még csak pár hónapos a gép Hardtrail után egy álom.Az slx szett "teszi a dolgát½a DRCV villa és rugóstag király NEM tudod felütni mert a rugóút vége előtt kinyit egy plusz kamrát és felkeményedik,ami hihetetlen szabadságot ad lefeléken.A CTD beállitások között határozottan érezhető a külömbség.Bovdenek vázon belül fékcsövek kivül vannak elvezetve,a teleszkópos nyeregcső bovdennek vázon belüli előkészités.
Talán hátul a 160-as féktárcsa helyett jobb lenne egy 180-as,(az alpokban használom ) A hátsó fékcső 1 hét után elkezdte kidörzsölni a támvillát de raktam alá matricát.
Tapasztalatom még nem nagyon van viszont szeretnék egy kis segitséget nyújtani azoknak akik össztelós bringa vásárlásán gondolkodnak.176cm magas vagyok az előző gépem (hardtrail)18-as volt ez pedig 16,5 virtual 17,5-es .Ezeknek a gépeknek rövidebb a nyeregváz csöve hogy alacsonyabb legyen a súlypont,ezért méretválasztásnál a vizszintes felsőcsőhossz a mérvadó.Elsőre ráülve kicsinek tűnik a váz de nem kell megilyedni,ez nem egy teljesitménycentrikus bringa ezért egy merevfaru xc-hez képest teljesen más az üléspozició.A méretválasztáshoz segit a BIKE FIT CALCULATOR.(WWW.competitivecyclist.com)
XC,AM,TRAIL,hosszu túrákra kicsit durvább lejtőzésre,élvezni a bringázás minden percét. TRAIL:A közelben van 3 pálya ami tervben van a közeljövőben,erről majd később.