Cube Nature Pro trekking

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2017.10.)
  • Listaár: 194.990 Ft

logo
41 bolt értékelés:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
A terméket FUTÁRRAL vagy a Bp., III., Pacsirtamező u. 16. szám alatti üzletünkben kaphatod meg!
Cube Nature Pro, 2018-as, fehér-szürke
194.990 Ft -10%
175.490 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK



Cube Nature Pro trekking

1-3 (3 vélemény)
Rendezés

Tibor90 avatar
1 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2018, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Egy 18 éves Caprine kerékpárt cseréltem le, melyet nagyon szerettem. Sok utánajárás után esett a választásom a CUBE-ra. A legszembetűnőbb változás az előző bringámhoz képest a hajtásrendszer, a hajtómű. Olyan halk, hogy csak a gumi súrlódását lehet hallani menet közben, továbbá erős és pontos és a vékonyabb gumiknak köszönhetően és a nagyobb kerekeknek, nagyon gyors is. A váltó kifogástalan elöl és hátul is. (Hátul Deore 9 sebességes). A nyereg egyelőre kényelmesnek tűnik. A kormánya széles és sportos, iszonyat jól fordul, egyenesfutása is kiváló. A Shimano hidraulikus tárcsafékek tökéletesen működnek.

Hátrány

Mivel még nagyon friss, ezért nem tudok hátrányt írni. :-) Csak ajánlani tudom mindenkinek!

Tapasztalat

Több kerékpárt is kipróbálva (Merida crossway, Kellys Cliff, Giant Roam), magasan jobbnak éreztem a CUBE NATURE PRO 2018-ast. Nem mellesleg gyönyörű. A gumikról sok rosszat olvastam de én egyelőre nem tapasztaltam semmi negatív dolgot.

Erre ajánlom

Én 15, 30 illetve 50 km-es köröket megyek vele, 70%ban kerékpárúton de 30%-ban erdős részeken, földutakon is, szerintem erre a legalkalmasabb. A teleszkópot egyelőre nem zártam le, abszolút nem zavaró, nem libeg.

Ennyiért vettem
165 000
Mért tömeg
13800 g
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tamás254 avatar
2 vélemény
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2018, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Kényelmes, gyors, példásan irányítható, fék-váltó-áttételek teljesen OK. A megmunkálás szép, a váz erős(nek tűnik), és bár nem a legdrágább komponensekből áll, de azok becsülettel teszik a dolgukat (kivéve azokat a nyomorult gumikat). Ja és gyönyörű, bár ez sznobjektív.

Hátrány

Mint gép kiváló. DE...

A boltból kitolva még nincs kész. Hogy az árát lent tartsák, több komponens is fájfdalmasan olcsó és bazári. A legnagyobb bosszúság forrásai a "gyári" Schwalbe Smart Sam gumik, azok szemétre való ócskaságok, 1 hónap és 3 defekt után (mind az elsőbe) mentek a szemétre.

Tapasztalat

Még új. Rég vettem utoljára kerékpárt. MIndennapos közlekedésre kerestem valamit. A cross mint koncepció tetszett meg. Szinte véletlenül vettem, ugyanis az egyéb kinézett típusokból nem tudtak a méretemben kiszolgálni, pedig nem vagyok óriás. Eddig mint gép kifogástalanul működik. Sokkal póriasabb bicókhoz voltam szokva. A fék nagyszerű (még ha van jobb is), a váltók hipp-hopp váltanak (még ha van jobb is), öreg 26-os monti után meglepő, mennyivel kezesebb, gyorsabb, pihentetőbb, irányíthatóbb, öröm vele tekerni, de a méretét azt szokni kell. Ami furcsa: menet közben zeng, mintha a vázban egy darázsfészek lenne. Gondolom a terepes gumik és a széles vázcsövek összhatása miatt van a "koncert".

És akkor:

Cserélve lettek azok a nyomorult külső gumik (páncélozottakra és szélesebbekre), a himi-humi műa pedálok (alura), a stucni (állíthatóra), a sprőd markolatok (foamra), a fapados nyereg (zselésre), és az első tárcsa (160-ról ICETECH 180-ra, mert 120 kg vagyok). Lett rá csomagtartó, és egy kis váztáska. És kb most mondom azt hogy összeállt. A jövőt tekintve még egy hosszabb teleszkópot is lehetségesnek tartok, a rettenet kijárt kátyús utak (terepnek is elmennének) miatt a meglevő 65 mm helyett 100 mm rugóúton töröm a fejem.

Erre ajánlom

Város, földút, könnyű terep. Nem DH gép. De ha nem rodeózol, meg akrobatikázol vele, akkor (jó gumival) bárhova elvisz.

Ennyiért vettem
195 000 és a reszli
9 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Szabadkai István avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 95%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Könnyű mutatós váz. A váltó hozza az elvárásokat, terhelés alatt is szépen veszi a fokozatokat. Miután a fék kicsit bekopott, jól adadagolható, ugyan néha hangoskodik.

Hátrány

A gyári nyereg felejtős, csúszik is és kemény mint a kő.  

Tapasztalat

54-es L-es váz 176 cm-re optimális. A kerékpárszállításnál a váz vastagságára mindenképpen figyelni kell, mert nem mindegyik tartó képes ilyen méretet átfogni.   

Erre ajánlom

Kerékpárút jöhet bármennyi, de könnyű tereppel is simán megbírkózik.

Ennyiért vettem
170000
Mért tömeg
13870 g
Csatolt képek
Cube Nature Pro  2015 trekking
19 olvasó 95%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés

Cube Nature Pro 2018 trekking specifikáció

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Aluminium Superlite Trekking Cross duplán húzott


anyag:

Alumínium


méretek:
  • 46 cm
  • 50 cm
  • 54 cm
  • 58 cm
  • 62 cm

 
színválaszték:

Szürke-fehér


villa (teló):

SR Suntour NEX HLO, 63mm


Meghajtás

hajtókar:
Shimano FC-M371,

48x36x26T, BB-UN100, 175mm, Chainguard


lánc:
KMC X9
középrész:
Shimano BB-ES25
első váltó:
Shimano Altus,

FD-M370, Topswing, 31.8mm


hátsó váltó:
Shimano Deore,

RD-M592, 9-Speed


 
fokozatok száma:

3x9


pedál:

CUBE PP MTB


Kerék

felni:

CUBE ZX20, 32H, Disc


első agy:
Shimano Tourney TX első,

HB-TX505, QR, Centerlock


hátsó agy:
Shimano Tourney TX hátsó,

FH-TX505, QR, Centerlock


külső gumi:
Schwalbe Smart Sam,

Active, 44x622


Irányítás

váltókar:
Shimano Altus,

SL-M2000, Rapidfire-Plus


kormány:

CUBE Rise Trail Bar, 680mm


markolat:

CUBE Performance Grip


kormányszár:

CUBE Performance Stem Pro, 31.8mm


kormánycsapágy:

FSA No.10, Semi-Integrated


nyereg:

Selle Royal Ariel


nyeregcső:

CUBE Performance Post, 27.2mm


Fék

tárcsafék:

Shimano BR-M315 hidraulikus


 
féktárcsa:

160 mm


fékkar:

Shimano BL-M315


tömeg:

13,8 kg


 
további információk:

Cube Varioclose 31.8 mm nyeregcső bilincs


Cube logó

Cube márka bemutatás

A Cube egy német kerékpárgyár, mely bár országúti, gyermek, túra, és városi kerékpárokat is készít, főleg hegyikerékpárjairól vált ismerté. A céget 1993-ban alapította Marcus Pürner, az apja asztalosműhelyében, egy 50 m²-es területen. Mára a termelési terület 20.000 m²-re nőtt, és 33, főként európai országban kaphatóak a gyár kerékpárjai, de még mindig a németországi Waldershof-ban folyik a gyártás.

A cég hitvallása szerint közönséges kerékpárokat gyártani nem a Cube stílusa. A bringák tervezését az elhivatottság, és a versenysportban, valamint a tesztpilóták által szerzett tapasztalat motiválja. Törekszenek arra, hogy a felhasználási módnak és a felhasználói célcsoportnak leginkább megfelelő geometriát, alkatrészeket, és részletmegoldásokat alkalmazzák. A prototípusokat laborban és élesben egyaránt kemény próbatételnek vetik alá, mielőtt a boltokba kerülnének.

A Cube több versenycsapatot is támogat, többek közt Bike Junior Team-et. A csapatban részt vevő fiatalokat nem csak a versenyekre készítik fel, és viszik el őket, hanem minden evvel járó oktatásban is részesítik őket, kezdve a szponzorokkal való kommunikáción, a közösségi szerepléseken át a fotózásokon való viselkedésig. Ezen kívül nagy hangsúlyt fektetnek a doppingmentes sportszemlélet kialakítására, és az eszerint gondolkodó utánpótlás kinevelésére.

Cube Nature Pro trekking termékfórum
(minden modellév)

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed a Cube Nature Pro termékkel kapcsolatban: