UMF Freddy 1 Team DH/FR össztelós

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.02.)
  • Listaár: 740.000 Ft

HASONLÓ DH/FR össztelós TERMÉKEK



1-6 (6 vélemény)
Rendezés

Freeriders21 avatar
3 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

A 4 forgáspontnak köszönhetően, nagyon merev a bringa, nem csavarodik. Egy jó kis set up-ot lehet belőle építeni kezdő bicajosoknak, akik most ismerkednek meg a sporttal.

Hátrány

Nehéz, és ennyi pénzért már egy komolyabb bringát is összelehet építeni. A váz sajnos többször is eltört/elrepedt a gyári hibából adódóan, pedig csak 7-8 hónapot használtam. A Roco WC tag... hát mit ne mondjak, hiába mondják, hogy egy Fox szintjén van... a közelébe se ér. Egyáltalán nem fékfüggeteln a váz, ez a pályákon erősen megmutatkozik. Magas a középrszész, emiatt a kanyarokban viszonylag instabil. Ugrálásra viszont jó:)

Tapasztalat

Az előnyben és a hátrányban már mindent leírtam:)

Erre ajánlom

Kezdő DH/FR bicajosoknak. Komolyabb versenyzésre úgy gondolom nem alkalmas

Ennyiért vettem
450 000
Csatolt képek
UMF Freddy 1 Team  2009 DH/FR össztelós
18 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Brollybike avatar
208 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny

Én a haverom épített Freddyével mentem, de azt kell mondjam nem rossz.

Jó benne a DHX 3.0 tag és a 888:D. Szépen mozog és szép is a kivitelezése a váznak. 

Hátrány
Sajnos a 2008-as Freddy-k gyári hibásak és igen sok eltörik a láncvilla hegesztésnél.
Tapasztalat
Jó kis váz, ha nem törik el.
Erre ajánlom
DH, FR
21 olvasó 76%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

b1ad3 avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 81%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
ár/érték arány felszereltsége rugozás testreszabhatóság bármilyen bringázási stilushoz atom biztos felépités nagyon merev a váz nem csavarodik nem tekeredik mindenki megfordul utánad ha végig gurulsz vele az utcán(ha másért nem a szine miatt:D:D)
Hátrány
a sulya(kö nehéz , valamit valamiért) kicsit magas a középcsapágyház ezért sajnos magasan van a sulypontja is a rugozás néha berángat a láncba
Tapasztalat
Engem nagyon meggyözött a bicaj! Jo pár honapig amig használhattam szinte minden hová ezzel mentem! Jo a rugozása meglepöen. A karakteerisztikája tág határokon belül állithato a vaj puhátol a majdnem merevig! Ezek persze csak a freddy1 teamra igazak a többi freddy már némi tuningra szorul hogy hasonlo tulajdonságokat elöcsaljunk belöle. Ha kis hazánkba szeretnél olcson bicajt venni és ráadásul jot is és nincsnek olyan álmaid hogy Cedric-el meccsel a világkupa futamokon akkor mindenféleképpen szerintem jo beruházás egy ilyen bringa!(De csak a team:D)
Erre ajánlom
A kezdö bulizos freeride-os dh-ás arcoktol kezdve a tapasztaltabb bringásokon át mindenkinek, hobbi bringázáshoz!Talán Dh versenyzésre annyira nem ajánlot.
Ennyiért vettem
n/a
27 olvasó 81%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

freddy1team avatar
freddy1team
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
manitou travis 180mm!,fox dhx 4.0!,hayes hidraulikus tárcsák!,a letöréseknél jól viselkedik gyorsan reagála mozulatomra (:ja meg hogy jól néz ki:)
Hátrány
hát szerintem nem ér meg 670-et de én nagyon olcsó jutottam hozzá talán a láncfeszítőből ugrik ki mindig a lánc én úgy oldottam meg hogy a láncot nemalulra hanem felülre raktam.amúgy nagyon egybe van a gép!!!ja + a csúszópapucsos megoldás de ha jól meghúzod a gyorszárat akkor mem lesz baj:)
Tapasztalat
a letöréseknél jól viselkedik gyorsan reagála mozulatomra (:ja meg hogy jól néz ki:)
Erre ajánlom
kezdő downhill kemény freeride
Ennyiért vettem
sokér
20 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Marine avatar
Marine
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Megbizható,gyorsan manöverezhetö,jo a teleszkóp csillapitása!Letöréseknél ellenáló!Mászófokozat o.k!
Hátrány
Semmi!
Tapasztalat
Ugrásra kiváló nem fog cserbenhagyni,de igazából a lételeme az Aizónai-hegyek dombok Kalifornia!
Erre ajánlom
Freeride,DH-ra nem annyira mert lefele nem olyan gyors a gép manöverezőképessége mint az Aphex-nek!Inkább ugrani.Vagy csak tekerni!
Ennyiért vettem
670.000
19 olvasó 58%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

lali manó avatar
lali manó
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
erős cuccokkal van felszerelve meg ilyesmi
Hátrány
naon drága és ennyiből megmár lehet venni durvábbat is meg pogózik a hátulja ha valami 80kg os ember ül rajta
Tapasztalat
hát jó és kész
Erre ajánlom
mindenre csak streetre nem
42 olvasó 38%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-6 (6 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

 
váz (DH):
UMF Freddy 1 Team
váz (freeride):
UMF Freddy 1 Team
anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • S
  • M
  • L

 
színválaszték:

fekete-zöld


villa (teló):
Marzocchi 66 RC 3,

EVO Ti


Meghajtás

hajtókar:
FSA Gravity Light,

36T


fogaskoszorú:
Sram PG-1070,

11-26


 
rockring:

MRP G2


középrész:

FSA BB-7000


hátsó váltó:
Sram X0
 
láncfeszítő:

MRP G2


pedál:

VP DH


Kerék

felni:

Alex Supra30


első agy:

DH Pro, 32L


hátsó agy:

DH Pro, 32L


külső gumi:
Maxxis Ardent

Irányítás

kormány:

Gravity 777


kormányszár:
MJ Flatland,

MJ TB203


kormánycsapágy:
FSA Gravity SXE
markolat:

Velo Double Density


nyereg:

Velo VL-1318


nyeregcső:

Gravity Ligth 31.6mm


Fék

tárcsafék:
Avid Code
 
féktárcsa:
  • 200 mm (elöl)

  • 180 mm (hátul)


Geometria

váz geometria kép
UMF logó

UMF márka bemutatás

UMF- Everybody Freeride

Az UMF gyökerei még a Merida neve alatt fejlődtek ki, 1998-ban. Akkortájt kezdett az amerikai freeride hullám betörni Európába. A bringásokat már nem csak a versenyek és a show-k mozgatták, hanem egy teljes életstílus kifejezésére vágytak. Ezt lovagolta meg a Merida az UMF (United Merida Freeriders) megalapításával. 2003-ban jelentek meg az első bringák ezen a néven, a világ talán leggyorsabban növekvő kerékpáros ágazatában.

Az UMF palettája minden szakágat lefed, amit a mókára vágyó kerékpárosok űznek- a bmx-től a trükk-fixin át a downhill-ig. A komplett kerékpárokon és vázakon kívül kiegészítők, és a freeride életstílushoz passzoló ruházat is szerepel a márka kínálatában.

A cég célja, hogy minden bringásnak, minden lehetséges felhasználásra tudjon kerékpárt kínálni, a belépő szintű, barátságos árazású gépektől a versenyeken is bizonyítani képes DH szörnyekig. A kerékpárok tervezése, tesztelése, fejlesztése Németországban zajlik, az UMF csapattal együttműködve, törekedve a lehető legjobb végeredményre, szem előtt tartva a megfizethető árat is- a cég egyik fő célja a kiváló ár-érték arány megteremtése.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Kona Stinky vagy UMF freddy 1 team?
60 válasz
utolsó: 2012. feb.
Mi a véleményetek a 2010-es freddykről?
24 válasz
utolsó: 2010. nov.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű UMF Freddy 1 Team termékkel kapcsolatban: