapok még valami pénzt és veszek egy komolyabb gépet XC-re, de végül arra jutottam, hogy felesleges. Mert a drágaszág teszi a dolgát rendesen, amit kérek tőle azt meg is oldja alattam.

A kormány kényelmes, az ülés is(25-30 km tekerésig, utána már rohadtul tör). Könnyű vele haladni. Az ember rajta ülve tapintja és érzi a Trek minőséget.

A bicaj jól kezelhető, fordulékony kis 26-os. A városi harcosként cikázni a kocsik és a gyalogosok között könnyű vele.

Ez a fekete-zöld méregzsák szín nagyon jól áll neki.

Hátrány

Jó kis bicajról van szó, de azért elmondom, hogy mi az, amit le kell rajta cserélni azért, hogy egy igazán komoly gépet kapjunk:

- A Suntour teleszkópot, nem egy túl jó teló, bár a dolgát azért teszi

- A V fékeket (amik amúgy szerintem nagyon jók, de azért egy komoly gépen mégis tárcsa legyen)

- A gyári teleszkópra nem lehet tárcsát rakni (szerencsére hátra lehet, ott a helye a vázon)

- Valahogy nem igazán egyszerű vele meredek dombokra felmászni terepen. Ha túl erősen tekerjük vagy elrúg a kerék, vagy feldobja az elejét. Ha meg nem elég erősen, akkor meg azért nem megy fel. Nem tudom, hogy ez a geometria miatt van e, vagy a fogaskerekek rossz mérete miatt. Amúgy a bicaj minden terepen jól viselkedik, egyedül a nagyon meredek oldalakon nem.

- A gyári Bontrager gumik nem túl strapák, se a belső, se a külső.

Tapasztalat

Imádom! Ez a bicaj szerettette meg velem az erdei csapatást az ösvényeken, pedig amikor megvettem, csak egy városban mászkálós bicajt akartam magamnak. Azóta már többet van terepen, mint a városban, pedig kb mindenhova vele megyek. Egyszerűen imádom :)

Erre ajánlom

Város, erdő, mező, XC, mindennapok

Ennyiért vettem
95 000
Csatolt képek
Trek 3500  2013 mtb
Trek 3500  2013 mtb
A semmi közepén
15 olvasó 73%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Alpha Silver Aluminum félig integrált fejcsapágy, csomagtartó és sárvédő rögzítési pontokkal


anyag:

Alpha Silver Aluminum


méretek:
  • 13"
  • 16"
  • 18"
  • 19.5"
  • 21"

 
színválaszték:
  • Piros
  • Neonzöld
  • Fekete

villa (teló):

SR Suntour M-3030, tekercs rugós, előfeszítési lehetőség, 75mm kerékmozgás


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Tourney,

M131, 48/38/28


lánc:

KMC Z51


fogaskoszorú:
Sram PG-730,

12-32, 7 sebességes


hátsó váltó:
Shimano Tourney,

TX35


 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

Wellgo műanyag taposó


Kerék

felni:

Bontrager AT-550 36 küllős


első agy:

Formula DC20 au


hátsó agy:

Formula DC27 alu


külső gumi:
Bontrager LT3,

26x2,0"


Irányítás

kormány:

Bontrager Riser, 25,4 mm, acél, 30 mm emelkedéssel


markolat:
Bontrager SSR
kormányszár:

Bontrager Approved, 25,4 mm, 25° emelkedés


nyereg:

Bontrager Evoke 1


nyeregcső:
Bontrager SSR,

2 csavaros fej, 31,6 mm, 12 mm hátranyúlás


Fék

tárcsafék:

HL 280 mechanikus tárcsafék


 
fékváltó kar:
Shimano Altus,

EF51, 8 sebességes


Trek logó

Trek márka bemutatás

A Trek kerékpárokat gyártó cég 1976-ban kezdte meg működését és először acélvázas túra kerékpár vázakat gyártottak. A cég fejlesztéseinek fő iránya nem az olcsó tömegtermelés, hanem a minőségi kerékpárok gyártása volt, és erről az irányvonalról azóta sem tért le.

Az acél vázak után áttért az alumínium csöves gyártástechnológiára, amit 1985-től folyamatosan fejlesztenek.

Az első karbon csöves kerékpárt 1987-ben kezdte el árusítani, két évvel később már fém nélküli teljes karbon vázakat is gyártott! A karbon technológia fő fejlesztője azóta is.

1999-től 2005-ig Lance Armstrong zsinórban 7 Tour de France győzelmet szerzett, mindet Trek kerékpáron.

A cég 2002-től Bontrager márkanéven egyre több alkatrészt és kiegészítőt is forgalmaz, 2004-től a Gary Fisher országúti és monti kerékpárok, 2006-tól a MirraCo BMX kerékpárok gyártója és forgalmazója is.

Jelenleg Észak-Amerikában 50% fölötti piaci részesedéssel a legnagyobb gyártó és már az egész világon ismerik a Trek kerékpárokat.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Trek 3500 termékkel kapcsolatban: