Continental Touring Plus külső gumi

27 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.04.)
  • Listaár: 9.040 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



16-27 (27 vélemény)
Rendezés

vt500mike avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Ez a gumi számomra eddig tökéletes választásnak bizonyult. Kb.4000 km (főleg városi, kevés földútas) használattal nev volt egyetlen defektem sem! Két bicajomon is használom a PLUS-os Contikat (igaz a télin a Country Plus-t) elöl-hátul.

Nekem megfelelő a tapadása vizes felületen is, de nem száguldozom túlzottan (főleg kanyarokban nem).

Hátrány

A defektmentesség ára a súlyában persze jelentkezik, de ez kevésbé zavar.

Tapasztalat

A hátső futófelülete kicsit már kopik, de ez ennyi km után talán normális. Mindkettőről teszek fel képet.

Erre ajánlom

Város,  szilárdabb  felületű földút.

Ennyiért vettem
3500
Csatolt képek
Continental Touring Plus  2012 külső gumi
elsó kerék
Continental Touring Plus  2012 külső gumi
hátsó kerék
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

viggen75 avatar
27 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A fotófelülete kegyetlenül tetszik. Persze nem minden a külső. Minimum 3bar és max 4 bar közé kell fújni és így menetközben nagyon jól érződik a kiíválóan tervezett futófelület.

Mivel még csak május óta használom annyira nem tapasztalom milyen a kopásállósága. Még annyira nem látok rajta kopást.

Hátrány

Gondolom a márkaknévől adódóan annyi az ára amennyi. 8500 Ft-ért vettem darabját ami azért nem kevés.

Ennyiért vettem
8500 Ft
Csatolt képek
Continental Touring Plus  2013 külső gumi
Continental Touring Plus  2013 külső gumi
Continental Touring Plus  2013 külső gumi
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Frajti avatar
40 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Defektvédelem, gördülés, Continental.

Hátrány

nincs egyelőre

Tapasztalat

Sokáig vacilláltam, milyen gumit vegyek a bringákra, aztán elémszaladt egy akció és mindkettőre ilyet vettem, 28as és 32-es szélességben használom,mindkettő jól tapad, jól suhan, kanyarban bedöntve sincs para, szépen lehet dönteni. Esőben sem éreztem extrémen csúszosnak. Defekt zéró, egyelőre kb 1000-1000 km van a gumikban.

Erre ajánlom

Aszfaltra és néha rosszabb útra letévedőknek, akik nem szeretnének defekttel bajlódni.

Ennyiért vettem
5500
Csatolt képek
Continental Touring Plus  2013 külső gumi
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

jeanlegrand69 avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Korábban, mivel napi 30-40 km-t tekerek, mindenhova azzal megyek, hagyományos gumim volt.

Akkor sokaltam be, amikor már Budapesten havi 2-3 defektem volt és kezdtem megunni az útszéli defektjavítást. Ez főleg akkor ciki, ha az ember időre megy bizonyos dolgokat elintézni.

Na akkor kerestem egy defekttűrő gumit és a Continental Touring plus-ra esett a választás.

Elsőre drágának tünt a hagyományos abroncsokhoz képest, de a defektállóság minden árat megér!!!

Főként aszfalton használom, elvétve terepen is. Kb.2 évet bírt ki nálam, utána már eléggé elkopott és cserére volt szükség. 

Mindkét kerékre ajánlom, mondom ezt azért is, mert ép a minap egy másik bringával mentem, amin csak a hátsó keréken volt defekttűrő gumi és az első felszedett két szúrós termést a fáról ami kilyukasztotta a kerekét.

A gumi nem erősen bordázott, így hajlamosabb a megcsúszásra emelkedőn vagy vizes úton. 

Nagy sebességnél tökéletesen viselkedik, a tapadás semmit sem csökken. 

Vizes-poros úton, a hóról nem beszélve, óvatosan közlkedeni kanyarokban.

Hátrány

Az átlagos gumihoz képest nehezebb, viszont cserébe nyugodtan közlekedhetsz bárhol.

Erre ajánlom

Főleg városba és könnyű terepre.

Ennyiért vettem
7.800
Csatolt képek
Continental Touring Plus  2009 külső gumi
A létező legjobb defektvédelem még új!
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tekerek86 avatar
14 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • defektállóságban verhetetlen! ez mondjuk a continental valamennyi SafetySistem-es gumijára elmondható! az országúti bringámon UltraRace gumit használok, minden nap városban használom, és 3000 km alatt 1 defektem volt! (igaz maga a gumi mára szinte már "elfogyott"..)
  • 37-es méretűt használok az első kerekemen (Cross trekkingen) és 42-t hátul, a gördülő ellenállásra nincs panasz, és kanyarban is stabil
  • reflex csík!

 

Hátrány
  • én is tapasztaltam, amit előttem már többen írtak, hogy elég hamar repedezik; az enyémen a tüskék még megvannak, de oldalt már megjelentek a repedések
  • meglehetősen borsos a Touring Plus ára, de megtérül (defekt kizárt!)
Erre ajánlom

én túrázni használom. ha nem akarsz minden héten defektet javítani, akkor remek választás..

Ennyiért vettem
7800
Mért tömeg
700 g
Csatolt képek
Continental Touring Plus  2011 külső gumi
Continental Touring Plus  2011 külső gumi
Continental Touring Plus  2011 külső gumi
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Vegha avatar
23 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 91%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

defektállóság hibátlan

reflex csík

sokféle méretválaszték

sokoldalú mintázat

könnyen elérhető

"B" kategóriásként potom pénzért adták a Continental Touring Plus-t

Hátrány

magas ár : (

gyorsan öregszik, repedezik, szétnyílik a Touring Plus

nagyon feszes a drótperem

Tapasztalat

Már nincs meg a fotó arról, ami pár éve bringamosáskor várt rám: a szövet (tehát nem a futófelület!) barázdák között lapult egy darab üvegszilánk. derűs volt kipiszkálni onnan : ) szóval a defektállóságára tényleg nincs panasz.

622-32 méretben használom, ez már a második-harmadik garnitúra. "B" kategóriásként 2-3000 Ft-ot a hülyének is megért. Most a standard minőségűeket 8000 felett vesztegetik, ennyit nem ér meg szerintem. 2011 telén tettem egy kósza kísérletet másik gumival (CST Salveo), mert ez túl keménynek ítéltem hóban-fagyban. Hát hiba volt. Az sokkal keményebb volt ennél.

Nagy hátránya számomra, hogy használat nélkül (a szekrényben) is hamar meglátszik rajta az idő: elkezd töredezni, repedezni, szétnyílni. ez menettulajdonságban persze nem észrevehető, de azért eléggé zavaró minden nap szembesülni vele, hogy a gumidnak meg vannak számlálva a napjai.

Az oldalában húzódó drótperem iszonyatosan feszes. A felrakás+ leszedés kínszenvedés minden alkalommal. (32-622) viszont a defektvédelem miatt nem sűrűn van erre szükség.

Egy közepes súlyú trekkinggel (16,5 kg) nálam kb. 6-8000 km-t bír a Continental Touring Plus. Amúgy jól kapaszkodik aszfalton és laza földúton. Murva ill. sóder nem az ő pályája, de hát nem is erre tervezték. 5-6 bart bírja, terheléstől függően. A nagy sebességeknél (50-60 km/h) kicsit izeg-mozog, de nem vészes, hiszen ez sem a fő profilja. A jól megtervezett barázdásossága miatt viszont hangosabb a szokásosnál szerintem. Amúgy remek darab.

Erre ajánlom

trekking túrákra, városi túrákra, de csak akkor ha elég gyakran használod, különben félő, hogy hamar elöregszik és nem tudod kihasználni az amúgy remek minőség nyújtotta előnyöket.

Ennyiért vettem
2000
Csatolt képek
Continental Touring Plus külső gumi
Continental Touring Plus külső gumi
11 olvasó 91%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

syraly avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

defektállósága nagyon jó (0/800 km)

kicsi gördülési ellenállás

tartósnak tűnik ez a Continental külső gumi, a szőrök a közepe kivételével még megvannak

eddig még nem volt vele problémám, tapadt ahogy kell, igaz vizes aszfalton nem használtam túl sokat.

 

Hátrány

azt mondják igen nehéz

laza földúton, homokban nem az igazi ez a Continental külső gumi, de nem is arra való.

Tapasztalat

A nagy súlya engem nem izgat, biciklivel együtt vagyok vagy  90 kg, most 90 vagy 89 az már tök mindegy.

B kategóriás Continental-t vettem olcsóért, ami hibát találtam benne, hogy a felrakott gumi nem volt teljesen szimetrikus, hanem a középvonala kicsit jobbra vagy balra ment. Kicsit ijesztő volt, de szerencsére a menettulajdonságban nem érződőtt.

 

Erre ajánlom

főleg városan

Ennyiért vettem
2500
Csatolt képek
Continental Touring Plus  2011 külső gumi
Continental Touring Plus  2011 külső gumi
Continental Touring Plus  2011 külső gumi
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

stadlergábor avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Én a 700/42C méretet használom egy magas trekkingen. Nagyon mutatós, ez a Continental külső gumi jól tapad kanyarban, jó a fékhatás,de talán az első gumi lehetne keskenyebb kicsit. Defektet még nem kaptam, de nem is szeretnék elvégre ezért vettem ezt a gumit. (szívtam már eleget) Ha rendesen telidudálom nagyon jól fut csak akkor meg mi értelme annak ,hogy ilyen ballonos? Tapasztalatom szerinz az én 92 kikómhoz 4,2 bar az ideális. Aszfalton nagy sebességnél is biztosan és teljes csendben fut, mostmár vettem csengőt is! Laza talajon lehet vele próbálkozni de nem oda való, keményre szikkadt földúton vagy fűben egész jól elmegy a Continental Touring Plus de ez nem terep gumi. A sima futófelület miatt vizen sem lehet túl jó biztosan az összes vizet feldobja, meg csúszik még jó,hogy esőben nem tekerek!

Hátrány

Hátránya csak a 42C méretéből adódik, elsődlegesen a tömege nagy kb 1kg/db ez a Continental külső gumi. Nemvagyok grammfobiás de ezt már tényleg észrevenni gyorsításkor. Nagyobb tömeg nagyobb giroszkóphatás rosszabb mozgékonyság, nehezebb megpörgetni és nem olyan mozgékony mint 35C elődje volt. Előre tényleg széles, mert szűk kanyarokban nagyon betapad szinte kitépi a kormányt a kezemből, persze ez csak az olyan általános testi gyengeségben szenvedőknek hátrány ,mint Én.

Tapasztalat

Általános városi használatra túrázni nagyon jó, durvulni aszfaltra (más méretben!)lehet ,hogy jó. Ennyi pénzért igaz B kat, de nagyon megérte.

Erre ajánlom

Biciklire! he-he

Ennyiért vettem
2500
Mért tömeg
1000 g
Csatolt képek
Continental Touring Plus  2012 külső gumi
Continental Touring Plus  2012 külső gumi
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

attila227 avatar
37 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Defektet még nem kaptam vele,három ezer km.-er alatt kb. félidős könnyen gurul,nagysebességnél stabil,vizes aszfalton mérsékelten de csúszik.Csak aszfaltra,ha muszály kicsi földút.

Hátrány

Nincs neki.

Tapasztalat

Trekking-re ennyi árrért a legjobb választás.Nekem "b" kategóriás van (a reflexcsík nem fut pontossan,én ennyit vettem észre),már vagy 5 éve használom.

Erre ajánlom

Trekking,város,aszfalt.

Ennyiért vettem
2000
Csatolt képek
Continental Touring Plus külső gumi
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Arpiel avatar
3 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A köpeny mérete 28x1.75. Én a B kategóriájú gumit használom, de nyoma sincs se külsérelmi se egyébb problémának. Nagyon könnyen gördül a köpeny, pedig 1.75 col-os. Jó a defektállósága (Safty System) egy kevlár és egy nylon réteg van benne. Eddig nem volt defektem, de nem  is lesz (na jó, van még egy über vastag Continental belső is meg egy nagyo hatékony defektmentesítő lötyi is benne). Nagyon jól tapad, még nem csúszott meg (kiv. hátsó blokkolás, de az is nehezen megy). Még alig van látható kopása (500 km). Nem tudom milyen igazi terepen, de a puha laza föld, homokba jobban elmegy mint gondoltam. De hát nem is erre való, ahová való, beton, ott nagyon jó. Kanyarodni, na azt tud. Van, hogy leér ez az, úgy döntöm a 28-as Gepidát és totál biztonságos érzést ad. Esőben is jól tapad, télen még nem próbáltam.

Hátrány

Kicsit nehéz (750 g), de van a + defektvédelmi változat az 1 kg (!), ahhoz képest könnyű :-)

Tapasztalat

Ennél jobb ár érték arányú alaktrész nincs a Földön ! 70%-al olcsóbban vettem, mint a rendes ára. Nagyon jó külső városban és túrára, ha nem akarod, hogy kirázza a gép belőled a sz...t is. Nem kell nyavajgós 2-3 cm "széles" gumi ! Minimum 4 cm (ez 44mm) ! Milyé ? Me ebben az országban olyanok az utak, mint a háborúban voltak németországban. Egyszerűen nem értem a sznobériával kevert butító megszokást városi, túra bringákon, mikor ott bénáznak a virsligumikkal. Az országúti verseny, sebesség mániás meg edző (fitnessz óóó) bringán lehet köröm vékony gumi, de a többin hiba ! Buta hiba ! Ez volt a véleményem.

Erre ajánlom

Városi mindenes, meg túra, esetleg földutas felfedezés.

Ennyiért vettem
1800
Mért tömeg
750 g
Csatolt képek
Continental Touring Plus  2011 külső gumi
Continental Touring Plus
20 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

HillBen avatar
76 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

defektállósága jó

mindkét keréken jó

emelkedőn jó, lejtőn is jó, kanyarban nem nagyon lehet döntögetni.

kicsi gördülési ellenállás

aszfaltra való de ha nyugisan megyünk veles kisseb földutakon is lehet használni.

Hátrány
baromi nehéz 900 gramm. bár szerintem ez az extra defektállóság miatt van.
Erre ajánlom
túrázni, én fixire tettem
Ennyiért vettem
2200 (most is használom
12 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

beci avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Defektet nem ismeri,sebességre termett!
Hátrány
Talán hogy a poros,murvás betonon/aszfalton húzósabb kanyarvételnél enyhén csúszik,de nem vészes,korrigálható,kézben tarható.
Tapasztalat
Vadásúj gépem elsõ napja végét egy alattomos tüske általi "lassúdefektel" kezdte,ezért rögtön gumicsere mellett döntöttem.Másnap az Örsön lévõ Big-bike-ba berontva közöltem a méretet,meg hogy lehetõleg continentalt kérek.Ezt a változatot nyomták a kezembe,s mivel az árat olcsóbbnak találtam annál amit elképzeltem,megvettem,haza gumi fel//belsõt is cseréltem,hagy kezdjen tiszta lappal// s azóta is ezzel hajtok,s mivel nagyjából hasonló útvonalon közlekedem/népliget belsõ részén által/mint az elsõ nap,és tüskéknek,s egyebeknek nyoma sincs ezért bátran állíthatom bírja a strapát!
Erre ajánlom
Városba mindennapi használatra,annak aki szeret sietni,de nem kedveli a defektet,valamint országútra túrázáshoz.
Ennyiért vettem
2900
24 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-27 (27 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 24x1.75
  • 26x1.75
  • 28x1.10
  • 28x1 1/4
  • 28x1 3/8
  • 28x1.6
  • 28x1.75
  • 28x1 1/2

 
ajánlott nyomás (bar):

4


 
nyomás (bar):

max. 5


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

nem


 
defektvédelem:

van (Safety System)


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

van (Touring Plus Reflex)


tömeg:

585g-1025g


 
további információk:

Egy erős, rendkívül rugalmas kaucsukszalag biztosítja a Touring Plus extrém ellenálló képességét. A Touring Plus igen kényelmes marad a védőbevonat ellenére is, könnyen gurul és könnyen kormányozható.


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Touring Plus termékkel kapcsolatban: