Btwin, Csepel, Bianchi országúti kerékpár
Valós felhasználók által ajánlott országúti termékek


váz (országúti): Alumínium 6061 T6 sloping félintegrált kormánycsapággyal. Kényelmes geometria magasabb homlokcső a kormánycsapágynál és egy rövidebb felső cső, amely egyenesebb tartást biztosít, mint a hagyományos országúti váz. | anyag: 6061 Alumínium | hajtókar: Prowhell Once 50/39/30
anyag: HiTen acél | hajtókar: Csepel Teta, 53/39T | hátsó váltó: Shimano Tourney A050, 7sp | fokozatok száma: 2x7 | féktest: Mini-V | fékkar: Csepel | tömeg: 13,1 kg
váz (országúti): Kényelmes geometria magasabb homlokcsővel a kormánycsapágynál és egy rövidebb felső cső, amely egyenesebb tartást biztosít, mint a hagyományos országúti váz. Alumínium 6061 T6 sloping félintegrált kormánycsapággyal.Az M-es méretű váz súlya: 1930 g. | anyag: 6061 T6 Alumínium
anyag: 6061 Alumínium T6 | hajtókar: Shimano FC-RS510 | hátsó váltó: Shimano 105 | tárcsafék: TRP | fékváltó kar: Shimano 105
váz (országúti): 6061 T6 sloping alumínium B'twin Sport váz (vegyes geometria) integrált kormánycsapággyal. | anyag: 6061 Alumínium | hajtókar: Prowheel Once 50/39/30 | hátsó váltó: Shimano Sora | fokozatok száma: 2x9 | féktest: B’twin Sport | fékváltó kar: Shimano Sora | tömeg: 9,75 kg
anyag: 6061 alumínium | hajtókar: Csepel Teta, 53/39T | hátsó váltó: Shimano Tourney A050, 7sp | fokozatok száma: 2x7 | féktest: Csepel Stupor | fékkar: Csepel | tömeg: 10,5 kg
váz (országúti): Alumínium 6061 T6 sloping félintegrált kormánycsapággyal. Kényelmes vázgeometria magas homlokcsővel és rövid felső vázcsővel, amely egyenesebb tartást biztosít, mint a hagyományos országúti váz. Az M-es méretű váz súlya: 1830 g. | hátsó váltó: Shimano Altus | féktest: Promax RC 482
váz (országúti): 6061 T6 sloping alumínium B'twin Sport váz integrált kormánycsapággyal. Rövid geometria. | anyag: 6061 Alumínium | hajtókar: Shimano 105 | fokozatok száma: 2x11 | féktest: Tektro Dual Pivot | fékváltó kar: Shimano 105 | tömeg: 9,4 kg
váz (országúti): SingleSpeed / Fix, 4130 duplán húzott CroMo | anyag: Duplán húzott CroMo | hajtókar: Csepel Teta 44T | féktest: Csepel Stupor | fékkar: Csepel Piton | tömeg: 9,9 kg
váz (országúti): Alumínium 6061 T6 sloping félintegrált kormánycsapággyal. Kényelmes vázgeometria magas homlokcsővel és rövid felső vázcsővel, amely egyenesebb tartást biztosít, mint a hagyományos országúti váz. Az M-es méretű váz súlya: 1830 g. | hátsó váltó: Shimano Altus | féktest: Promax RC 482