Trek Fuel EX 8 mtb

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2015
    (frissítve: 2015.03.)
  • Listaár: 895.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

dawid88 avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Én elöl hátul 180mm tárácsákkal kaptam elöl slx tárcsa hátul xt  (használtam vettem )

slx fékrendszer tökéletes . fékbetétek gyantásak kicsit esöbe hangosak de legalább tárcsák kevésbé kopnak :)

Első telo lockout os  emelkedöknél jól jön  Fox float 32 120mm 15QR thru axle

Hátsó teló sajnos teljesen nem kikapcsolható Fox rp2  de érezhető ha átkapcsolja az ember pro pedeálra v kikapcsolja sokkal puhább lessz a mózgás

Hátrány

annyit tudnék irni akitöl vettem tulaj ö szereintem nem vitte szervizelni mer közép csapágy és kormány csapágy kicsit kotyogott . elvittem szervizbe kis zsirozással megoldtották a problépmat de mondtták a még 1x elkezd kotyogni közép rész akkor középcsapágy csere.

Tapasztalat

2évig volt 1 cube analogom  2012 modell volt ö is hozzá képest a trek teljsen más világ pedig elöl hátul 120mm rugóut fox telok nagyon jól mozognak

Erre ajánlom

szinte mindenre kivéve dh :) kisebb ugratokat azér be lehet vele vállalni :)

Ennyiért vettem
290000
Csatolt képek
Trek Fuel EX 8  2012 mtb
Trek Fuel EX 8  2012 mtb
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Crysz xxx avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny

még csak pár hónapos a gép Hardtrail után egy álom.Az slx szett "teszi a dolgát½a DRCV villa és rugóstag király NEM tudod felütni mert a rugóút vége előtt kinyit egy plusz kamrát és felkeményedik,ami hihetetlen szabadságot ad lefeléken.A CTD beállitások között határozottan érezhető a külömbség.Bovdenek vázon belül fékcsövek kivül vannak elvezetve,a teleszkópos nyeregcső bovdennek vázon belüli előkészités.

Hátrány

Talán hátul a 160-as féktárcsa helyett jobb lenne egy 180-as,(az alpokban használom )  A hátsó fékcső 1 hét után elkezdte kidörzsölni a támvillát de raktam alá matricát.

Tapasztalat

Tapasztalatom még nem nagyon van viszont szeretnék egy kis segitséget nyújtani azoknak akik össztelós bringa vásárlásán gondolkodnak.176cm magas vagyok az előző gépem (hardtrail)18-as volt ez pedig 16,5 virtual 17,5-es .Ezeknek a gépeknek rövidebb a nyeregváz csöve hogy alacsonyabb legyen a súlypont,ezért méretválasztásnál a vizszintes felsőcsőhossz a mérvadó.Elsőre ráülve kicsinek tűnik a váz de nem kell megilyedni,ez nem egy teljesitménycentrikus bringa ezért egy merevfaru xc-hez képest teljesen más az üléspozició.A méretválasztáshoz segit a BIKE FIT CALCULATOR.(WWW.competitivecyclist.com)

Erre ajánlom

XC,AM,TRAIL,hosszu túrákra kicsit durvább lejtőzésre,élvezni a bringázás minden percét.                 TRAIL:A közelben van 3 pálya ami tervben van a közeljövőben,erről majd később.

Csatolt képek
Trek Fuel EX 8  2013 mtb
Trek Fuel EX 8  2013 mtb
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

edemeradam avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

185 mm-es tárcsával szerelt elől-hátul tökéletesen működő Avid rendszerrel. Nem volt vele gondom komoly lejtőn sem. Az XT hajtókar tökéletes nagy erőkifejtésnél is alig kopik. 

A Fox teleszkópok könnyen fixálhatóak mászáshoz. Ereszkedésnél pedig mindent kimorognak, álom. Ha esetleg elfelejtem kioldani a lockot, akkor sincs kond, mert a rugózás működik csak keményebb, tehát biztonságos. 

A Trek Fuel EX 8 váza nagyon agresszív kialakítású, geometriája nagyon kényelmes. A széles kormánnyal könnyedén kormányozható. A kormány szöge megfelelő. 

Maximálisan megbízható. 178 cm-es magasságomhoz 21" es vázat használok. Az elején kicsit nagynak éreztem, de már maximálisan eggyé váltam vele. 

a Trek Fuel EX 8 tökéletes választás a hegyi kerékpározáshoz, bár inkább ereszkedek vele, mint mászok.

Hátrány

Hátránya csak az ára. 

Az XT hajtómű ha sáros vizet kap néha kellemetlen érzetet nyújt és hangot bocsát ki taposáskor.

(Bár gondolom egyéni probléma!)

Tapasztalat

Imádom nézegetni, simogatni. Amikor meglátom, egyből a hegyekbe vágyom.

Erre ajánlom

Xc, enyhe DH

Ennyiért vettem
300000
Mért tömeg
11500 g
8 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Alpha Platinum Aluminium


méretek:
  • 15.5"
  • 17.5"
  • 18.5"
  • 19.5"
  • 21.5"
  • 23"

 
színválaszték:

Fekete


villa (teló):

Fox Evolution Series 32 Float, CTD (fel-ösvény-lejtős) állítási fokozatok, visszaút csillapítás, E2 kúpos villanyak, 15 mm-es átütő tengely, 120 mm kerékmozgás


 
hátsó rugóstag:

Fox Evolution Series Float, DRCV, CTD (fel-ösvény-lejtős) állítási fokozatok, visszaút csillapítás, a Trek finomította Californiában, 7,25x1,875


Meghajtás

hajtókar:

SRAM S1010, 36/22


lánc:
KMC X10
fogaskoszorú:
Shimano CS-HG50 (Deore, Sora, Claris),

11-36, 10 sebességes


első váltó:
Sram X7,

Felülhúzós direct mount


hátsó váltó:
Shimano Deore XT,

Shadow Plus


 
fokozatok száma:

2x10


Kerék

külső gumi:
Bontrager XR3,

Bontrager XR3 Expert Tubeless Ready, aramid szalagos, 27,5x2,35" elöl, 27,5x2,20" hátul


 
komplett kerék:

Bontrager Duster Elite Tubeless Ready, TLR felni szalaggal, 15 mm-es első agy, 142x12-es hátsó agy


Irányítás

kormány:

Bontrager Race Lite Riser, 31,8 mm, 15 mm-es emelkedéssel


markolat:

Bontrager Race Lite, csavarral rögzíthető


kormányszár:

Bontrager Race Lite, 31,8 mm, 7°


kormánycsapágy:

FSA IS-2, E2


nyereg:

Bontrager Evoke 2, krómmoli pálcák


nyeregcső:

Bontrager Rhythm Elite, 31,6 mm, 0 hátranyúlás


Fék

tárcsafék:
Shimano SLX,

hidraulikus


fékkar:
Shimano SLX
Trek logó

Trek márka bemutatás

A Trek kerékpárokat gyártó cég 1976-ban kezdte meg működését és először acélvázas túra kerékpár vázakat gyártottak. A cég fejlesztéseinek fő iránya nem az olcsó tömegtermelés, hanem a minőségi kerékpárok gyártása volt, és erről az irányvonalról azóta sem tért le.

Az acél vázak után áttért az alumínium csöves gyártástechnológiára, amit 1985-től folyamatosan fejlesztenek.

Az első karbon csöves kerékpárt 1987-ben kezdte el árusítani, két évvel később már fém nélküli teljes karbon vázakat is gyártott! A karbon technológia fő fejlesztője azóta is.

1999-től 2005-ig Lance Armstrong zsinórban 7 Tour de France győzelmet szerzett, mindet Trek kerékpáron.

A cég 2002-től Bontrager márkanéven egyre több alkatrészt és kiegészítőt is forgalmaz, 2004-től a Gary Fisher országúti és monti kerékpárok, 2006-tól a MirraCo BMX kerékpárok gyártója és forgalmazója is.

Jelenleg Észak-Amerikában 50% fölötti piaci részesedéssel a legnagyobb gyártó és már az egész világon ismerik a Trek kerékpárokat.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Trek Fuel EX 8 termékkel kapcsolatban: