Trek 6000 Disc mtb

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.01.)
  • Listaár: 294.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

Drakoo avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Kiválóan megtervezett és profi alkatrészekből összerakott nagybetűvel leírható Kerékpár. Új bringaként kell pár 100 km mire "bemelegednek" az alkatrészek, de a kötelező első szervíz után 100%os. Nekem az elején kicst pontatlan volt a váltó, rossz úton a váltó kissé ugrált, de szevíz után ez is rendeződött. Tökéletes áramvonalasság, maximális hatékonyságú haladás, kis erőfeszítésre is sima haladás. A gumik hangja 5Bar felett vmi frenetikus, mint egy csapar szúnyog. Tökéletesen tapadnak fordulónál, de alig lassítanak sima úton. A fékek rövid úton és erősen fognak. Nincs semmi felesleges zaj, kattogás, recsegés. Nagy részben csak aszfalton használtam, gyors fordulókra, technikás kanyarokra. A rossz minőségű pesti utak miatt az első teló maximális puhaság mellett sima haladás, országúton kimerevítve viszont rakéta üzemmód. Több mtb-s barátom miután kipróbálta, csak ennyit mondott: " ilyen lesz a következő"!

Hátrány

A kötelező első szervízig a laza váltó miatt mérgelődtem. Azóta viszont semmi. Hibátlan, Tökéletes!

Tapasztalat

Összefoglalni legjobban a Trek jelmondatával tudom:

Élmény kétkeréken!

Akárhol vagy, akármit csinálsz, akármin töröd a fejed, bringa kell hozzá.

Bringák, gyermekeknek és akik úgy érzik gyermekek még.

Bringák, amelyekre ha ráülsz izzadni kezd a tenyered.

Bringák, melyek küzdenek, és ha kell megvédenek.

Bringák, melyek egész életedben simán gurulnak.

Bringák, melyek segítenek felfedezni, álmodni.

Bringák, melyek rávezetnek a versenyzés ízére.

Bringák, melyek hegyet másznak, túráznak.

Bringák a Tour de France-ra.

Bringák, melyek élményt adnak!

Ez a Trek!

Erre ajánlom

Városi száguldozásra, laza erdei túrákra, csoportos és egyéni kikapcsolódásra, magányos gondolkodásra, versenyre, munkába menetre...és bárhova ami bringával megközelíthető!

Ennyiért vettem
170000
Csatolt képek
Trek 6000 Disc  2009 mtb
13 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tiberius avatar
11 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Jó geometria, megbízható alaktrészek.örök vázgari(az első tulajnak) és a Trek érzés...

Hátrány

Kicsit kényelmetlen üléspozició és az a recsegés...

Tapasztalat

Új a bringa de most már túl 5-600 km-en lassan kialakul az összkép.A geometria kiváló bár hosszabb túrázások helyett inkább a városi cikázásra és szűk kanyarokra,terepre alkalmas.Bár valótlant állítanék ha azt mondom kettőnél többször terepre vittem a verdát.Az üléspozició kicsit szigorú nekem hála a 10 fokos stucni-nak de ez még istenes a Trek felsőbb modelleihez képest.Szerencsére 2010-re az első váltót is deore-ra cserélték ami megfelelően teszi a dolgát.Eleinte hangos volt és picit pontatlan mindkettő  de lassan bekopik a cucc.27 sebességes így  gond nélkül lehet vele haladni a városban 30 felett is és nem kell úgy tekerni,hogy összemosódnak a lábaim. A fékek kicsit kattanva,csattanva fognak rá a tárcsára ami nem egyedi jelenség ennél a szériánál sajna amúgy kiváló a fékhatása.A gumik irtó hangosak és nagy gördülési ellenállásúak de terepre kiválóak lennének.Csere városira megtörtént,azóta csak úgy suhanok egészen az első poros vagy nedves útszakaszig...:)!Teleszkóp teljesen jó,szépen és finoman mozog.És a fájó rész:a váz gyönyörű a varratok olyanok ,mintha karbonból lennének de ez már nem az a robosztus túlméretezett váz sajna.Olyan hangok törnek elő belőle,mintha el akarna törni.Recseg ,ropog,kattog és bizony elég idegesítő.Ha valakinek hasonló bringája van kérem jelezze egyedi jelenség-e ez?

Remélem senkit nem ijesztettem el,mert amúgy igazán remek bringa és ha majd egyszer(remélem jó soká) új bicajom lesz újból a Trek-et választom.Már csak az egyedisége és az egyénisége miatt is megéri a választást!

Időközben megszünt a recsegés valamilyen oknál fogva.Áthuzogattam a csavarokat,befujtam az ülés belső részeit és minden olyan dolgot ami mozoghat.Jó kis bringa ez...

 

 

Erre ajánlom

Városba kiváló komolyabb terepre talán csak a teló cseréje után.

Ennyiért vettem
170000
9 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dirtőrült avatar
4 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

király váz no meg az örök garancia........... a festése kiváló a többi ilyen stílusú brinyóhoz képest.itt is mint minden  Treknél a bontrager cuccokon van a hangsúly

Hátrány
a tárcsák hangja..... esőben már-már annyira idegesít h legszivesebben tolnám a bringát :(
Erre ajánlom
bárkinek az országúton át, az XC versenyekig.
Ennyiért vettem
180000
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gabrowich avatar
Gabrowich
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Ár érték arányban nézve jó kis bringa.Sokat nyom a latba az örök gari..A 2007 deore cuccok eddig hibátlanul működnek,pedig odavertem már párszor.85 kilómat egész jól birja a teló,eddig egyszer bírtam lekoppintani,pedig igyekszem nagyon : )de talán ez a gyenge pontja a gépsárkánynak(csere lesz)A tárcsa ha eléri az üzemi hőfokot igen szépen dolgozik,esőbe kicsit hangos de a fékerőn ez nem mutatkozik..
Hátrány
A gyári gumik hihetetlen gyorsan kopnak pedig nem sok aszfaltot látott,bár ezért cserébe jól tapad még esős időbe is.Egyébbkénk hibátlan...
Tapasztalat
Asszem minden leírtam...
Erre ajánlom
Mindenkinek !XC versenyre,túrára,a komolyabb ugribugrin kívül szinte mindenre...
Ennyiért vettem
209.000
10 olvasó 70%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Alpha arany alumínium


méretek:
  • 15.5"
  • 17.5"
  • 18.5"
  • 19.5"
  • 21.5"

 
színválaszték:
  • Kék-fekete (True Blue-Gloss Black)
  • Szürke-fekete (Paramount Grey-Gloss Black)

villa (teló):
Suntour XCR RL,
  • állítható előfeszítés
  • kormányról vezérelhető Lock-out
  • 100mm kerékmozgás

Meghajtás

hajtókar:
Shimano FC-M552,

44-32-22


fogaskoszorú:
Shimano Deore,

CS-HG62-10, 11-36, 10 sebességes


hátsó váltó:
Shimano Deore XT,

Shadow


 
fokozatok száma:

3x10


pedál:

Wellgo alu


Kerék

felni:

Bontrager AT-850 disc alu


hátsó agy:
Shimano Alivio hátsó,

FH-M435


külső gumi:
Bontrager XR1,

26x2.2"


Irányítás

kormány:

Bontrager Low Riser, 31.8mm, 25mm emelkedés, 9 fok hátrahajlás


markolat:

Bontrager Race Lite


kormányszár:

Bontrager Race Lite, 31.8mm


nyereg:

Bontrager Evoke 1


nyeregcső:
Bontrager SSR,

31.6mm, 20mm hátrahajlás


Fék

tárcsafék:

Shimano M446


 
további információk:
  • fél integrált kormánycsapággyal
  • terhelésnek megfelelően formált alsó és felsőcső belső erősítéssel
  • Monostay támvilla
  • kovácsolt papucsok
  • sárvédő és csomagtartó rögzítő szemek
  • cserélhető váltófül

Trek logó

Trek márka bemutatás

A Trek kerékpárokat gyártó cég 1976-ban kezdte meg működését és először acélvázas túra kerékpár vázakat gyártottak. A cég fejlesztéseinek fő iránya nem az olcsó tömegtermelés, hanem a minőségi kerékpárok gyártása volt, és erről az irányvonalról azóta sem tért le.

Az acél vázak után áttért az alumínium csöves gyártástechnológiára, amit 1985-től folyamatosan fejlesztenek.

Az első karbon csöves kerékpárt 1987-ben kezdte el árusítani, két évvel később már fém nélküli teljes karbon vázakat is gyártott! A karbon technológia fő fejlesztője azóta is.

1999-től 2005-ig Lance Armstrong zsinórban 7 Tour de France győzelmet szerzett, mindet Trek kerékpáron.

A cég 2002-től Bontrager márkanéven egyre több alkatrészt és kiegészítőt is forgalmaz, 2004-től a Gary Fisher országúti és monti kerékpárok, 2006-tól a MirraCo BMX kerékpárok gyártója és forgalmazója is.

Jelenleg Észak-Amerikában 50% fölötti piaci részesedéssel a legnagyobb gyártó és már az egész világon ismerik a Trek kerékpárokat.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Trek 6000 Disc termékkel kapcsolatban: