Kellys Magnus mtb

17 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.02.)
  • Listaár: 296.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-15 (17 vélemény)
Rendezés

blint587 avatar
63 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Viszonylag kis súly. A gumik elmennek nem igazian terep gumik de elmegy terepen is. Aszfalton jól lehet velük hajtani, bar hidegbe elég gyenge a tapadásuk. A felnik egész jól bírják.A kormánycsapágyra eddig nincs panaszom, jól bírja. A váz elég merev, méretes varratokkkal, és ennyi pénzért hidroforming technológiával elég jó, bár a hátsó fékbakok némileg csavarodnak az új fékekkel, ha teljes erőből húzom.

 

Hátrány

A fékek gyengék nagyon olcsó 1500 ft-os fékek, hosszabb lefelémenetnél igencsak erősen kell húzni akárhogy állítgatom a rugó feszességet, én lecseréltem Avid single digit 7-esre.  A monoblokk egy ideig nyikorgott, de abbahagyta majd meglátjuk mi lesz. A pedálokat fel sem érdemes rakatni egyből kuka, hiaba szedtem szét és lazítottam a csapagyon szorúlnak, a keret meg nyekereg. A nyeregcső és a nyereg illesztésénél is néha kattog, és a nyereg kényelmetlen, én lecseréltem. Ezek viszonylag kis hibák, azonban a teleszkóp némileg aggaszt, 1000km után már a becsúszószár bevonata erősen kopik, teljes előfeszítésnél a 80 kg-os haveom alatt már 3cm-et is mecsúszik alaphejzetben, engem annyira nem érint, mert csak 67kg vagyok, de másokat lehet.

Erre ajánlom

A megfelelő alkatrészek lecserélése után könnyebb XC, túrázgatás

Ennyiért vettem
90000
Csatolt képek
Kellys Magnus  2008 mtb
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

hkp2000 avatar
8 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Előny a fékeknél a műanyag fékkarok, mind a súlyt csökkentik. Legközelebb a teleszkóp szorul cserére. Geometriája kényelmes hosszú távon hegynek le és felfelé is. Egyenesfutása kiváló, megfelelő gumival nehéz terepen is könnyen fel lehet tekerni vele, hiába csak 24 sebességes. 

Legértékesebb a kerékpáron rajtam kívül, maga az aluváz. Eddig sosem hagyott cserben, minden biciklis maratont sikeresen végigtekertem vele. 55,8-as vázzal tökéletes a 190 cm-es magasságomhoz. 

Hátrány

Váltórendszere elavult, hangos, racsnizós hangot ad, ha nem tekerek. 

Teleszkópja rugós megoldású, ami megadta magát 8 évnyi terhelés és 90 kg alatt. 

Erre ajánlom

Ha fele-fele arányban mész betonon illetve terepen. CC-re tökéletesen alkalmas. 

Ennyiért vettem
80000
Csatolt képek
Kellys Magnus  2004 mtb
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

hege82 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Szerintem semmit nem kell cserélni! Szerintem ez a bringa jól el van találva,bár én a pedált lecseréltem egy SPD-re. Nekem a geometria nagyon bejött (19,5") a 180 cm magasságomhoz. A külsőkkel nagyon meg vagyok elégedve nem volt még semmi gond velük (aszfalton és erdőben sem!). A fékek nagyon jól adagolhatóak 150-200 km kellet míg összekoptak azóta nagyon beváltak! A váltás pontos és megbízható! A markolat nagyon jól tapad, de viszonylag gyorsan kopik!

Hátrány

A színe miatt csak akkor szép, ha tiszta!

Sokat kell mosni!!!!!!!!

Erre ajánlom
Annak aki akar egy megbízható és jó bringát XC-re!
Ennyiért vettem
Akciós nagykeráron!
Csatolt képek
Kellys Magnus  2009 mtb
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zozzancs avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Könnyű (13.5 kg), viszonylag nagy rugóút (100mm), állítható csillapítás, majdnem full deore hajtáslánc, szegecselt felnik, gyorszár, tömített tengelyek, brutálneonzöld szín :)
Hátrány

Amit néhány útonfekvéses manőver után rögtön cseréltem, azok a gumik. A gyári egyszerűen kaki. Ott virít az oldalán a "nylon" felirat... ez nem is baj, ha kizárólag szárazon használod, megy mint a disznó, ilyen 35km/h utazó, 40km/h erős utazósebesség elérhető vele, de essen két csepp és befekszel egy kocsi alá. Cseréltem Maxxis Ranchero-ra, hát ja... ég és föld. Ez kapaszkodik bakker :) viszont cserébe kb 5km/h minusz.

A másik gyári gyengeség a fékbetétek. Ilyen 200Ft-os tesco gazdaságos feeling-je van kicsit. Cseréltem valami fémházas BBB-re. Most zsírabb, de még mindig lehetne jobb. Azt hiszem ez már a pillangón múlik.

Szintén kapásból cseréltem az ülést. A gyári kb mint egy deszka, moccskos kemény... viszont könnyű :)

 ... és ha már ülés. Legszívesebben egy lapáttal csapnám szájba azt a Ritchey mérnököt aki az ülésszárat tervezte. Akármilyen erősen húzom meg a nyerget rögzítő csavart, egyszerűen képtelenség rendesen rögzíteni, mivel két tök sima fémfelület simul egymáshoz. Már vagy 3 imbuszkulcsot elnyűttem vele, aztán a barkácsmegoldás: kis gumilap a két felület közé, és így összecsavaroz. Most aránylag stabil.

Tapasztalat

Előző bringám egy feltuningolt metro gazdaságos Active volt, hát így utána minőségi ugrás :) A hátrányoknál említett szinte azonnal cserélt alkatrészeken kívül, le kellett még cserélnem a stucnit is. Nekem egyszerűen túl hosszú volt.

Neten vettem amúgy 2007-ben, akkor már volt újabb modell belőle, így a régit elég durván akciósan tudtam megvenni (~30k minusz).

Ami elsőre nagyon furának tűnt az az fékkel egybeszabott váltókar. Mondom ilyen nincs, mire ezt megszokom... aztán mentem vele 1-2 hetet, és fel sem tűnt hogy nem a régi van.

Sokat használom városban, meg a környékbeli hegyeken, turistautakon, de mentem már vele 100-150km hosszútúrát is.

Most hogy visszanézem amit írtam, úgy tűnhet sokkal több a hátrány, mint az előny, de igazából összességében nekem tetszik a bringa. Ami működik, arról ugye nincs mit sztorizgatni, egyszerűen csak megy :)

 

Erre ajánlom
Akár városban, akár kicsit keményebb terepre, hosszabb túrákra is.
Ennyiért vettem
120000
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mika77 avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A telo marha jó (sr santur xcr),a váltó és váltókar király.A felnik bírják,fain kinézet(blue),a fékek állatjól fognak.A kormány jó.Száraz aszfalton nagyon be lehet dõlni.

Hátrány
A markolat kopik,a gumi a vizes úton csuszik.
Tapasztalat
Nagyon zsír,nagyon megy,ennyi pénzért a legjobb.
Erre ajánlom
xc,street,túra,közepes terep,enyhe fr pl:egykerék.
Ennyiért vettem
140000
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

RIICS avatar
RIICS
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Július óta sikerült megszokni a fékváltókart. A váltókarokat leszedtem, csak a fékkarral váltva - nekem - lényegesen kézreállóbb a figura.
Hátrány
Fényezés a vázra tekerve tárolt müa.bevonatos számzártól is kopik; oszlopoknak támasztás no comment. Elöl, a nagylánckerékről középsőre váltásnál - miközben a hátsóval is váltok egyidejűleg - az esetek 10%-ban a két lánckerék közé szorul a lánc; amit hátratekeréssel ki lehet szabadítani.
Tapasztalat
Shimano ajánlása alapján adott váltót ugyanolyan váltókar húzzon és a legjobb hatásfok érdekében a hajtás is ugyanattól a gyártótól (sőt családból) származzon - ez volt a vezérszempontom. A Kelly's Magnus-át találtam a legjobb ár/érték arányúnak ha a zsetont és a Shimano ajánlását összevetem (+ tömített tengelyek + fékváltókar). De így is bevállaltam a gyári SunTour melső hajtóművet - az egyetlen kakukktojást - és be is baszott ahogy kell. Javasolt még a szalonban a megfelelő Shimano-ra cseréltetni, és akkor full tuti géped van. Ma is ugyanilyet vennék.
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

RIICS avatar
RIICS
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Váz nagyon erős, sallang nélküli, hoszú varratokkal, kevés alkotóelemből, nagy csőkeresztmetszetekkel (mind körszelvény). Tengelyek full tömítettek. Fékváltókar profi! nagyon precíz, merev (nem kotyog), és érződik a minőség... Felni szegecselt, szeleplyuk nincs felfúrva autószelep méretre, tehát szintén merev. Küllők korrózióállók. Váltók szintén full precízek, és eddig tartósan produkálják ezt, azzal együtt hogy extrém sok váltással közlekedek. Kanyarodási tulajdonság: háát, :)) az előző bringám után (amiről pontosan tudtam hol csúszik meg) gondban vagyok, mert nagyobb bedöntésre is úgy tapad még hogy fogalmam sincs hol a tapadási határ. Úgyhogy amint kipróbáltam könyök és térdvédővel a határértéket, megírom azt is. Lengéscsillapító, hajtáslánc, fékek mind egytől egyig abszolút hibátlanok. Lengéscsillapító zéró erővel kapcsolható ki-be. Fékeket vizesen még nem próbáltam. Hajtásláncot indiánoknak ajánlom becserkészéshez...
Hátrány
Gumit cseréltem, de csak mert aszfalton és szilárd erdei úton egyaránt használom; az eredetit pedig nem lehetett volna aszfalton bedönteni csúszás nélkül, a szélső terebélyes rücskök miatt. Fékváltókart - azzal együtt hogy csúcs jó - nehezen szokom. Lehet h ha a fékkar a nagyobb lánckerék felé váltana, akkor könyebben menne.? Első váltó visszajelzőjén bal oldalt van a nagylánckerék feltüntetve, holott mind a méretéből, mind a fizikai helyéből a jobb oldal következne. Nyereg használhatatlanul kemény.
Tapasztalat
15 évi bringázás után ez életem első új bringája, úgyhogy nincs összehasonlítási alapom. Nagyon jó, ez tuti :))
Erre ajánlom
Lendületmegtartó vezetési stílushoz (Aki ilyen, az tudja milyen követelmények merülnek fel: járda, autók, piros lámpa, fa, szikla, csúszós út, erősen ferde út, gödör,...) -------------------------------------------- Hegyi erdei túristautak; Technikás vezetéssel szabad erdei terepezésre is (puha hepe hupás talaj); De downhillre (sebesség miatt) meg sík füves mezőre (kemény hepe hupák miatt) NEM. Városba túl jó :)) vagyis csak városba felesleges ilyet venni.
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bali avatar
Bali
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon könnyű, tényleg iszonyat jól gyorsul, ha tekerem :) Én akciósan vettem tehát mivel 40000-rel olcsóbban vettem nekem az se baj, ha 1-2 dolog elromlik rajta, mert így is megérte, de semmi se fog szétmenni, mert jó cuccok vannak rajta!
Hátrány
A belső gumi, annnyira rosssz, minőségű, h. ha elkezdem javítani akkor belül is szét megy, Ha vesztek 1 Kelly's-t akkor azt úgy vegyétek h. más belső legyen benne! Egyébként a 2006-os kelly's-ekben is ilyen ! Ez a legkevesebb! :)
Tapasztalat
Más bicajokkal összehasonlítva, nem tom, mert nem rossz, de ha te is akciósan látod, akkor sokkal jobban megéri!!!!! :)
Erre ajánlom
Rajta is van h. cross country, de végülis kis átalakítással, (max 5000 Ft-ot kell rá költeni) és szinte bármire jó
Szerinted hasznos?

bonaede avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Szupi vázgeometria, gyorsul mint a fene. Nem néz ki rosszul(zöld verzió), sztem szebb, mint a 2006-os. Jók: festés, kormánycsapágy, váltók, az XCP-75 teló meglepően jó, finom, megbízható, bár nehéz a tudásához képest(persze olcsó). A suntour hajtómű is megbízhatónak tűnik egyenlőre, csak sajnos nem cserélhetőek a lánctányérok.
Hátrány
Csere mindenképp: a fékek (a tektro sajnos nem fog rendesen), nálam a lánccal és/vagy a fogaskoszorúval is problémák jelentkeztek, szalajt vagy mi, lehet, hogy csere lesz a vége (pedig ugye sram cuccok). A kerekeket legalább egyszer évente centíroztatni kell mert nyolcasodnak (90 kiló vagyok). Hátrány még, hogy egyben van a váltó és a fékkar, ezért nem lehet külön cserélni őket.
Tapasztalat
Nem rossz gép, de súlycsökkentésre lesz szükség. Kiváncsi leszek, hogy a hajtómű, teló, kerekek hogy fogják bírni a további gyűrődést.
Erre ajánlom
XC felhasználásra, annak aki egy jó közepes képességű gépet szeretne.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

md88 avatar
md88
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Rengeteg előnye van: a váza csodálatos, jó tulajdonságai vannak, kényelmes!! Mindenkinek csak ajánlani tudom!! A Deore felszereltség jól, csendben, és pontosan végzi a dolgát!! A teló közöpes... lehetne jobb is, de ennyi pénzért senki se várjon jobbat!
Hátrány
fék... a fékei nem elegendőek... nedves időben nem fogank csak egy nagyon keveset... Ez csere lesz
Tapasztalat
Tényleg nagyon jó gép!! könnyű, szép, kedves, és teljesítménye is kiváló!!
Erre ajánlom
terep, és aszfaltra egyaránt. masszív, erős gép, csak bátran...!!!
Szerinted hasznos?

zalí avatar
zalí
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
árához képest jó bicó!!rohadt jól néz ki!én a telót kicseréltem mivel cappa volt!váz rohadt jó jó cc bicót lehet belőle csinálni!
Hátrány
recseg a bicó különös okok miatt:)
Tapasztalat
jóóó pár dolgot cserélj le rajt!! birja a strapát versenyzédre is használható(könnyebb cc)kiválóan fejleszthető
Erre ajánlom
montisok, cc, könnyebbbb xc!!
Szerinted hasznos?

jancsi avatar
jancsi
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
kényelmesen lehet vele tekergetni megbízható meg városi cangházásra eg kis ösvényeken tolni nem rossz....
Hátrány
nem olyan túl nagy szám enniyért jobbat kapsz
Tapasztalat
mentem ilyennel egy napig... a bicótúrán a hawernak ilyneje volt és ki akarta próbálni a sepcializedemet h milyen is az az igazihoz hasonlító jóbb bicikli... én meg mondtam h legyen aztán onnan vágom.. régebben volt egy Fire Mountainom... ha z télleg olyan 100 körül van akkor sztem ha egy mostani fire mountaint veszel egy rosszabb telóval akkor az joban megéri és mégiscsak KONA és nem Kelly's nem mintha az nem lenne jó márka, de akkor is sztem azé a KONA az hmm...kicsit sanszosabb dolog...és sztem megbízhatóbb is...
Erre ajánlom
városi túrázós emböckéknek
3 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bordocska avatar
Bordocska
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Első kézből állíthatom, hogy a bringa "nem csak férfiak hanem nők számára is :-) kíméletes", sőt kényelmes ülést biztosít. Ez a jó tulajdonsága hosszabb távon érvényesül igazán. A deore váltó tényleg klassz, csatlakozom az előttem szólókhoz, gyorsan és pontosan vált. A teleszkóp lokkolással, mindennel együtt klassz, jól tompít, bár én alapvetően mindig kicsit keményebbre szeretem állítani, elkerülendő a tengeribetegséget.. :-) Az egész bicikli könnyű és szerintem nagyon esztétikus, a mattbordó fényezés iszonyat dögös. (Más "jó biciklik" gyakran szörnyen randák tudnak lenni és nem is mennek ilyen jól az ember kedvenc körömlakkjához :-P ) Hogy a fejreállás-gátlós (ABS?! :-) fékerőszabályzós dolog mennyire jó ötlet, azt mindenki döntse el maga.
Hátrány
A fékekkel eddig még nem volt bajom, de a barátom stx-rc-s fékei tényleg kicsit másként reagálnak.. A gumit még én is - aki némi kisebb dagonyáknál nagyon extrémebb körülmények között nem használja - le fogom cserélni, mert egyszerűen csúszik. A "nyereglötyögős" jelenséghez nekem is volt szerencsém, de ez a legkevesebb. Mindenesetre naaagy és súlyos embereknek nem engedem hogy ráüljenek. :-D
Tapasztalat
Egy-két apróságot leszámítva tényleg nagyon "egészben van" a bringa. Kelly's-éknek sikerült egy olyan biciklit alkotni, ami egyaránt elég sportos és elég kényelmes is ahhoz, hogy a magamfajta kocabiciklis akárhol megelégedéssel tudja használni. Ahogy ennyi használat után meg tudom ítélni, még sokáig bicikli lesz. Az ára - amikor én vettem - más hasonló kategóriájú biciklikhez képes igen-igen korrekt. Összességében naon a fenekemhez nőtt. :-D Nyugodt szívvel tudom ajánlani.
Erre ajánlom
Szerintem ha nem használod nagyon strapásan, akkor mindenhová elvisz. Emelkedőn felfelé is tényleg(!) könnyű tekerni, szerintem túrázgatásra igazán tökéletes.
Szerinted hasznos?

Krisz avatar
Krisz
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Könnyű bringa, szép a váza ( :o) ), praktikus megoldások a bowdenszálak "szigetelésére", ahol bemennek a "házba". A váltó halk és pontos. A lock-olható teleszkóp nekem nagyon jól jön. Mászásnál lock-olom, így könnyebb felfele. Lefele meg oldom, és nincs gond terepen sem, a kormány a kezemben marad :)
Hátrány
Fékváltókarral van szerelve. Nekem most volt egy balesetem, és az pont sérült :( Az egész mehet a kukába, pedig elég lett volna egy fékkar csere max, vagy ha az nincs meghúzva nagyon, akkor még az se :-/ A gumi nagyon nem való aszfaltra. Köze volt a balesethez. Bár nagyon terep guminak sem nevezném, igazán nem tudom, hol lehet azzal jól menni :-/ A fék az előző bringa után ( Avid 2.0-s fék volt rajta ) pocsék. A fékpofát vásárlás után nem sokkal le is cseréltem. Amint már írták páran, a teleszkóp lehetne egy kicsit könnyebben mozgó.
Tapasztalat
Nekem nagyon bejött a Deore az Alivió után. Jó, az XT biztosan még jobb, de szegény ember vízzel főz :)) Ennyi pénzért jó vétel volt. Bár most nagyon berágtam a gumi miatt, és cserélek mindent, ami nem elég jó, ahhoz, hogy kritikus helyzetben is gyorsan megálljak: új gumi, Avid SD7-es fékek, külön Avid fékkar (és deore váltókar). Ez sajnos így összeségében eléggé megdobja vételárat :( Azért írtam sok hibát, mert azokat veszi észre az ember :) Ha visszamehetnék az időben, akkor újra ezt venném, csak egyből lecserélném a gumit is, a fékpofával együtt! Ezt ajánlom másnak is!
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

BanjoBoy avatar
BanjoBoy
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon komfortos, kényelmes, nem éreztem se a távolságot, se a szintkülönbséget (Érden mindenen kersztül, hegyen-völgyön is észrevehetetlen volt a sok emelkedő). Nagy sebességnél is stabil, nem kezd riszálni, a váltó (Deore) pontos, gyors.
Hátrány
A teló hidegben nem az igazi, melegben viszont túl jó lesz, napközben érdemes előfeszítést állítani. Az első fék nem fog megfelelően, akárhogyan állítom. A hátsó kifogástalan.
Tapasztalat
Van egy Kelly's Proton-om, 2002-es, azért van egy nagyságrendnyi különbség. Persze az nem is ez a kategória.
Erre ajánlom
Aszfaltra senkinek, nem lehet vele gyorsan haladni, nem is erre való, nekem a könnyebb hegyi túrákra tökéletesen jó lesz.
Szerinted hasznos?

1-15 (17 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Kellys Alutec Avant 6061


anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 17.5"
  • 19.5"
  • 21.5"

 
színválaszték:

fekete-fehér


villa (teló):
Rock Shox Recon Silver TK Solo Air,

100 mm rugóút, levegős


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Deore,

FC-M522, Hollowtech Octalink, 44x32x24


lánc:
KMC X10
fogaskoszorú:
Sram PG-1030
középrész:

Shimano Octalink cartridge


 
fokozatok száma:

3x10


pedál:

KLS Master, alumínium


Kerék

felni:
Kellys Draft,

Disc, 559x19, 32 lyukas


első agy:

Sram MTH-306


hátsó agy:

Sram MTH-306


külső gumi:
Schwalbe Rocket Ron,

Performance 57-559, 26x2.25


Irányítás

váltókar:
Shimano Deore,

Rapidfire Plus


kormány:

KLS Expert RiseBar


kormányszár:

KLS Expert


kormánycsapágy:

KLS Expert integrált


nyereg:

KLS Apex


nyeregcső:

KLS Expert


Fék

tárcsafék:

KLS Helix 7L, hidraulikus


 
féktárcsa:

160 mm


fékkar:

KLS Helix 7L


Kellys logó

Kellys márka bemutatás

„A Kelly's a szabadidő kihasználása. Minél kevesebb szabadidővel rendelkezel, annál jobban megfontolod, hogyan használd ki - minél örömteljesebben és minél aktívabban.”

A Kelly's, mint kerékpár és kiegészítők márkája 1994-től létezik és jelenleg a világ 29 országában van bejegyezve.

A kerékpárokat a Szlovák MAMA társaság gyártja, mely a New York-i Cycle Source Group tagja. Az Európa-szerte évente eladott 50.000 Kelly's kerékpár a Cycle Source Group gyártásának 10%-át képviseli.

A név mögött amerikai és szlovák know-how, tervezés, logisztika, műszaki fejlesztés, divat, és precizitás egyesítése áll. Széles skálában kínál szabadidő, sport és verseny kerékpárokat, melyek terepen és aszfaltúton egyaránt használhatóak.

A Kelly's kerékpárokra 2 év teljes körű és 3 év vázgarancia vonatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Kellys Magnus termékkel kapcsolatban: