Kellys Salamander mtb

43 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.02.)
  • Listaár: 226.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-15 (43 vélemény)
Rendezés

Blauer avatar
7 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-szép matt festés, jó színek
-jó váz, minőségi alkatrészek
-jó ár/érték arány

Hátrány

nincs

Tapasztalat

Ajánlom minden terepre, egy nagyon jól összerakott bicó a Salamander. Nyerget cseréltem vásárláskor SR gélre. Ez kicsit szélesebb, mint a gyári, de ez ízlés dolga.

Erre ajánlom

Túrázgatás minden úton vagy úttalan úton :-)

Csatolt képek
Kellys Salamander  2011 mtb
Kellys Salamander  2011 mtb
Kellys Salamander  2011 mtb
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

fored avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

-első teleszkóp

-gumik

-hátsó váltó

-hajtómű

-jó ár-érték arány

-egyelőre tartós, megbízható

szubjektív:

-jól néz ki, szép matt fényezés

Hátrány

-gyenge v-fékek (v-fékhez képest is)

-bowden koptatja a festéket a vázról

-agyak: első nagyon silány minőség, hátsó sem sokkal jobb

szubjektív:

-kényelmetlen nyereg

-kényelmetlen markolat, csak kesztyűben jó

 

Tapasztalat

Én főleg földes, murvás erdei utakon használom. Nem bántam meg, hogy ezt választottam. Első teleszkóp szerintem jól mozog, jól magamra tudtam állítani. Hidegben érezhetően lomhább lesz. Váz kellően merev, van rajta tárcsafék és v-fék konzol is.  Én 178 cm vagyok 17,5-es vázat használok. Jónak tűnik, bár kipróbálnék hosszabb időre  eggyel nagyobbat is. Emelkedőn hajlamos emelgetni az elejét, de nem vészes. Lefelé stabil, magabiztosan lehet menni vele. Bowdenházak kidörzsölnék a fényezést, ez ellen matricával jól lehet védekezni. Gyárilag a hátsó villánál a láncnál van is matrica. Gumik nagyon jók. Jól tapadnak, kevés defektem volt, akár szerszám nélkül is leszedhető a felniről.  A gyári fékekhez túl jól is tapad a gumi. Leejtőn egyszerűen nem fog elég erősen. Ezeket hamarosan cserélni fogom tárcsára. Az agyakat nem rég cseréltem XT-re. A gyári agyak olyanok voltak, mintha homokkal lettek volna teleszórva (pedig nem, megnéztem), már újkorában is ilyen volt, csak azt gondoltam majd bekopik. Hajtáslánc szerintem megfelelő. Hátul mindig jól, pontosan vált, az XT váltó kitűnő, még állítani sem kellett. Elől is jó, de itt kevésbé határozott a váltás. Hajtómű nekem nagyon bejött, ahhoz képest, hogy "csak" Alivio. Merev, szépen forog. Hajtókarokon a fényezés sem kopik nagyon. Viszont van valami rejtélyes a hajtásláncnál. Időnként szokott egyet ugrani a lánc. Még nem tudom mi okozza, mert elég ritkán van (ezt is új kora óta csinálja). Gyári pedál, olyan amilyen. Aki komolyabban bringázik úgyis a sajátját fogja rátenni. Amúgy nem rossz, csavarok nem lazulnak rajta, viszont kicsit nehezen forog. Ülés nekem nagyon kényelmetlen, ezt is cserélni kell. Ahogy a markolat sem igazán tetszik, de mivel szinte csak kesztyűben használom, ezért nem cseréltem még.

Erre ajánlom

Szerintem jó vétel volt ennyiért. Bárkinek ajánlom, aki hobbiból bringázik, egy pár alkatrészt cserélni kell rajta, de utána egy jó bringája lesz. Érdemes megnézni, hogy egy drágább bringával, vagy egy ilyennel és pár alkatrész cseréjével lehet jobban kijönni. Mert gyakran a drágább verzióknál, azért mert mondjuk tárcsafékes, rosszabb villa vagy váltó stb. kerül fel. (Most nézem, már nem kapni újban ilyet, de attól még ez igaz az új bringákra.)

Ennyiért vettem
136000
Szerinted hasznos?

timar83 avatar
2 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Nos úrja itt vagyok miután tavaly vettem egy salamader 2011 rrc-t.Két versenyen is voltam vele mindkétszer az első 70-ben benne voltam.Az egész gép iszonyat szívós nem nagyon lehet megölni pedig brutálisan bánok vele:)Csak pár hete volt az első komolyabb baja a telóban elszállt a szimering na meg kb félévesen kellett monoblokkot cserélni mert kissé kopogott már nagy terhelésen.első cserék:hátsó gumi,lánc.A lánc kb két hónap után vedrseny előtt lett cserélve és azóta már megettem még kettőt.Fékbetétek kb háromhavonta.Az egész gép úgy ahogy van kegyetlen jó bár ha komoly versenyző vagy a telót cseréld le.Viselkedés:nem lehet kihozni a sodrából mindig jól lehet irányítani a Kellys Salamander-t.Legjobb rész:Fékek,kerekek,hajtás,teló!185 cm magas vagyok és 19,5-ös vázat használok.jelenleg 1 év és 3 hónapos a gép és benne van kb 15 000 km!!!És még nem volt semmi komoly baja.Csak kellys-t fogok venni!

Hátrány

Nincs!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Erre ajánlom

Bármire!Főleg versenyzésre!

Ennyiért vettem
211000
Mért tömeg
13000 g
Csatolt képek
Kellys Salamander  2011 mtb
Berlinben
Kellys Salamander  2011 mtb
Itt is!
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

user2543 avatar
73 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Első komolyabb montim. Megbízható váz, merev hajtás, precíz, pontos váltás hála legfőkébb a deore lx hátsó váltónak, strapabíró kerekek, jó por/sárvédelemmel rendelkező kormánycsapágy, első/hátsóagy, kényelmes nyereg, sokoldalú felhasználás kis részegységek variálásával. Teló kis tuninggal jól mozog, nem ugrálsz vele, nem használod tárcsafékkel, túrázni, cczni szerintem megfelel. Hajtásláncon még mindig nem cseréltem semmit, nincs megnyúlva a lánc, a fogaskoszorún kicsit már hegyesednek a fogak. Pedig eltelt már egy jó 4 év a vételtől és van benne alsóhangon is 10000 km. Nem mellesleg szerintem kifejezetten esztétikus látvány.

 

UPDATE 2012.07.10.: Lecseréltem rajta majdnem mindent, RST helyére került egy 2010-es RS Tora SL 80mm úttal, kormány a korábbi 580mm egyenes Kalloy helyett egy 640mm széles, enyhe emelésű Altrix, stucni egy négycsavaros 100mm hosszú Altrix (vékonybefogós) a korábbi kétcsavaros tömzsi Kalloy helyett. Nyeregcsövet cseréltem egy emberibb hosszal rendelkező Trinityre, mivel a gyári elég rövid lett idővel (kb. 28 centi). Elég ritka a 30,4 mm átmérő, mint méret. Hajtókar egy integrált tengelyes Truvativ Firex a korábbi négyszöges Truva Isoflow helyett, PD-M520 SPD-s pedálokkal. Korábbi nagy zselés Kellys nyerget cseréltem Ritchey Streem Compra. Fékek SD5ös Avidokra cserélődtek, 3 komponensű cserélhető betétes pofákkal veszettül fognak. 

Alkatrészcserélgetésnél a súly sem volt utolsó szempont, 13 kiló alatt van a gép, ami nekem így már nagyon tetszik, bár pontos adatot nem tudok mondani. 

Fogaskoszorú, lánc még mindig a gyári, pedig mostanában hajtom, mint a barom és nem ugrik:)), kerekek szintén gyáriak, bár az agyak kónuszaiban pár beverődés miatt cseréltem és így olyan, mint újkorában, felnik, küllők bírják a strapát minden gond nélkül. 

Hátrány

RST. Buherálni kell, hogy szépen mozogjon, szétszerelni óvatosan, így is megszakadt a menet a lockout aljában, gyári kenőzsír ki, zsíros-olaj kenés be és egész tűrhető mozgása lesz. 

Fékek: Tektro fékkar nem a legjobb minőségű csavarokkal van felvértezve, cseréltem avid fr5-re, meg a fékpofákat valami átlagosra és kiszedtem azt a rugós erőmoduláló bizbaszt az első fékből és máris fogott normálisan.

Gumi csak száraz aszfalton és döngölt földúton jó, minden máshol csúszkál. Akáctüskék ellen védtelen. Schwalbe Smart Sameket vettem, ami mindenhol megállta a helyét. Érdemes rögtön cserélni. 

Markolat gyorsan elkopott. 

 

UPDATE 2012.07.10.: 5 év átlagos hétvégi és fél év intenzív napi használat után iszonyat mód elkezdett recsegni a középcsapágy, ill. a stucni-kormány kontaktus. Nyeregcső vétel érdekes volt, mert nem elterjedt méret a benne található (mármint átmérőre)

Tapasztalat

Igazi mindenes bringa, slick gumival (conti sport contact, ez is bejött) városba/kergetni az outisokat, vagy akár HHH-n erdőben vagy János-hegyen is lehet vele gurulgatni. Ésszerű keretek közt használva örök bringa. Amikor vettem, szerintem jobb ár-érték arányú volt, mint a hasonló kategóriájú meridák, magellánok, stb. Hátrányban leírt dolgokat megcsinálva 5ös teljesítmény, nélküle 4 répa jár.

Erre ajánlom

CC, aszfaltos túrák egy vékony slick gumival, városba rohangálni.

Ennyiért vettem
110000
Csatolt képek
Kellys Salamander  2007 mtb
Kellys Salamander
Kellys Salamander  2007 mtb
Háttérben a HHH reptér
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

safyx1 avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 91%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Ez a második Kellys salamanderem , az elsőt ellopták 9 hónaposan (UV06325383)  ! :-( Másodjára is egyértelműen döntöttem a salamander  mellett , szerintem  az ár/ érték arány figyelembevételével az egyik legjobb! Nagyon jó cuccokból van összerakva, nekem precíz megbízható biztonságot adó,jó társnak mutatkozott be ,mind a 2007 es,mind a 2008 as salamander! Előnyök: Massív erős váz,nagyon jó váltó, fékek, lánc, megbízhatóság, ár! Jó design. Folyamatosan használom télen -nyáron, szerintem nagyon rendben van a gép!

Frissítés! Ma 2012 március 2.

A salamander több mint 15000 km használat után is tökéletes!!!

Néhány bovden cserém volt, defekt, centír, szinte semmi! :-))) 

Hátrány

Igen, a hátrány a villa :RST villát érdemes értékegyeztetéssel már a vásárláskor lecseréltetni,mert nem mozog...nem is tudom miért erőlteti a gyártó! A külső gumik sem valami nagy pukk...érdemes azt is cserélni vásárláskor, . Én eddig egyéb hátrányról nem tudok, Bár tény ,hogy a 2007 es salamander váza szerintem sokkal szebb ,mint a 2008 as .

Erre ajánlom

Mindenkinek aki kedvező árú, megbízható, kerékpárt keres. Túrákra, városba, országútra , hegyekbe, ( vagy mindezek összességére) !! Minimális ráfordítással, korrekt jó társ! Csak ajánlani tudom!

Ennyiért vettem
119000
Csatolt képek
Kellys Salamander  2008 mtb
11 olvasó 91%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gykhauth avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Viszonylag könnyű váz. Pontos váltó. Nagyon strapabíró. 

Szerintem előnyös, hogy a váltó bovdenjei felül vannak elvezetve (nem koszolódnak, könnyű takarítani az vázat alul).

Hátrány

Az első villa szimeringje gyorsan elhasználódott - kis zsír szétkenődött a villán.

Városban használva az én külsőmmel elég nehéz tekerni - főleg egy trekking kerékpárhoz képest (feleségem KTM Life One-ja)

Az első fék nem tökéletes fog. Több szerelőnél is volt, nem tudták jól beállítani.

Tapasztalat

Nagyon szeretem, mindenhova elvisz, szinte bármilyen terepen. Mivel most városban használom sokat (van, hogy napi 60 km-t tekerek), valószínű gumit fogok cserélni rajta.

Erre ajánlom

teljesen alkalmas erdőben, nehezebb terepen is biciklizni vele, városban másmilyen gumival szintén

Ennyiért vettem
100000
Csatolt képek
Kellys Salamander  2007 mtb
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

naplementeus avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nekem egy Salamander DSC-m van tarcsafekes.

A bringa nekem tetszik, egy ket dolgot ki csereltem rajat, pl. gumi, pedal, massal bajom nem volt, pedig 2000 km felet jarok, varosban annyit nem hasznalom, inkabb terepezek vele, turazgatunk, en a kutyaimert vedtem, jokat lehet menni vele, johet hago, lejto jol birja.

Neha kedvem van egy kis adrenalin szint novelesre, es egyet ugralgatok vele a motorkroszz palyan. Telen is nagy eloszeretetel hasznalom.

A telloja nem igazan mukodott, de egy kis ujraolajozassal meg is volt oldva, igy a kisebb godroket is szepen felfogja, nagyobb hidegbe volt hogy megsurusodott az olaj es nem igazan mukodott.Viszont az olajos tarcsafek mindig tette a dolgat, igaz egy kicsit lassan kopott be, ugy 100 km utan erzodott az ereje. 80 fokos nedves talajon is szepen tartja a bringat, nem ropog, nem recseg, a 60 kg alatt.

Az egyik baratom is kiprobalta a bringam, o 90 kg, ugy 15 km-et ment lejton hegyen egy erdei osvenyen ahol kovektol a foldbol 20-30 cm-re kialo gyokerektol elkezdve minden volt. 30 km/h sebbessegel nyomta ahol tutta es ugyan ugy dolgozott mint a 60 kg-mal

Egyszoval az en 60 kg-hoz tokeletesen megfelel.

Hátrány
tulcicomazott vaz, merev tello
Erre ajánlom
Azoknak ajalom, akik szeretnek turazgatni, vagy kozepesen nehez terepen bringazgatni.
Ennyiért vettem
110000 Ft
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

berci avatar
14 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Olcsó, viszonylag jól felszerelt volt (Míg le nem kellett cseréljem a felét). Nekem a tárcsás van, meglepően jó rajta a 485-s szett.
Hátrány

Teleszkóp csere kb 200-nál, mert nem mozgott és meguntam (ROCKSHOX TORA 318 SOLOAIR).  Bowdenszett, hajtóműcsere csere 1200-nál(Jagwire és Deore LX), 1500-nál kerékagy csere (775 XT elől-hátul). (Ekkor vettem észre, h még az első kerék is rosszul van fűzve...nem shimano ajánlás szerint)

Gyakorlatilag 140ért kap az ember egy vázat, felnit,  első-hátsó váltót, fogaskoszorút, váltókart, tárcsaféket.

Minden más azonnali, vagy elhasználódáskori csere.

Jobban megéri egy Kelly's Blade, mert a végére a Salamander is ugyanannyiba kerül.

Tapasztalat

Őszintén, nekem csalódás volt ez a bringa, mert 1,5-szer annyiért sokkal jobb Kelly's-t, vagy Merida-t tudtam volna venni. Úgy voltam vele, hogy melóba járáshoz több is lesz, mint elég, és még kibírja a hétvégei túrákat a párommal. Hát nem így lett. Csak az megette a hajtóművet, hogy napi szinten használtam, ennek tetejébe, hogy átmenetileg spóroljak nem is lehet kapni 113-as powespline monoblokkot, sehol, mert nem tartják. A bowdent el tudom képzelni, h megfáradt, az amúgy is fogyóeszköz. Magasságom miatt egyből nyeregcső csere volt, de ez már mellékes.

Szal lehet hogy én vártam sokat tőle, de lehet, h nem 90-95 kilóra és havi 300-350 km-re tervezték ezt a típust, mert az alivio kerékagy hátul kónuszhúzás ide-oda, nem volt hajlandó egyben maradni+ a racsni is kezdte megadni magát.  Egyébként meg gyanus a váz. Ugyanis a frissen szerelt XT kerékagy is úgy kezd járni, mint az Alivio, csak tizede annyi táv alatt... Kíváncsi lennék, tényleg, h mennyi a megengedett csavarodása/rugalmassága a váznak, mert 2000 alatt 2 kerékagy az sok...

 

Ergo Kelly's-t SOHA többet nem veszek. Gyenge a 95kg-mnek + a hátinak.Amit meg eddig befejlesztettem, beleteszem egy Merida vázba...

Bár lehet, h ennek ilyennek kell lennie, vagy kifogtam egy selejtet...

Erre ajánlom
Aki nem használja napi szinten, és könnyű, annak évekig fog hozzányúlás nélkül szolgálni. Aki meg pont az ellenkezője a fentieknek, akkor dobjon még rá egy 100-at, mert úgyis belefog annyiba kerülni, csak nem azonnal. Aki meg közelebb van a 100 kg-hez, mint a 90-hez, az meg vegyen más típust, de inkább más márkát...
Ennyiért vettem
140000
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

McPherson avatar
McPherson
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Viszonylag kedvező ár, hozzá jó alkatrészek. Többnyire tartós. A teleszkóp nem az igazi, de ha kiveszed a csillapítást, elég jól mozog, csak akkor meg nincs LO és leütöd néha.
Hátrány
A középcsapágy idétlenül alacsonyan van az előző bringámhoz képest, máig nem tudtam megszokni. Állandóan leverem. A monoblokk néha recseg, de más baja egyelőre nincs (~60kg vagyok), de a leütések nem tesznek jót neki. A bowdenezés idétlenül kikoptatta a vázat. Az első agy néha reszel, és nem tudom jól beállítani.
Tapasztalat
A kormánycsapágy kotyogott egy időben, de kitisztítottam, és megszűnt a teleszkóp idegesítő fémes kotyogásval együtt. A fékek nekem elég jók, mondjuk nem zúzom nagyon. A semi-slick gumik mellé érdemes terepre egy bütykös gumit beszerezni. Amúgy a gyári gumi alig kopott, pedig több mint 3000km van benne. A teleszkópot nem akarom cserélni, bekopva mozog olyan jól - nyáron. A monoblokkal vszeg kell kezdeni valamit. Összefoglalva: apró kényelmetlenségek vannak vele, minden más tulajdonképpen teszi a dolgát. Ha egy ilyen gépet veszel, számthatsz rá, hogy ha vigyázol rá, és megejtesz néha szükséges szervizeket (lánc/fogaskoszorú-csere, bowdencsere esetleg), nem rohad le egyhamar. Nekem bevált.
Erre ajánlom
Nem zúzásra. Hasonltsátok össze a Polarissel, az van ezzel egy árban/ tudásban. Szinte nem lehet rosszul dönteni.
Ennyiért vettem
90 000
6 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Luy89 avatar
Luy89
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Elég jó! Szép, és igényes váz! városba és falun használni tökéletes!
Hátrány
városba és falun használni jó, de túl drága! ha valaki kezdeni akar vele valamit akkor + 100ezer legalább! Az enyém kapott egy manitou villát egy 2dugattyus féket egy richey hajlított kormányt meg egy full deore szettet oktalinkes halytókarral.+ válltókar. na így már tuti! amugy én nagyon szeretem
Tapasztalat
kategóriájában bajnok!
Erre ajánlom
túrázgatni egy kiss kessel cc-re
Ennyiért vettem
110ezer
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

baracell avatar
baracell
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Tapasztalat
Tesztelve az idei Mátra Maratonon!Semmiféle probléma nem volt vele!Nagyon jól bírta a sarat,az emelkedőket,a köves lejtőket,és azt is,amikor a vállamon vittem:)
Szerinted hasznos?

baracell avatar
baracell
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Nagyon jó a váz geometriája,szép a festése (sokan megnézik),a fékek jól fognak,aszfalton is nagyon megy.
Hátrány
Lock out kiszakadt,eccer meg beállt,cserére szorult.Már már túl csicsás(20x rá van írva a márkanév:))
Tapasztalat
Második komolyabb bringám,de semmi gondom nem volt vele (Lock out-ot úgy szabták ki),sokkal jobb ,mint a Giant-om,kiváló alkatrészek,ár-érték arányban nagyon jó!
Erre ajánlom
Szinte mindenkinek,mindenre.Túrára,városban,könnyebb terepekre.
Ennyiért vettem
149.000
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kömöz avatar
Kömöz
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Megfelelő minőségű alkatrészekből összerakott megbízható bringa.
Hátrány
A hajtómű (SR Sontour) kicsit gyengécske, egy kiállásos tekerés alatt nyolcas lett a nagytányérban. A gyári gumi nagyon csúszik ezt ajánlom cserélni.
Tapasztalat
Mivel akciósan vettem az ár/teljesítmény aránya ebben a kategóriában verhetetlen, 5 répa.
Erre ajánlom
Kezdő montisoknak hegyre-völgyre
Ennyiért vettem
89.900
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Szabó Tibor avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Kedvező ár-érték arány.Nincs lespórolva róla az alkatrész.Minden tökéletes összhangban működik rajta.A hátsó LX váltó hangtalanul teszi a dolgát.Igényes vázfestés, igen jó vázgeometria.
Hátrány
Mivel még csak egy hónapja van nálam eddig semmi gondom nem volt vele.Szerintem ez a későbbiekben sem sokat fog változni.
Tapasztalat
Kategóriájának egyik legjobbja.Mikor megláttam először,rögtön megtetszett.Ha jó bringát akarsz venni,akkor csak ajánlani tudom.Nencsak hogy szép,hanem műszaki tartalom is van mögötte.
Erre ajánlom
Hétvégi túrázásokra,városi használatra tökéletesen alkalmas.Ha hosszabb több napos túrára mégy,akkor sem fogsz benne csalódni.
Ennyiért vettem
115.000
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Beast avatar
Beast
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Iszinyat jól megy a gép! Nagyon lehet hajtani! Nem kell túl erősen tekerni ahhoz, hogy átlépd vele a 40es tempót! :) Nagyon megbízható, bármikor belefér egy 200 km-es túra, bármilyen állapotban is legyen! Nagyon jók a váltók, sokan írták, hogy az első váltókarja nagyon erős. Hát nem tudom, de simán lehet váltogatni, akkor is ha a kormányon ücsörögsz.... Viszont a felnik tényleg nagyon erősek, szinte lehetetlen 8ast tenni bele. Vidzonylag kényelmes az ülés, bár 100 km után már nyom. Mindent rá lehet aggatni, amit csak szeretnél, legyen szó akár sárvádőről, akár lámpákról vagy táskáról, mindennek megvan a maga tökéletes helye, minden könnyen elérhető.
Hátrány
A gumik nagyon csúszósak, vizes úton szinte lehetetlen velük kanyarodni, illetve a teleszkóp elég kopogósra sikeredett, ennek ellenére jól megy, talán túl sokat kell takarítani, meg kenni. Bár ha rendszeresen tisztán van tartva, lekeknve, akkor nagyon-nagyon jó!
Tapasztalat
Összességében: Nagyon "király" bicikli, kategóriájában egyértelműen nincs nála jobb! Bár nem tudom elképzelni, hogy ennél jobb bicó is létezik! (nem gondolok most a carbonszálasokra, meg az össztelósokra!) Nagyon jó minőségű alkatrészekből van összerakva, kellően könnyű, jól jár a teleszkóp na meg kényelmes is (21,5") Érdemes a láncot időben cserélni, ha valaki nem akar úgy járni, mint én: 3500 km-nél cserélni kellett mindkét fogast, ami azért elég sokba van. Ha van 120ezer forintod, ne habozz, vedd meg az első Salamandert, amit meglátsz, rögtön cseréld a gumikat, meg pakolj rá lámpákat, azt irány a nagyvilág! Nem fogsz csalódni benne, ezt garantálhatom!!
Erre ajánlom
utcára, terepre egyaránt nagyon jó, de érzésem szerint a kemény terepeken jobban lehet vele közlekedeni: sokkal tempósabban is. :-D
Ennyiért vettem
100000
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (43 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Kellys Alutec Avant 6061


anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 15.5"
  • 17.5"
  • 19.5"
  • 21.5"

 
színválaszték:

fekete-zöld


villa (teló):
Rock Shox XC 32 TK Coil,

100 mm rugóút


Meghajtás

hajtókar:

KLS Race integrált, 44x32x22


lánc:

KMC Z99


fogaskoszorú:
Shimano Tourney,

CS-HG20-9


hátsó váltó:
Shimano Deore
 
fokozatok száma:

3x9


pedál:

KLS Master, alumínium


Kerék

felni:
Kellys Draft,

Disc, 559x19, 32 lyukas


első agy:

Sram MTH-306


hátsó agy:

Sram MTH-306


külső gumi:
Schwalbe Rocket Ron,

Performance 26 x 2.25


Irányítás

váltókar:
Shimano Alivio,

Rapidfire Plus


kormány:

KLS Expert RiseBar


kormányszár:

KLS Expert


kormánycsapágy:

KLS Expert integrált


nyereg:

KLS Apex


nyeregcső:

KLS Expert


Fék

tárcsafék:

KLS Helix 7, hidrauliks


 
féktárcsa:

160 mm


fékkar:

KLS Helix 7


tömeg:

13.6 kg (17.5")


Kellys logó

Kellys márka bemutatás

„A Kelly's a szabadidő kihasználása. Minél kevesebb szabadidővel rendelkezel, annál jobban megfontolod, hogyan használd ki - minél örömteljesebben és minél aktívabban.”

A Kelly's, mint kerékpár és kiegészítők márkája 1994-től létezik és jelenleg a világ 29 országában van bejegyezve.

A kerékpárokat a Szlovák MAMA társaság gyártja, mely a New York-i Cycle Source Group tagja. Az Európa-szerte évente eladott 50.000 Kelly's kerékpár a Cycle Source Group gyártásának 10%-át képviseli.

A név mögött amerikai és szlovák know-how, tervezés, logisztika, műszaki fejlesztés, divat, és precizitás egyesítése áll. Széles skálában kínál szabadidő, sport és verseny kerékpárokat, melyek terepen és aszfaltúton egyaránt használhatóak.

A Kelly's kerékpárokra 2 év teljes körű és 3 év vázgarancia vonatkozik.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Kellys Salamander hajtása mennyire megbízható?
2 válasz
utolsó: 2013. máj.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Kellys Salamander termékkel kapcsolatban: